Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-22, 01:36   #61
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har Electrolux både hjemme og på hytta som viser temperaturen hele veien. De er gode. Legger inn link når jeg kommer meg på Mac'en.

Jeg synes generelt det ikke er så mange vakre eller kule vannkokere som viser temperatur. Det er liksom noe feil med de fleste

Jeg har disse to øverste (Electrolux Expressionist):






Et litt annet design i sort:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 01:39   #62
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Ja, altså, jeg ønsker virkelig å vise deg hvordan disse ser ut, Tally - på 10 cm avstand




__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 01:48   #63
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Og så har du Bosch sin:





Og Wilfa (men den synes jeg har litt weird håndtak, men mye mulig det er ergonomisk eller noe sånt...):



Jeg synes denne fra Xiaomi (de som lager Roborock støvsugere) er ganske fin:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 07:07   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Fine, Izzi!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 10:30   #65
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Det er jo Electrolux jeg har, ikke Wilfa, den samme som Izzie.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 10:32   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Takket være denne tråden har jeg nå satt opp en slik vannkjele fra Le Creuset på ønskelista mi. Jeg må visst ha en slik, kjenner jeg.

Vi drikker ikke te veldig ofte, bare en gang i mellom (og er enkel når det gjelder temperatur), men bruker kokende vann til andre ting rett som det er. Ungene bruker det en del til nudler, f.eks, og instant kakao. Da har vi ikke behov for å gå vekk den stunda det tar å koke opp vann, så at den bare hyler, men ikke skrur seg av går fint.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 11:41   #67
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Skulle inn og lure på hvorfor man ikke bare bruker en kjele men ser at det er ulike behov, ja.
Så ble jeg fristet til å kjøpe en egen vannkjele om den koker opp vannet raskt.
Vi har induksjon så synes det går utrolig kjapt med kjele da... alt man skal ha...

Er den fra LeCrusiet å anbefale altså?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 11:52   #68
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg ønsker meg denne vannkokeren, men den er langt utenfor budsjettet mitt: https://kaffemesteren.no/bedrift/fel...-ekg-vannkoker

Denne har vi, og vi fikk den til jul i fjor. Har brukt hele dette året på å vurdere hvor lenge vi må beholde den før vi kan kvitte oss med den, for vi virkelig misliker den. Den er helt fullstendig ubrukelig og til stor irritasjon. Men hvis du liker å bruke en halvtime på å tømme vann i én kopp, bare kanskje få den temperaturen du ønsker og få masse damp i ansiktet mens du fyller koppen, kommer du sikkert til å bli fornøyd med denne.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 12:14   #69
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Denne har vi, og vi fikk den til jul i fjor. Har brukt hele dette året på å vurdere hvor lenge vi må beholde den før vi kan kvitte oss med den, for vi virkelig misliker den. Den er helt fullstendig ubrukelig og til stor irritasjon. Men hvis du liker å bruke en halvtime på å tømme vann i én kopp, bare kanskje få den temperaturen du ønsker og få masse damp i ansiktet mens du fyller koppen, kommer du sikkert til å bli fornøyd med denne.

Oj, ante ikke at den opplevdes slik. Jeg hadde tilsvarende kanne til å bruke på komfyren, og var veldig fornøyd med den helt til jeg fikk induksjonsovn.
Tipper du får solgt den lett som en plett på finn.no.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-22, 22:49   #70
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannkoker fra Kitchen aid eller Bodum?

Jeg har denne:
https://www.kitchn.no/kjokken/kjokke...koker-1l-hvit/

Veldig fornøyd, men er min første vannkoker, så har ikke så mye å sammenligne med. Men den er fin, og det er der viktigste, hehe.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no