Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 20:08   #1
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Først og fremst, jeg har 7,29 creds, så kreditten er i orden!

Men når jeg søker opp en serie, går inn på serien og trykker på Get Torrent, så skjer det ingenting. Maskinen later som om den jobber, og det kommer timeglass på musepekeren, men så...ingenting.. Jeg får lastet ned som vanlig via isohunt.com, men tvtorrents virker altså ikke.

Sånn har det vært i noen dager nå, noen ideer om hva som kan være galt?

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:24   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Så rart, jeg lastet ned den nyeste episoden av Dexter nå nettopp, ingen problemer. Tok 2-3 minutter.
Kan høre med mannen min når han kommer hjem om noen timer, om han vet noe om hva som kan være galt. Hvis ingen andre svarer i tråden her før det da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:19   #3
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Tvtorrents fungerer vel slik at du må la andre laste opp fra deg, slik at du tjener credits, for å få laste ned mere. Jeg opplevde det samme som deg, og da var det rett og slett slik at jeg måtte la andre laste opp en stund, før jeg kunne prøve igjen. Kanskje dette også er det som er feil hos deg.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:45   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Ja, det kan hende det er noe med credits. Jeg har nesten 700 credits. Men i begynnelsen var det jo liiite, og da snakket mannen min om noe med at man må ha så og så mange credits før man kan laste ned mer, jeg vet ikke om 7 er nok. Men jeg skal ikke si noe sikkert.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:47   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

7+ credits er lite. Det kan være årsaken; du må ha nok credits til å laste ned det du prøver på uten å havne på minussida.

(Jeg strever forøvrig med å opprettholde credits fordi jeg har så treig linje ut. Skal snart få ny linje og håper den er raskere. )

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:49   #6
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

7 er jo ikke så veldig mye credits. Jeg har vel over 500. Ikke har jeg brukt tv-torrents mer en noen måneder heller. Før brukte jeg sambos konto.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:25   #7
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Hm, jeg hadde ikke noe problem å laste ned når jeg hadde 0,93 credits, og jeg får jo ikke opp noe beskjed, så jeg vet ikke

700+ poeng, dere galninger, jeg var faktisk ganske stolt over å ha karret meg opp til 5+ igjen, som var det jeg startet med. Og pcen min står på døgnet rundt og seeder, så hva dere driver med tør jeg ikke tenke på en gang

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:30   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Jeg har bare 68 credits, og jeg seeder kun mens jeg laster ned, fordi den klienten jeg bruker til å laste ned bruker litt for mye ressurser på stakkars MacBooken til at jeg orker å ha det på hele tiden. Skjønner ikke hvordan du klarer å få bare 7?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:44   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

700+ poeng, dere galninger, jeg var faktisk ganske stolt over å ha karret meg opp til 5+ igjen, som var det jeg startet med. Og pcen min står på døgnet rundt og seeder, så hva dere driver med tør jeg ikke tenke på en gang

Vi driver ikke med noe annet enn deg, bare seeder. Men du har kanskje ekstremt treg ut-linje? Det hadde vi der vi bodde før, da vi flyttet hit og fikk fiber fra Lyse fikk vi utrolig mye bedre ut-linje og cred'en økte enormt på kort tid.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:55   #10
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

hvordan lar man andre laste opp fra deg da? *blond*

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 14:32   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Det kan jo være du kun har ting som ikke gir særlig mye cred også. Dette har vi diskutert her inne før, men det er mange serier som ikke gir særlig uttelling. Det gjelder særlig helt ferske episoder, for da er det så ekstremt mange seedere der ute. Men hvis du laster ned noen episoder fra gamle sesonger av noe (mitt beste tips er Chuck, jeg tror jeg har fått 100 creds bare fra de par episodene jeg har liggende ) så er det få seedere, og det er alltids en eller to som laster ned. Jeg har noen slike episoder liggende som jeg kun bruker for å holde cred'en høy.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:11   #12
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Er seriene på Tvtorrents med eller uten tekst?
For hvis det er uten tekst du er ute etter, så kan jeg anbefale eztv.it - ingen innlogging, ingen ratio å holde styr på.
Eneste er at det kan være mangel på seedere hvis torrenten er veldig gammel.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:13   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Uten tekst, man må laste ned tekst utenom hvis man vil ha det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:24   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Det hjelper jo ikke å ha 7 creds om serien "koster" 10.

Det går så det suser fra tvtorrent her, vi har også en gull-episode som ligger å seeder med en ratio på tjah, nærmere 100 etterhvert. .

Og nei, jeg sier ikke hvilken episode det er.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:28   #15
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Hm, jeg tror ikke linjen min er så verst, for å være ærlig, uten at jeg kan si nøyaktig hvilken hastighet. Jeg laster stort sett bare ned, og seeder, Family Guy, American Dad, Big Bang theory, True Blood, South Park, Futurama og Being Human (fra og med i går ser vi også The Walking Dead, den lover meget meget bra).

Men siden jeg bare har prøvd å laste ned EN episode av noe de siste gangene jeg har prøvd, så er jeg ganske sikker på at jeg skal ha nok cred. Det kan ikke være der problemet ligger, tror jeg Men nå ble jeg fryktelig nysgjerrig, ratio på over 100? Vil det si at det er 100 stykker som leecher fra deg? Eller noe annet, jeg er usikker på hvordan man kan se hvor mye cred en opplasting gir..? Hvis jeg går inn på My Active Torrents, så ser jeg jo at det ikke særlig mange som er interessert i de seriene jeg har å by på :hehe: Men skal jeg gidde å laste ned noe bare for å seede det, det er jo litt ..arbeid?

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:35   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Du kan se på bittorenten (eller hva du nå har) hva ratioen er på serien du har liggende. Jeg har noen som har en ratio på 40 - 50, hvor jeg altså har seedet serien så mange ganger flere enn hva jeg lastet ned. En ny Big Bang Theory-episode må jo ligge i ukesvis for at du skal få den opp i en ratio på 1-2. Tar du en gammel episode så tikker og går den jevnt, og gir cred.

Jeg har for øvrig hatt tilnærmet samme spørsmål som deg her inne tidligere, og da var det å øke cred'en som løste det hos meg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:39   #17
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Aha, takk Moonsoon. Ja, jeg tror jeg må kapitulere når så mange forteller meg at problemet ligger hos cred'en min, og vente tålmodig på at det skal ta seg opp igjen. Jeg har i hvert fall blitt litt klokere på hvordan det fungerer.

Takk skal dere ha

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:42   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Vi har 400 i cred. Økte betraktlig etter vi fikk fibernett ja.

Men bruker ofte Eztv.it til nye episoder for de går fort uansett og skaper ikke cred bare bruker.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 07:04   #19
los_p
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
los_p har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

e d noen som e så hyggelige og deler litt creds her, har lastet ned 2 sesonger men tar jo en evighet og komme seg oppover når d e alt eg har og dele.
Maskinen har stått og gått så godt som 3 uker no og klart og få tilbake ca 500 mb.. Så vist noen har noe og dele hadde d vært kanon

los_p er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:03   #20
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Opprinnelig lagt inn av los_p, her.

e d noen som e så hyggelige og deler litt creds her, har lastet ned 2 sesonger men tar jo en evighet og komme seg oppover når d e alt eg har og dele.
Maskinen har stått og gått så godt som 3 uker no og klart og få tilbake ca 500 mb.. Så vist noen har noe og dele hadde d vært kanon

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no