Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-10, 18:48   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Vi skal ikke dit i år, og jeg utelukket den fordi jeg hadde lest at det var ganske støyfullt der, med hovedvei rett bak noen av rommene. Men nå ser jeg rundt omkring at folk skryter av anlegget, og da begynte jeg å lure.

Stemmer det at det er mye gøy fra hovedveien? Hvis ikke, kan det være en kandidat til neste års ferie. Som spansktaler, og med en gutt som er fryktelig interessert i språket, burde vi nok feriert i Spania.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 19:59   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Det kommer helt ann på hvor rommene er der tenker jeg. Men jeg kan ikke si at jeg var veldig plaget av støy. Det som kan være kjedelig er å ha rom rett mot bassengområdet og der scenen er. Der holder de jo på med underholdning ganske sent.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:01   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Jeg synes ikke det var støyfullt (og heller ikke mye gøy fra hovedveien ), men sånn ellers likte jeg ikke det anlegget noe særlig..

Når folk skryter av hotellet, så lurer jeg på om jeg bare er ekstremt kresen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:04   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Vi var nokså plaget av musikken fra kveldsshowet, faktisk. Vi så barneshowet og gikk så opp for å legge minstejenta. I det hun var klar for legging begynte musikken (høyt!) og hun ble umulig å legge. Vi fikk etter hvert et triks som funket ganske bra da ("nå legger vi oss ned og hører på musikken" - da sloknet hun fort ).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:13   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Vi merket ikke noe trafikkstøy da vi bodde der i fjor, men for å si det slik, trengte vi ikke gå ned til bassenget for å få med oss kveldsshowet.

Og så dulter jeg på Hyachint, ingen av oss likte det anlegget noe særlig, så vi kommer ikke til å bo der igjen om vi skal tilbake til Gran Canaria noen gang.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:15   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Ikke jeg heller, Inagh. Verken hotellet eller omgivelsene. Langt til strand, utenfor allfarvei, autentisk by, javel, men akk så dødt sted...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:23   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Vi har vært der en gang, og det var greit. Men vi velger andre hotell når vi er på Gran Canaria.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 19:28   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det kommer helt ann på hvor rommene er der tenker jeg. Men jeg kan ikke si at jeg var veldig plaget av støy. Det som kan være kjedelig er å ha rom rett mot bassengområdet og der scenen er. Der holder de jo på med underholdning ganske sent.

Jeg synes rom mot bassenget passer ypperlig jeg... Vin på terrassen og kveldsshow. Helt flott det!

Jeg synes ikke støyen fra hovedveien bak Sunwing er plagende. Har bodd i alle fløyer opp i gjennom årene. Støyen er størst fra 5-8 etasje ettersom veien går forbi i ca. 7 etasje....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 19:33   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Når folk skryter av hotellet, så lurer jeg på om jeg bare er ekstremt kresen.

Jeg vet at jeg ER kresen, og jeg stortrives på Sunwing Arguineguin. Mulig jeg trives fordi jeg ser at datteren min elsker det og koser seg sååå fælt der. Har hun det bra, så har mor det bra...

Jeg har bodd på langt finere hoteller og steder på Gran Canaria enn Sunwing ja, men med barn er Sunwing en høydare.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:35   #10
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Takk for tipsene, alle sammen. Det gir en litt mer nyansert bilde av anlegget.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 20:36   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Men er det noen av sunwing hotellene som har noen vannrutsjer egentlig?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:41   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mulig jeg trives fordi jeg ser at datteren min elsker det og koser seg sååå fælt der. Har hun det bra, så har mor det bra...

Det fleste venninnene mine sier det samme. Jeg er nok rar, for det er ikke nok for meg at ungene har der bra. Jeg må ha det bra selv, ellers er det ikke godt nok for meg... :ego:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:54   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det fleste venninnene mine sier det samme. Jeg er nok rar, for det er ikke nok for meg at ungene har der bra. Jeg må ha det bra selv, ellers er det ikke godt nok for meg... :ego:

JEG har det bra på Sunwing jeg! Synes det er bra service, ok leiligheter med ok standard, bra utsikt, flott bassengområde, ok gangavstand til flott strand, masse bra lokale restauranter i nærområdet, liker barne-konseptet til Sunwing m.m.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 08:38   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

JEG har det bra på Sunwing jeg! Synes det er bra service, ok leiligheter med ok standard, bra utsikt, flott bassengområde, ok gangavstand til flott strand, masse bra lokale restauranter i nærområdet, liker barne-konseptet til Sunwing m.m.

Joda, selvsagt. Folk liker forskjellige ting. Jeg får klaustrofobi og blir paranoid over å ha for mange skandinavere rundt meg, så jeg foretrekker å være på ferie et sted der de ikke er i flertall.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 08:40   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

JEG har det bra på Sunwing jeg! Synes det er bra service, ok leiligheter med ok standard, bra utsikt, flott bassengområde, ok gangavstand til flott strand, masse bra lokale restauranter i nærområdet, liker barne-konseptet til Sunwing m.m.

Hvilken stand, forresten? Vi lette og lette. På Anfi er det jo en fin strand, men det var langt å gå, særlig siden bølgene hadde spist opp gangveien dit.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 08:47   #16
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Det er litt sild i tønne. Jeg har aldri bodd der, men gått forbi mange ganger og sett det. Tror ikke det hadde vært noen ferie for meg, men plussene ved det er vel at ungene lett får venner, og at de trives.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 08:48   #17
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Jeg tror gangveien til Anfi er OK igjen nå - skjønt det er vel ikke superegnet å gå med vogn. Da bør du gå langs veien.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 12:18   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvilken stand, forresten? Vi lette og lette. På Anfi er det jo en fin strand, men det var langt å gå, særlig siden bølgene hadde spist opp gangveien dit.

Ok, hvis du synes det er langt å gå til Anfi-stranden så forstår jeg... Jeg synes den spaserturen var akkurat passe trim før og etter strandbesøket, samt at det var hyggelig å spise lunsj på den tapas-restauranten der. Man trenger ikke gå langs sjøen... man kan fint gå langs riksveien hvor det er flislagt gangsti helt fra Sunwing og helt frem.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 22:57   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det støyfullt på Sunwing Arguineguin?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ok, hvis du synes det er langt å gå til Anfi-stranden så forstår jeg... Jeg synes den spaserturen var akkurat passe trim før og etter strandbesøket, samt at det var hyggelig å spise lunsj på den tapas-restauranten der.

Ikke for langt, men vi måtte gå hele turen langs hovedveien og ned gjennom Anfi-portene siden hele gangveien var tatt av bølgene.

Jeg er egentlig ikke så opptatt av å bo ved stranden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no