Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Mollys nye kolleksjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 20:54   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Hvor finner dere kolleksjonen? :lat: (og dessuten for gjerrig til å kjøpe disse klærne uansett)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 20:55   #22
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

www.oddmolly.com

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 20:58   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Syntes det var flere fine tunikaer der.
Ellers var det ikke sååå mye fint...

  Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 21:01   #24
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

(og dessuten for gjerrig til å kjøpe disse klærne uansett)

Du får solgt de videre når du er lei da, og har du et populært og utsolgt plagg kan du få solgt det til høyere pris enn det du kjøpte det før. Det må vel være greit?

Jeg har sett tunikaer fra sommerkolleksjonen gå for 3000,- når salgsprisen er 1200,-

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 21:24   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Det er en del som for så vidt er fint, men mye av det virker så uformelig..?

Håper ikke jeg støter noen nå, men denne tok kaka:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 30-07-07 kl 22:07.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:27   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Den vesten minnet meg om noen av mine mindre vellykkede strikkeprosjekter fra åttitallet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:32   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Jeg har aldri falt helt før, men her synes jeg det var masse lekkert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:33   #28
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Håper ikke jeg støter noen nå, men denne tok kaka:

Den er det jeg vil kalle "i knappeste laget"!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 22:13   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Denne røde er jeg litt usikker på









Noen som vil låne bort visa kortet sitt?

Den jakken var fin, og kjolen Mim, den var kjempefin

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 22:15   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Nå Mim skal fornye OM-kolleksjonen i klesskapet sitt, håper jeg hun husker på at Ru har god plass i sitt, om hun skulle ha gått lei noe av det andre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 22:18   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Deilig farge!







Denne fanget min interesse. Kasjmir og silke? Må jo være en drøm å ha på!

Denne var fin

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 22:19   #32
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon



...denne hadde vært fin på meg!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 07:46   #33
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Jeg har veldig lyst på denne!

Så om noen vet hvor jeg kan få tak i den i butikkene så gi meg beskjed!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 07:52   #34
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Hvordan er størelsene? Jeg har ikke eid et OM-plagg før.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 08:37   #35
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg har veldig lyst på denne!

Så om noen vet hvor jeg kan få tak i den i butikkene så gi meg beskjed!


Den er nydelig, og ser utrolig deilig ut å ha på seg. Men jeg aner egentlig ikke i hvilken sammenheng. Hjemme? På fest?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 08:51   #36
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Til fest tenker jeg? Både formelle og uformelle anledninger kanskje. Den ser både pyntet og passe pyntet ut

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 09:44   #37
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg har veldig lyst på denne!

Så om noen vet hvor jeg kan få tak i den i butikkene så gi meg beskjed!

De har den på http://www.tintinofscandinavia.com/ i rødt, men det var jo ikke akkurat det du ønsket.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:03   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Den er nydelig, og ser utrolig deilig ut å ha på seg. Men jeg aner egentlig ikke i hvilken sammenheng. Hjemme? På fest?

Jeg kunne veldig gjerne brukt en slik kjole på jobb
Den var nydelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:19   #39
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

.....


Sist redigert av Isa : 06-01-08 kl 20:13.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:21   #40
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Noen som forresten vet om noen butikker i Norge som har fått inn noen OM klær?

Jeg venter på bestillingen min fra Folkart, så jeg vet jo at det er litt i tidligste laget, men kan se på www.tradera.com at folk har begynt å kjøpe (og selge!) høstkolleksjonen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no