Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Essie-neglelakker!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-12, 16:32   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Essie-neglelakker!

Hvilken farger er fine?
Og bare sier det engang til.... 40% på Essie hos Blivakker.no... Dvs kr 59!

Jeg har bestilt:
Red Nouveau, Sew psyched, Allure og Strawberry sorbet.
Spent på fargene ja!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 18:20   #2
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

oi, er det 40% nå?? Kjøpte nettopp i fargen Boat House, men ikkje til 40%... burde ha venta litt til med andre ord. Her er den eg kjøpte, den ser veldig fin ut syns eg:


Elles har eg også Lapiz of luxury

Har også ein grøn som eg ikkje ser der i farten - Trophy Wife
Samt underlakk og overlakk (som eg har funne ut er suverene til å holde lakken lenge.

Jo, og så har eg denne. Likar den godt:
(lilacism)

__________________
Jente 2003 og gut 2005

Sist redigert av Syrin : 29-02-12 kl 22:26.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 18:57   #3
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Takk for tipset! Har bestilt over- og underlakk samt to ulike lysrosa-farger

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 19:07   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Sew psyched liker jeg veldig godt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 21:08   #5
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Jeg har bestilt Merino Cool:

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 21:26   #6
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

..jeg tok helt av og bestilte en hel drøss....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 22:09   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Min absolutte favoritt er en som heter "Over the top". Den er sort eller ekstremt mörkegraa med skimmer. Saerlig pen paa korte fingernegler og paa taerne. Holder kjempelenge ogsaa. Vet ikke om den finnes lenger, min er tre aar gammel. Den er litt mörkere og litt mindre skimmer enn paa bildet.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 22:37   #8
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg har bestilt Merino Cool:


Den har jeg, og den er kjempefin som hverdagsneglelakk.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 22:51   #9
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

..jeg tok helt av og bestilte en hel drøss....

Ja, det er mye fint å velge i.

Jeg har egentlig selvpåført shoppeforbud fram til lønning, men lurer på om jeg skal unne meg EN lakk.

Edit: Det ble én. Lilacism.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 29-02-12 kl 23:01.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 23:33   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Min absolutte favoritt er en som heter "Over the top". Den er sort eller ekstremt mörkegraa med skimmer. Saerlig pen paa korte fingernegler og paa taerne. Holder kjempelenge ogsaa. Vet ikke om den finnes lenger, min er tre aar gammel. Den er litt mörkere og litt mindre skimmer enn paa bildet.

Den kjøpte jeg for kort tid siden så den finnes fortsatt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 14:10   #11
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Jeg prøvde den neglelakken nå og er forelsket!! Jeg har aldri aldri prøvd en så bra neglelakk. Anbefales!

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 09:33   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Sew psyched var ikke fin til meg, såg "sykelig" ut rett og slett Ellers godt fornøyd!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 15:17   #13
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Tilbud på Essie hos www.blush.no fram til tirsdag. - 20% så de koster 74,40,- pr stk. Lurer på om jeg skal bestille meg et par.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 17:03   #14
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Disse ble med meg hjem i dag. :Prøveråblibareenanelsefeminin:




Denne er en overlakk som gjør lakken under matt i steden for blank. Blir spennende å teste ut.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 18:27   #15
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Vita har 3 for 2 på Essie nå. Var innom og kjøpte fire + base og top coat i dag

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 18:31   #16
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Vita har 3 for 2 på Essie nå. Var innom og kjøpte fire + base og top coat i dag

Sier du det? Da må jeg dit i morgen.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:34   #17
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg vet ikke om alle Nikitasalonger kjører tilbudet, det er hvertfall 3 for 139 på "min" salong nå.

Det er billig altså! Heldige dere som kommer over dette tilbudet! Jeg handlet på blivakker.no når de hadde tilbud til 59,- for stykket og venter på pakke i posten.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:35   #18
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Venter på den jeg bestilte fra BliVakker jeg også. Må tydeligvis kikke innom Nikita også, skjønner jeg.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:51   #19
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Nikitasalongene har forskjellige priser på Essie, de skal slutte med merket. ( I alle fall den ene ved der jeg jobber). En av salongene her i byen tar 2 for 1 (139,-), mens en annen selger de for 49,- pr stk.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:58   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Hm, da burde jeg kanskje se om jeg kommer meg innom en Nikita salong.

Har bestilt fill the gap basecoat (har riller i neglene og håper dette er svaret), good to go topcoat og fargene ballet slippers og turquoise and caicos.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no