Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 11:10   #1961
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

apan:
HM.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 11:15   #1962
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Denne var snasen. Hvor får man tak i en slik?

Tror det er noen få størrelser igjen på HM-shop! Raska på, raska på.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 12:22   #1963
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Skal ha de til neste vinter som kommer om 7-8 måneder
De er spesielt lekre, vanskelig å få frem på bildene.
Har lett etter de i vinter, og den forretnigen i Drammen (Hos Kate) som førte de var tomme og kunne ikke skaffe fler
Når jeg nå endelig fant de måtte jeg bare kjøpe de

Åkey... da forstår jeg .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 12:32   #1964
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Åhh..forresten. Skoene i avataren min er ett av parene jeg kjøpte i London forrige helg. Blandt annet.

Hvordan klarer dere å gå med slike sko?
Hadde gått på snørra hele tiden jeg
(flotte sko da)

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 12:37   #1965
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Det går så fint atte. Alt er en vanesak. Som når jeg får på meg flate sko. Da går jeg bare på ræva.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 12:40   #1966
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det går så fint atte. Alt er en vanesak. Som når jeg får på meg flate sko. Da går jeg bare på ræva.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 13:03   #1967
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Angelique:Kule støvletter

nikki er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 14:44   #1968
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Sverigeturen endte opp med mat og godteri, men også regnbukse og T-skjorter til eldstegutten og støvletter til meg!

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 14:45   #1969
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Pope: Kule støvletter! Hvor i Sverige?

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 17:49   #1970
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Pope: Kule støvletter! Hvor i Sverige?

Ja de var kjempefine, akkurat noe sånt jeg har lyst på.

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 18:06   #1971
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Da har jeg brukt penger på noe fornuftig: dunjakke og vind - og vanntett bukse fra NIKE, til bruk i påsken og vinterene fremover. Nå kan jeg kassere den marineblå vinterkjeledressen min med bevernylonfor



Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 21:21   #1972
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Hvordan klarer dere å gå med slike sko?

Øvelse gjør mester!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 26-03-07, 22:03   #1973
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Lille måtte få joggesko i dag, da våren plutselig har ankommet med varmegrader for fullt







Disse er tenkt brukt i bhg, mens de over tenker jeg at skal bli brukt mer hjemme og sånn. Lille elsket dem og var kjempe glad


__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 08:34   #1974
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Pope: Kule støvletter! Hvor i Sverige?

Kjøpte de i Maxisenteret på Nordby. (Usikker på skrivemåten)

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 08:50   #1975
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!



Sko til Posøren. Cherroxene er parkert.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 15:31   #1976
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

I dag ble det nye joggesko til juniorsjefen:



Samt gummistøvler, og litt klær:



Samt 3 bodyer fra Exit til 120 kroner (i str 98, finnes nesten ikke å få tak i) og 3pk strømpebukser samme sted til 99.

Storesøs fikk bunadsko.

Og ja, det ble et par plagg på mor også, deriblant denne fra HM:

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 15:41   #1977
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Har kjøpt Odd Molly tunika fra morgana!
Den er helt vidunderlig, tok den på for å prøve, så kom det en lege som skulle snakke med meg, også bare ble den sittende på. (perfekt sykehustøy, veldig god å gå i)
Låner bildene dine, morgana;

Vedlagte bilder
Filtype: jpg odd molly1.jpg (27,4 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg odd molly2.jpg (31,4 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg odd molly3.jpg (24,8 KB, 4 visninger)

Sist redigert av lil'c : 27-03-07 kl 23:48.
lil'c er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 16:22   #1978
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Har kjøpt Odd Molly tunika fra morgana!
Den er helt vidunderlig, tok den på for å prøve, så kom det en lege som skulle snakke med meg, også bare ble den sittende på. (perfekt sykehustøy, veldig god å gå i)
Låner bildene dine, morgana;





Så flott! Tenker den sitter fint på deg, du var jo så liten og nett

morgana er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 17:24   #1979
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Har også shoppet i dag, men ikke noe bilde foreløpig....
Retro sommerkjole til vesla(orange og hvitprikkkete med små puffermer),langermet hettejole med stor bie på, vårlue,overtrekksbukse og jakke til 98 kr per del. Alt fra HM. + et par sko på salg fra Pom d api.

Har ikke funnet vårdress til vesla enda,så jeg lurer jammen på om ikke overtrekkstøyet fra HM gjør nytten jeg. Billig var det også og så masse morsomme farger å velge i.


Sist redigert av morgana : 27-03-07 kl 17:43.
morgana er ikke aktiv  
Gammel 27-03-07, 18:36   #1980
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Har shoppet tynn fleecegenser fra Nordheim og Bula-lue til meg selv, Nordheim softshell-anorakk til Prinsessa, kule joggesko til Storebror og Reima bomullslue til Snuppa.

Mannen fikk to Playstationspill.

Ja, og så fikk jeg ny sveis hos frisøren.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no