Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er «uekte» på deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 13:29   #201
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor alle skal bry seg og mene så innmari mye om hva andre gjør og ikke gjør.

Fordi det påvirker samfunnet vi lever i?

Men om folk kunne bry seg litt mindre om hva andre synes om dem, så ville behovet for denne typen inngrep forsvinne. Man kunne starte med å droppe diskusjoner som "Legger du merke til om andre har hår på leggene?" "Er denne kjolen fin nok til å brukes i konfirmasjon", "Kan jeg bruke rød kjole i bryllup?", og diskutere hvor ille det er at trusestrikken skimtes igjennom treningstightsen, eller om lårene ser tykke ut når man løper maraton.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-04-18 kl 13:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:35   #202
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor alle skal bry seg og mene så innmari mye om hva andre gjør og ikke gjør.

Slike tråder koker gjerne ned til akkurat det.

Men, for å ta deg litt på alvor: Tidligere i uken leste jeg om russ (altså 18-19-åringer) som fikk rabatt på fillers og diverse hos en eller annen dusteklinikk. Mener du
-at vi ikke skal bry oss om at denne klinikken forteller barna våre at de trenger litt større lepper for å ha en kul russetid?
-at vi ikke skal bry oss med hva russen gjør
-at vi kan bry oss med hva tenåringene gjør, men at vi voksne damer kan fylle og skjære så mye vi vil
-at det ikke har noen innvirkning på russejentene at halvparten av mødrene dere (som er oss, damer i 40-50-årene) ikke takler å gå rundt i livet med en rynke eller to i panna.

Hvis jeg tolker det riktig, mener du at folk gjør som de vil, og at vi kan drite i å legge oss borti hva de gjør og hvorfor. Jeg mener at det langtfra er så enkelt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:37   #203
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Slike tråder koker gjerne ned til akkurat det.

Men, for å ta deg litt på alvor: Tidligere i uken leste jeg om russ (altså 18-19-åringer) som fikk rabatt på fillers og diverse hos en eller annen dusteklinikk. Mener du
-at vi ikke skal bry oss om at denne klinikken forteller barna våre at de trenger litt større lepper for å ha en kul russetid?
-at vi ikke skal bry oss med hva russen gjør
-at vi kan bry oss med hva tenåringene gjør, men at vi voksne damer kan fylle og skjære så mye vi vil
-at det ikke har noen innvirkning på russejentene at halvparten av mødrene dere (som er oss, damer i 40-50-årene) ikke takler å gå rundt i livet med en rynke eller to i panna.

Hvis jeg tolker det riktig, mener du at folk gjør som de vil, og at vi kan drite i å legge oss borti hva de gjør og hvorfor. Jeg mener at det langtfra er så enkelt.

Jeg er enig med deg der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:43   #204
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Folks problemer er folks problemer, men hvordan problemer løses er et annet spørsmål.
Sitter sinnarynkeproblemet i rynken?
Sitter det i kulturen?
Sitter det i et litt for nært forhold til eget speilbilde?

Et samfunn som har som grunnleggende innstilling å fikse sinnarynkeproblematikk og anusfargeproblemer med kvikkfix for de bemidlede er et samfunn som virker temmelig kjipt. FrP-løsning rett og slett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:50   #205
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Folks problemer er folks problemer, men hvordan problemer løses er et annet spørsmål.
Sitter sinnarynkeproblemet i rynken?
Sitter det i kulturen?
Sitter det i et litt for nært forhold til eget speilbilde?

Et samfunn som har som grunnleggende innstilling å fikse sinnarynkeproblematikk og anusfargeproblemer med kvikkfix for de bemidlede er et samfunn som virker temmelig kjipt. FrP-løsning rett og slett.

Det er jeg enig i. Men å hånle av andres problem, eller nekte å innse at det kan oppleves som et problem, det er sjelden en god innfallsvinkel hvis man ønsker å finne en løsning.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:50   #206
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg kjenner mange jenter på 17-18 år, og det er ikke slik at så altfor mange av dem bryr seg om at Sophie Elise har sprøytet noe inn i rompa si slik at den er kjempestor. Men, de bryr seg om hva foreldrene sier og gjør. Ungdataundersøkelsen har flere år på rad vist at de ungdommene hører mest på er foreldrene, og de får ikke bare med seg hva vi sier, men også hva vi gjør. Man kan gjerne fortelle seg selv til krampa tar en at man bruker botox pga. migrene eller opererer kjønnsleppene fordi det skal bli lettere å sykle, men ungene våre hører noe annet. De hører "Du er ikke god nok som du er".

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:54   #207
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er jeg enig i. Men å hånle av andres problem, eller nekte å innse at det kan oppleves som et problem, det er sjelden en god innfallsvinkel hvis man ønsker å finne en løsning.

Selvsagt ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:06   #208
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Og ang botox mot migrene så er det helt uproblematisk. Andelen pasienter som får dekket botoxinjeksjoner i panna pga migrene er veldig liten og sannsynligvis synkende fordi det kommer nye mer effektive behandlingsformer.
De hardest rammede får botox injisert gjennom nesa.. ikke like effektivt på rynker der gitt.

Det er heller ikke brystkreftoperertes rekonstruksjoner som står for påvirkningskraft til kosmetisk brystkirurgi.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:12   #209
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Det er klart at det er problematiske hva som er akseptabelt. For eksempel kjenner jeg knapt en eneste kvinne personlig som mener at det er uproblematisk med ansiktshår. Det er blitt så nedfelt som tabu i vår kultur at jeg tror man skal være sterk for å leve med. Nå tror jeg ikke sinnarynke kommer dit, og jeg må innrømme at min plager meg på et personlig nivå. Mer som en skavank enn som et alderstegn.

Jeg synes likevel at den moraliseringen som ofte oppstår i sånne debatter er like skadelige som enkeltpersoners valg, fordi det polariserer diskusjonen så veldig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:23   #210
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg synes anklager om moralisering (som negativ beskrivelse) ødelegger debatter. Med en gang samfunnsperspektiv blir nevnt kommer moraliseringskortet.

Jeg tenker at samfunn trenger etikk og moral. Det betyr at det består av mennesker som bryr seg litt utover egen navle og som ser at handlinger på individnivå også kan implisere andre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:27   #211
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes anklager om moralisering (som negativ beskrivelse) ødelegger debatter. Med en gang samfunnsperspektiv blir nevnt kommer moraliseringskortet.

Jeg tenker at samfunn trenger etikk og moral. Det betyr at det består av mennesker som bryr seg litt utover egen navle og som ser at handlinger på individnivå også kan implisere andre.

Ikke hvis det gjør at de som mener noe som går mot den oppleste og vedtatte moralen ikke tør å uttrykke seg, eller fyker rett i forsvarsposisjon og hele greia ender opp i personkarakteristikker og drittslenging. Det blir det dårlige diskusjoner av (sier ikke at det har skjedd i denne tråden altså). Det går fint an å argumentere fra et samfunnsperspektiv uten å bli alt for moraliserende.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:31   #212
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Hvem har moralisert? Er det moralisering å gjøre folk oppmerksomme på konsekvenser av valgene de tar? Kanskje det er det, men jeg kjenner at jeg lever godt med det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:37   #213
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Da bør en unngå ord som motbydelig, My.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:37   #214
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ikke hvis det gjør at de som mener noe som går mot den oppleste og vedtatte moralen ikke tør å uttrykke seg, eller fyker rett i forsvarsposisjon og hele greia ender opp i personkarakteristikker og drittslenging. Det blir det dårlige diskusjoner av (sier ikke at det har skjedd i denne tråden altså). Det går fint an å argumentere fra et samfunnsperspektiv uten å bli alt for moraliserende.

Selvsagt og det er det jeg mener med å dra moraliseringskortet kjapt. Ikke alle argumenter fra samfunnsperspektiv er «moraliserende».

Jeg ser lite moralisering (i negativ forstand) i denne tråden, men heldigvis en del fine etiske vurderinger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:41   #215
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Kan noen vise meg et bilde av en sinnarynke? Jeg har aldri sett en. Ikke på meg selv (jeg har rynker, bevares, men ingen av dem er spesielt sinna) og heller ikke lagt merke til noe spesielt aggresivt i fjeset til de jeg kjenner som tar botox pga. av dette. Jeg prøver ikke ikke å være "smart ass" her, men jeg har til dags dato ikke sett ett menneske der rynkene ikke har passet inn i ansiktet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:47   #216
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Vet ikke om det er å hånle av andres usikkerhet som er det som gjør en til etikken og moralens tydeligste fanebærer, egentlig.

Klart det er enkeltpersoners valg som gjør det til et samfunnsproblem, og jeg skulle ønske det var mindre fokus på utseende generelt, men til og med meg, NATURLIG ER BEST sin store forkjemper, blir irritert av dånesmileyer og hånlatter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:52   #217
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vet ikke om det er å hånle av andres usikkerhet som er det som gjør en til etikken og moralens tydeligste fanebærer, egentlig.

.

"Hånle av andres usikkerhet?" Synes du virkelig det er den beste oppsummeringen av de litt mer botox-skeptiske innleggene her inne?

Jeg synes det er kjempeviktig å ikke la denne debatten bli redusert til "jaja, la nå folk få gjøre som de vil" og "nåja, er det nå egentlig forskjell på botox og rumpeforstørrelse og på å barbere leggene?".
Du går forresten ikke av banen for hverken hånlatter eller dånesmileys selv når det passer seg slik. Men selvsagt, dobbeltmoral er også moral.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:57   #218
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

"Hånle av andres usikkerhet?" Synes du virkelig det er den beste oppsummeringen av de litt mer botox-skeptiske innleggene her inne?

Jeg synes det er kjempeviktig å ikke la denne debatten bli redusert til "jaja, la nå folk få gjøre som de vil" og "nåja, er det nå egentlig forskjell på botox og rumpeforstørrelse og på å barbere leggene?".
Du går forresten ikke av banen for hverken hånlatter eller dånesmileys selv når det passer seg slik. Men selvsagt, dobbeltmoral er også moral.

Nei, jeg hånler gjerne når jeg synes det passer seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:01   #219
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Det som kalles for sinnarynke er vel at man ser ut slik som hun gjør på venstre bilde, enten med en rynke eller to, men det er nok mange som har enda større rynke. Dvs, at den er sånn konstant uten at man rynker på pannen. Ikke det optimale bildet, men jeg rakk ikke søk mer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:05   #220
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Ganske påfallende bilde det der.
Ser dere hvordan mimikken nederst i ansiktet er lagt til som forsterkning?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no