Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

SKAM - innlegg 3002-4000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-17, 13:02   #321
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men på foreldreforum så må det være lov til å uttrykke skrekken over å finne sin egen datter til sengs med en fyr du ikke aner hvem er?????

Jeg er jo langt unna det foreløpig, men kjenner at det vil kunne være de delene av å være forelder til store barn som jeg ikke vil sette så stor pris på.


Det minner meg på hvordan fattern fant ut at jeg hadde fått ny kjæreste etter at jeg hadde flyttet ut. Han ringte meg på fasttelefonen (jepp, det er en stund siden ja...) og jeg var i dusjen, så den nye kjæresten tok telefonen. Tror fattern reagerte akkurat sånn som moren til Eva. Ikke helt det samme, men overraskelsen var nok mye den samme ja.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:08   #322
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Men hvem ER Julian Dahl egentlig?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:14   #323
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, men såpass internt (hvem ser på Fresh Prince nå til dags?), at hun vil skjønne hvor det kommer fra, og at det blir som en hilsen fra Jonas gjennom Chris. Smart.

Han er ikke helt over Eva!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:14   #324
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men hvem ER Julian Dahl egentlig?

Andem sitt alter ego.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:15   #325
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Og en stakkars G19-spiller på Lyn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:15   #326
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Rik.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:17   #327
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men på foreldreforum så må det være lov til å uttrykke skrekken over å finne sin egen datter til sengs med en fyr du ikke aner hvem er?????

Jeg er jo langt unna det foreløpig, men kjenner at det vil kunne være de delene av å være forelder til store barn som jeg ikke vil sette så stor pris på.

Ha og tja. Det er jo veldig naturlig at man som ungdom vil finne litt ut av det med noen, før man introduserer vedkommende for foreldrene. Og i den fasen der alt er hemmelig plumper man plutselig ut i det med en tabbe, også står mor der og ser noe hun ikke skulle ha sett. Men det ville vel ikke egentlig være helt sunt om man hadde full kontroll på alle kanskje-kjærestene til barnet sitt - selv om følelsen av "slipping trough my fingers" blir ekstra sterk av sånn...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:20   #328
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Eva er jo 18 så helt sjokkerende at hun har et sexliv er det jo ikke. Og Chris uttrykker sjarme og svarer veldig fint når Eva litt sånn teit sier at "vi ikkje kjærester".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:22   #329
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Ha og tja. Det er jo veldig naturlig at man som ungdom vil finne litt ut av det med noen, før man introduserer vedkommende for foreldrene. Og i den fasen der alt er hemmelig plumper man plutselig ut i det med en tabbe, også står mor der og ser noe hun ikke skulle ha sett. Men det ville vel ikke egentlig være helt sunt om man hadde full kontroll på alle kanskje-kjærestene til barnet sitt - selv om følelsen av "slipping trough my fingers" blir ekstra sterk av sånn...

Sant nok. Jeg bare tenker at det må ha vært så fryktelig både ubehagelig og pinlig ... og en kilde til bekymring.

Jeg skal nok klare det når den tid kommer, men det føles bare så skrekkelig fremmed.



Jeg synes forøvrig at Chris taklet det forbilledlig. Det aller beste er å hilse pent, være vennlig og, ikke minst, tydelig på sin kjærlighet overfor datteren. Selv når man står der med dyna rundt livet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:23   #330
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jo. Jeg ser den Tjorven og tenkte litt om hvordan jeg ville oppfatte det om jeg kom inn på min datters rom og de plutselig var to i sengen. Og hun er 16, så jeg er jo noe nærmere. Men jeg er forholdsvis sikker på at jeg ikke ville blitt stående der og pratet tull. Gå ut, gi dem tid til å snakke sammen og kle på seg og komme ut.

Ideelt sett håper jeg jo at jeg har hilst på vedkommende før de er i sengen sammen. Men hva vet vel jeg.

Og ja, Chris takler det strålende. Han hadde fått plusspoeng i min svigermorbok.

Og dagens klipp var nydelig. Jonas viser seg som den fine fyren han er. Han tror ikke at Chris er god nok for Eva, men når han får høre at Eva er forelsket i ham, så gjør han det han kan for å hjelpe.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:23   #331
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Eva er jo 18 så helt sjokkerende at hun har et sexliv er det jo ikke. Og Chris uttrykker sjarme og svarer veldig fint når Eva litt sånn teit sier at "vi ikkje kjærester".

Nei, på ingen måte sjokkerende. Bare noe jeg ikke ønsker midt i fleisen.


Akkurat som jeg vet at moren min har sex. Jeg vet jo at det skjer, men jeg ønsker ikke å forholde meg til det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:24   #332
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Men det er da helt urealistisk at ikke moren bare skvetter ut igjen og sier oi-hei-sorry-kommer tilbake om 2 strakser, og gir dem tid til å KLE PÅ SEG? Det gjør man jo med alle voksne mennesker, og ikke minst med datterens date?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:24   #333
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det er da helt urealistisk at ikke moren bare skvetter ut igjen og sier oi-hei-sorry-kommer tilbake om 2 strakser, og gir dem tid til å KLE PÅ SEG? Det gjør man jo med alle voksne mennesker, og ikke minst med datterens date?

Ikke sant?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:25   #334
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det er da helt urealistisk at ikke moren bare skvetter ut igjen og sier oi-hei-sorry-kommer tilbake om 2 strakser, og gir dem tid til å KLE PÅ SEG? Det gjør man jo med alle voksne mennesker, og ikke minst med datterens date?

Da takker jeg for tipset, og noterer det på lista over "ting man bare gjør".

Basert på egne erfaringer, så hadde jeg skvettet ut og gjemt meg i kjelleren de neste 4 dagene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 19-06-17 kl 13:33.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:30   #335
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Yey! Jonas! <3

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:34   #336
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Hvem var hun som stod og pratet med gutta da Jonas kom, var det Sara?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:36   #337
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvem var hun som stod og pratet med gutta da Jonas kom, var det Sara?

Jeg tolket det i hvert fall som Sara, og det hun sa gjorde meg sikrere. Hun var jo redd for at det skulle skje noe ekkelt på den festen hun syntes det var noe overraskende at hun hadde blitt invitert til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:39   #338
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men på foreldreforum så må det være lov til å uttrykke skrekken over å finne sin egen datter til sengs med en fyr du ikke aner hvem er?????

Jeg er jo langt unna det foreløpig, men kjenner at det vil kunne være de delene av å være forelder til store barn som jeg ikke vil sette så stor pris på.

Det jeg er veldig overrasket over er at hun ikke vet at det er besøk i huset. Han har jo sovet over! Jeg har på ingen måte tenkt å føre oversikt over hvem mine barn har sex med, men jeg vet hvem som sover i huset vårt. Men dette gjorde jo Eva i 1. sesong også, og moren er tydeligvis ikke mye hjemme.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:40   #339
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Ja, det var Sara. Som kan så lite om en av verdensreligionene at hun lurer på om hun får alkohol på en muslimsk religiøs feiring.

Sana har tydeligvis tenkt at denne festen skal bli den store samlingen der alt skal komme opp og ordnes opp i.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:41   #340
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det jeg er veldig overrasket over er at hun ikke vet at det er besøk i huset. Han har jo sovet over! Jeg har på ingen måte tenkt å føre oversikt over hvem mine barn har sex med, men jeg vet hvem som sover i huset vårt. Men dette gjorde jo Eva i 1. sesong også, og moren er tydeligvis ikke mye hjemme.

Folk kommer jo inn gjennom vinduet til Eva, så moren har ingen oversikt der. I sesong 1 var det vorspiel med fire jenter uten at moren visste noe.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no