Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfarne Londonfarere, bo i Brixton?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-16, 18:26   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Erfarne Londonfarere, bo i Brixton?

Jeg har ikke vært i London på godt over 20 år og da var vel Brixton nesten no-go for turister selv om det ikke var helt "Guns of Brixton". Nå har det seg slik at om jeg reiser til London i januar vil det antagelig være praktisk å bo der siden 60-årsdagen jeg skal i vil finne sted på en pub der. Jeg har bodd i Bayswater de andre gangene jeg har vært l London, men mye endres på 20 år +.

Jeg reiser forøvrig alene og har ikke vært noe særlig ute etter at det har blitt mørkt de siste 15 årene...

Jeg har kikket på et Premier Inn i Brixton, og det ble rundt 200 pund for tre netter.

Så, er det trygt og greit å bo i Brixton? Er prisen kurant? Eller bør jeg bo mer sentralt og bare dra til Brixton for festen? Vil det bli mye dyrere?

Anyone?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 18:41   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfarne Londonfarere, bo i Brixton?

Jeg tror det er helt OK. Brixton Academy ligger der, med konserter nesten hver kveld og mange besøkende. Og du må jo dit i bursdagen, uansett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no