Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ignore

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-12, 09:53   #101
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg tenker at på facebook er "alle", mens på et diskusjonsforum er de som ønsker å diskutere. Er det en diskusjon man ikke vil delta i, så lar man være.

Jeg skjønner hvorfor du tenker sånn, men det er faktisk motsatt. På FP er det alle som diskuterer med alle, hvem som kjenner hvem angir ikke hvem som får delta, på facebook så diskuterer du med de du velger å være venner med og deres venner igjen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:54   #102
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er veldig enig med Fmatten her, ser jeg.

Eller Fbatten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:54   #103
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller Fbatten.

Er det mulig!?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:55   #104
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det mulig!?

Søta.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:56   #105
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore



Om det blir slik at jeg ikke kan se Teo sine innlegg om hun ignorerer meg, kan jeg si med veldig stor sikkerhet at jeg slutter å bruke FP.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:56   #106
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:56   #107
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes at man på et diskusjonsforum enten får takle å kunne se dem som deltar i diskusjonen ellers så får man holde seg unna forumet en stund.
IRL er det også folk man ønsker å ignorere, men deltar man i diskusjon hvor de deltar kan man ikke velge dem bort.

Jeg prøvde en gang ignorefunksjonen for moro skyld her inne og det ble virkelig bare dumt. Folk som ignorerer hverandre og likevel deltar i tråder kan jo ødelegge diskusjoner fullstendig med sin "uvitenhet" om hva som har skjedd i tråden.
Nei jeg mener faktisk at man får enten diskutere med alle eller holde seg unna.

Å kunne reservere seg fra å lese andres blogger derimot tenker jeg må være helt fair.

Jeg er enig med deg. Men det avgjørende er om en deltar i diskusjoner eller ikke. Hvis en bare leser så skader det ikke å filtrere bort innlegg, hvis en ønsker det.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:57   #108
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Input, her.



Om det blir slik at jeg ikke kan se Teo sine innlegg om hun ignorerer meg, kan jeg si med veldig stor sikkerhet at jeg slutter å bruke FP.

Ååå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:58   #109
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes at man på et diskusjonsforum enten får takle å kunne se dem som deltar i diskusjonen ellers så får man holde seg unna forumet en stund.
IRL er det også folk man ønsker å ignorere, men deltar man i diskusjon hvor de deltar kan man ikke velge dem bort.

Jeg prøvde en gang ignorefunksjonen for moro skyld her inne og det ble virkelig bare dumt. Folk som ignorerer hverandre og likevel deltar i tråder kan jo ødelegge diskusjoner fullstendig med sin "uvitenhet" om hva som har skjedd i tråden.
Nei jeg mener faktisk at man får enten diskutere med alle eller holde seg unna.

"Ødelegge diskusjoner fullstendig"? Med mindre man er halvt hjernedød eller har knekt av alle sosiale antenner så er det null problem å sjonglere dette her uten å ødelegge. Jeg føler uansett ikke noe ansvar for å lese alle innleggene i en diskusjon og langt fra å svare på dem.

Jeg tror ikke du helt forstår hvordan jeg bruker funksjonen, men whatever, jeg gidder ikke å diskutere det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:58   #110
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg er enig med deg. Men det avgjørende er om en deltar i diskusjoner eller ikke. Hvis en bare leser så skader det ikke å filtrere bort, hvis en ønsker det.

Hvem i alle dager er det som gidder å filtrere bort brukere som bare leser?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:59   #111
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Ja, og nå ignorerer jeg Fnatten og alle som er enig med henne resten av dagen så bare ikke snakk til meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:01   #112
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, og nå ignorerer jeg Fnatten og alle som er enig med henne resten av dagen så bare ikke snakk til meg.

: dytter diskret på Røverdatra og peker nese: :har gått på kurs hos seksåringen:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:01   #113
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvem i alle dager er det som gidder å filtrere bort brukere som bare leser?

Filtrere bort innlegg. Oppdatert innlegget mitt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:02   #114
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller Fbatten.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.



Om det blir slik at jeg ikke kan se Teo sine innlegg om hun ignorerer meg, kan jeg si med veldig stor sikkerhet at jeg slutter å bruke FP.






  Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:03   #115
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Bruker A: Men hva med aspekt x? Det har jo ikke blitt nevnt her, jeg mener at aspekt x er bra og viktig.

Bruker B (som ignorerer A): Jeg, derimot, synes at aspekt x er viktig. Og det har jo ingen nevnt her, så da sier jeg det her: Aspekt x er bra og viktig.

Bruker A: Men det har jeg jo sagt!? Jeg sa jo at aspekt x er viktig fordi sånn og slik.

Bruker B: Jeg gjentar meg selv, da ingen ser ut til å nevne aspekt x. Det er jo viktig fordi sånn og slik.


Og sånn går no dagan.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:05   #116
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bruker A: Men hva med aspekt x? Det har jo ikke blitt nevnt her, jeg mener at aspekt x er bra og viktig.

Bruker B (som ignorerer A): Jeg, derimot, synes at aspekt x er viktig. Og det har jo ingen nevnt her, så da sier jeg det her: Aspekt x er bra og viktig.

Bruker A: Men det har jeg jo sagt!? Jeg sa jo at aspekt x er viktig fordi sånn og slik.

Bruker B: Jeg gjentar meg selv, da ingen ser ut til å nevne aspekt x. Det er jo viktig fordi sånn og slik.


Og sånn går no dagan.

Mens hvis A heller ikke så B så hadde det der funka det altså.

Sånn i det primitive da. Jeg ser jo poenget her altså. Jeg bare er på knegg'ern.

  Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:06   #117
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg er enig med deg. Men det avgjørende er om en deltar i diskusjoner eller ikke. Hvis en bare leser så skader det ikke å filtrere bort innlegg, hvis en ønsker det.

Ja, men det kan vel ikke settes krav til at de som hiver seg på ignoreringsknappen kun skal lese?
Da er det nemlig greit nok tenker jeg. Da kan man ignorere halve forumet. Ingen vil merke det. For brukere som deltar synes jeg å ignorere blir for dumt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:06   #118
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

og- blir man irritert av enkelte skrifttyper? Really?

Noen skrifttyper er helt idiotisk vanskelige å lese på liten skjerm. Så om jeg surfer mye fra iphone hopper jeg glætt over alle innlegg som ikke er skrevet i standardfont. Og hva er greia, egentlig? "Jeg tror at jeg vet mye bedre enn de som har laget standarden hva som egentlig er best skrift, så derfor bruker jeg tid i hvert eneste innelgg på å faktisk skifte font!"

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bruker A: Men hva med aspekt x? Det har jo ikke blitt nevnt her, jeg mener at aspekt x er bra og viktig.

Bruker B (som ignorerer A): Jeg, derimot, synes at aspekt x er viktig. Og det har jo ingen nevnt her, så da sier jeg det her: Aspekt x er bra og viktig.

Bruker A: Men det har jeg jo sagt!? Jeg sa jo at aspekt x er viktig fordi sånn og slik.

Bruker B: Jeg gjentar meg selv, da ingen ser ut til å nevne aspekt x. Det er jo viktig fordi sånn og slik.


Og sånn går no dagan.

Det har skjedd meg. Jeg er sikkert ignorert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:06   #119
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bruker A: Men hva med aspekt x? Det har jo ikke blitt nevnt her, jeg mener at aspekt x er bra og viktig.

Bruker B (som ignorerer A): Jeg, derimot, synes at aspekt x er viktig. Og det har jo ingen nevnt her, så da sier jeg det her: Aspekt x er bra og viktig.

Bruker A: Men det har jeg jo sagt!? Jeg sa jo at aspekt x er viktig fordi sånn og slik.

Bruker B: Jeg gjentar meg selv, da ingen ser ut til å nevne aspekt x. Det er jo viktig fordi sånn og slik.


Og sånn går no dagan.


Det er vel strengt tatt slik det ofte er allerede.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:09   #120
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Jeg innser at jeg er dårligere enn dere til å ta stilling til alle innleggene før jeg svarer i tråder for det har aldri oppstått noen sånne situasjoner for min del.

Hva tenker dere om at man konsekvent ikke responderer på innleggene til en bruker da? For jeg gjør nemlig det også. Det er folk her inne jeg konsekvent ikke gidder å diskutere med.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no