Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Buksetips

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-23, 13:19   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Buksetips

Hva slags bukser liker dere?
Jeg trenger nye bukser som er komfortable, fine og ikke skinny. Jeg er så lei av å hale på meg trange bukser.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 13:49   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Av jeans liker jeg croppede Levis 501 nå om sommeren når det ikke er shortsvær + ymse bomullsbukser med vide, kortere ben som det finnes over alt nå.
Av jeans liker jeg n¨Cubus sine bootcut jeans. Både De som heter Jane og curve passer til meg, må bare gå ned en størrelse med curve. Jeg har vel også croppede momjeans derfra.
Mer dressbukser er jeg ikke så god på. Men kjøpt en deilig myk bukse som ser litt pen ut fra HM nylig, i det stoffet som de kaller Lyocell. Det er mye i lin også for tiden, eller linmiks.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 24-05-23 kl 14:02.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-23, 14:49   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Av litt penere bukser liker jeg Five Units, særlig modellene Dena (vid) og Clara (boot). Men også den som heter Malou (vid i lårene og smalere nederst). Kommer i ulike farger og materiale, og både i ankel- og full lengde. Til meg er passformen super, og de er utrolig behagelige på.

Når det gjelder jeans synes jeg Lindex har noen som er ok. Jeg liker modellene Nea og Bim.

Linbukser er det mye av ja, i flere vidder og fasonger. Jeg har kjøpt en superdeilig med veldig vide ben, fra KappAhl sin kay/day-serie.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-05-23 kl 19:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 19:11   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buksetips

Favoritten nå er linbukse, min er fra Cubus.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 19:39   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Jeg har disse i kremhvit og mellomblå, og liker dem virkelig godt.
Både «kledd» og behagelig og stilig spør du meg. Fins i mange farger.

https://www.nestshop.no/products/mas...a-bukser-cream

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 20:48   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Jeg trenger ikke noen ny bukse for øyeblikket, men jeg skal bestille denne til min (voksne) datter:

https://www.ninepine.no/collections/...46463189352796

Mulig den kan matche dine krav? Hun er langt over snittet opptatt av komfort, og jeg har en nesten tilsvarende bukse i joggebukseutgave. Den er veldig deilig og komfortabel. Buksa finnes i fire ulike lengder, noe som et et stort pluss.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 21:50   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buksetips

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg trenger ikke noen ny bukse for øyeblikket, men jeg skal bestille denne til min (voksne) datter:

https://www.ninepine.no/collections/...46463189352796

Mulig den kan matche dine krav? Hun er langt over snittet opptatt av komfort, og jeg har en nesten tilsvarende bukse i joggebukseutgave. Den er veldig deilig og komfortabel. Buksa finnes i fire ulike lengder, noe som et et stort pluss.

Den har jeg! Går som både joggebukse og dressbukse. Tipptopp!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 21:52   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksetips

Levis 501 cropped er min favoritt. Året rundt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 22:23   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Den har jeg! Går som både joggebukse og dressbukse. Tipptopp!

Så kjekt å høre! Helt fantastisk. For min unge kvinne av en datter er et mareritt i klesveien, hun hater nye klær og hun eier kun treningstights. Hun fikk en sånn Asana joggebukse av meg, og den går hun faktisk i. Derfor tenkte jeg at denne varianten var helt topp for henne når hun må se litt mer «normal» ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 22:25   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Hvordan er lengden, forresten? Ekstra lang var utsolgt, så det ble «bare» lang. Hun har veldig lange bein. Veldig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-23, 23:43   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksetips

Mange gode tips her.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 07:20   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buksetips

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan er lengden, forresten? Ekstra lang var utsolgt, så det ble «bare» lang. Hun har veldig lange bein. Veldig.

Jeg kjøpte lengde Regular (30’), da er den ned til skoene på meg, men subber ikke i bakken. Jeg er 165 cm høy.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 07:32   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg kjøpte lengde Regular (30’), da er den ned til skoene på meg, men subber ikke i bakken. Jeg er 165 cm høy.

Takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 16:07   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har disse i kremhvit og mellomblå, og liker dem virkelig godt.
Både «kledd» og behagelig og stilig spør du meg. Fins i mange farger.

https://www.nestshop.no/products/mas...a-bukser-cream

Jeg er konstant på jakt etter korte bukser med vide bein. Disse så interessante ut. Hvordan er de i størrelsen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 16:26   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Ganske vanlige tror jeg. Jeg bruker som regel M og kjøpte det i disse også. Mye stretch, så de er jo ganske fleksible. Samtidig er stoffet fast og fint. Men usikker på om de blir for lange til deg, til å være korte mener jeg? For du er vel ikke så høy? Kanskje lengden står oppgitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 16:30   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Jeg har også to Masaibukder med vide korte ben, kjøpt samme sted. Men det var i fjor, for mine er med et slags knytebelte i tillegg og "knitrete" bomullsstoff. Vi si de er normale til store i størrelsen.

Neida, se der er de. Jeg har svarte og slike som i linken her: https://www.nestshop.no/products/mas...nts-travertine

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 19:42   #17
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buksetips

Hyacinth, de buksene har jeg sett på en stund nå! Fortell hvordan de er når du får de, da

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 21:30   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hyacinth, de buksene har jeg sett på en stund nå! Fortell hvordan de er når du får de, da

Det skal jeg

Men jeg har allerede samme bukse i joggebukseversjon. Den er jeg kjempefornøyd med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 22:49   #19
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ganske vanlige tror jeg. Jeg bruker som regel M og kjøpte det i disse også. Mye stretch, så de er jo ganske fleksible. Samtidig er stoffet fast og fint. Men usikker på om de blir for lange til deg, til å være korte mener jeg? For du er vel ikke så høy? Kanskje lengden står oppgitt.

Takk. Nei, jeg kan ikke kalle meg lang. Korte bukser blir gjerne lange til meg, men jeg tråkker i alle fall ikke i dem slik jeg gjør med bukser med vanlig lengde.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-23, 22:55   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksetips

Det er fint med sånne korte bukser, men jeg synes det kan være vrient med sokker og sko til dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no