Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jente-joggesko til gutt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 12:19   #41
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Men jeg tror du skjønner hva jeg mener, enkelte blir jo helt gale når en liten gutt bruker noe som helst rosa eller jentete, akkurat som han går i stykker eller blir ødelagt eller noe. Og det synes jeg er feil holdning å signalisere.

Tenk om han blir HOMO???













Ser at mange skriver at vi bare kan bytte lisser. Og ja, det kommer vi til å gjøre. Det er ikke noen stor sak, dette. Mest morsomt, egentlig.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 03-04-07 kl 12:21. Årsak: la til litt.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:22   #42
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Tar du bort lissene, så er ikke skoene spesielt jentete. En liten flekk rosa, de blir nok møkkete, eller kan skjules med litt lange buksebein.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:25   #43
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Tenk om han blir HOMO???

Vet du hva, det er ikke bare tull blant folk det altså. Vi brukte et rosa helseteppe i vognen til sønnen vår og det var ganske mange som kommenterte at man ikke burde bruke rosa til guttebabyer.

Og litt sånn "morsomliksomhomofob": hva om han blir homo? Hæhæ? Og når jeg sa at jeg hadde bestemt at han skulle bli homo og derfor brukte masse rosa så ble flere faktisk ganske irriterte. På orntli!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:25   #44
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

De var jo VELDIG jentete de skoene syntes jeg da. Blir litt som å kjøpe spidermanstøvler til en jente. Ikke noe de fleste barn eller voksne ønsker seg. Skjønner at du syntes det var merkelig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:27   #45
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Vet du hva, det er ikke bare tull blant folk det altså. Vi brukte et rosa helseteppe i vognen til sønnen vår og det var ganske mange som kommenterte at man ikke burde bruke rosa til guttebabyer.

Og litt sånn "morsomliksomhomofob": hva om han blir homo? Hæhæ? Og når jeg sa at jeg hadde bestemt at han skulle bli homo og derfor brukte masse rosa så ble flere faktisk ganske irriterte. På orntli!

Mulig det ikke er tull blant folk. Men jeg tuller med det likevel, jeg...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 03-04-07 kl 12:29. Årsak: skrivefeil
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:28   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De var jo VELDIG jentete de skoene syntes jeg da. Blir litt som å kjøpe spidermanstøvler til en jente. Ikke noe de fleste barn eller voksne ønsker seg. Skjønner at du syntes det var merkelig.

Det er så rart, jeg skjønner ikke den tankegangen i det hele tatt. Jeg ville ikke nølt med å bruke spidermanstøvler på en jente, og jeg ville heller ikke nølt med å bruke de nike-skoene på en gutt.

Jeg ville byttet lissene, men ikke fordi de er "jentete", men fordi jeg rett og slett ikke syntes de var noe fine. VIlle garantert byttet dem hadde det vært til en jente også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:29   #47
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Er Spiderman forbeholdt gutter?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:35   #48
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Er Spiderman forbeholdt gutter?

Det er noe som skurrer her. Spiderman sitt kostyme er jo kjempehomo. Han blir vel bare så vidt slått av Kaptein Sabeltann blant de tingene som gutter forventes å være opptatt av for tiden.

Ben "YMCA" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:44   #49
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det er noe som skurrer her. Spiderman sitt kostyme er jo kjempehomo. Han blir vel bare så vidt slått av Kaptein Sabeltann blant de tingene som gutter forventes å være opptatt av for tiden.

Ben "YMCA" Murphy

Jeg bare visste at Terje Formo, Stan Lee og Steve Ditko hadde en baktanke her!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 03-04-07 kl 12:45. Årsak: måtte bare finne frem til Spiderman-skaperne
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:46   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Sammensvergelse!

Forresten så var Fantomet rosa til å begynne med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:48   #51
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Sammensvergelse!

Forresten så var Fantomet rosa til å begynne med.


:eeeek:

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:00   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Lissene så litt upraktiske ut, men skoene var fine, de. Bytt til noen litt mer praktiske lisser, så kan de brukes når som helst og hvor som helst av hvem som helst.

(Jeg har forresten sendt toåringen i barnehagen med rosa lue med rødt hjerte på. Han var så fin så. )

  Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:16   #53
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Bytt lisser, av praktiske grunner.

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Og litt sånn "morsomliksomhomofob": hva om han blir homo? Hæhæ? Og når jeg sa at jeg hadde bestemt at han skulle bli homo og derfor brukte masse rosa så ble flere faktisk ganske irriterte. På orntli!



Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Han blir vel bare så vidt slått av Kaptein Sabeltann blant de tingene som gutter forventes å være opptatt av for tiden.

Dette er jo Sabeltanns kanskje eneste forsonende trekk. Han får små gutter til å gå i barokke, overlessede hatter med masse fjær.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:19   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Dette er jo Sabeltanns kanskje eneste forsonende trekk. Han får små gutter til å gå i barokke, overlessede hatter med masse fjær.

Og like mye sminke som Tim Currys Dr. Frank N. Furter.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:22   #55
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og like mye sminke som Tim Currys Dr. Frank N. Furter.

Men dessverre ikke sånne fine perlekjeder.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:32   #56
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og like mye sminke som Tim Currys Dr. Frank N. Furter.

Jeg tror kanskje det var Dr. Frank N. Furter som fikk meg til å begynne å studere medisin.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:41   #57
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg tror kanskje det var Dr. Frank N. Furter som fikk meg til å begynne å studere medisin.

Tanken på å en gang kanskje skulle få lov til å lobotomere Meat Loaf? Jeg kan forstå det, faktisk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:50   #58
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

De var langt fra så glitterråsa som jeg hadde sett for meg.

Kjør på, bruk skoa!
Med de samme eller andre lisser...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:57   #59
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes ikke de ser så "ravgæli" ut i formen og sånn jeg! - et par sorte lisser vil gjøre susen det altså...rosa nike vil jo vare i ca en kvart dag før det er grått.

Signerer Bauche her. En runde i gjørma vil sikkert gjøre susen.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 15:41   #60
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er så rart, jeg skjønner ikke den tankegangen i det hele tatt. Jeg ville ikke nølt med å bruke spidermanstøvler på en jente, og jeg ville heller ikke nølt med å bruke de nike-skoene på en gutt.

Ville du kjøpt dette til barnet ditt om han ikke spurte etter det selv?
Ville du kjøpt en rosa bukse med blomster på til sønnen din fordi DU syntes den var fin og IKKE fordi han ville ha den?

Sønnen min har rosa genser, han har dukkevogn og hårspenner. Men jeg kjøper ikke det til kompisen hans i gave fordet. Han får "jenteting" når han vil ha det. Jeg syntes derimot ikke det er fint med gutter i kjole feks, så jeg ville ikke kjøpt det om ikke HAN bad om det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no