Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 21:46   #61
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Teller prinseull-buksene som joggebukser ? Ojoj, da ligger vi tyndt an... mine gutta har hver 2 sett like prinseull bukser og trøyer ! Hjelp, vi er Harry !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:57   #62
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Merkevarediskusjonen:
Vi var akkurat i USA og vi handlet masse stilig på GAP. Jeg tror vi svidde av 70 dollar (under 500 kroner), og da fikk hun olabukser, to gensere, en jakke, en lue og to par sokker. Vi har i tillegg fått tips om at GAP har god kvalitet på klærne. Jeg kan virkelig ikke se problemet med å handle der når det ikke koster mer for kvalitetsklær.

Vi handlet ikke der fordi det het GAP, men fordi klærne var kule.

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg føle faktisk at mange er litt stolte av dette eg? Venninner RL er litt fornøgde med seg sjøl fordi ungane er levande motedokker mens dei sjøle laffe rundt i fleecejakka.

Dette er overhodet ikke tilfelle. Jeg er nå blitt så stor at jeg ikke får tak i kule klær på vanlige butikker. Å shoppe er blitt et mareritt for alt er for lite hvis det er antydning til stilig.

Derfor handler jeg masse stilige klær til snuppa. Hvis ikke mamma kan få lov, så kan i hvert fall hun få være stilig.

Jeg er på slanker'n, så jeg håper problemet ikke er evigvarende. Nå er jeg ned 7 kilo. Om 13 kilo til er jeg nesten normalvektig, og da .........

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:59   #63
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Det verste er at jeg føler meg så dårlig kledd når jeg er ute med ungen og... hun kommer så fint kledd gjennomført i støvletter og duffelcoat og jeg kommer i jeans og hettegenser


Slik er det her også.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:01   #64
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Dette er overhodet ikke tilfelle. Jeg er nå blitt så stor at jeg ikke får tak i kule klær på vanlige butikker. Å shoppe er blitt et mareritt for alt er for lite hvis det er antydning til stilig.

Derfor handler jeg masse stilige klær til snuppa. Hvis ikke mamma kan få lov, så kan i hvert fall hun få være stilig.

Jeg er på slanker'n, så jeg håper problemet ikke er evigvarende. Nå er jeg ned 7 kilo. Om 13 kilo til er jeg nesten normalvektig, og da .........

Eg kjenne meg veldig igjen. Eg er der no som du er om 13 kilo og du kjem til å like følelsen.

Eg meinte ikkje at alle har det slik. Men eg har venninner som uten problem kan kjøpe seg kva som helst men sette opp Dårlig mor-skiltet sitt overfor oss som bruke pengar på begge deler.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:12   #65
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Må legge til at pappaen og jeg begge er opptatt av fargesammensetninger på barnetøyet, da. Men det faller oss helt naturlig, siden vi har en slik fantastisk estetisk sans, så det er ikke noe vi bruker noe energi på. Dessuten kommer han gjerne hjem fra barnehagen i annet tøy enn det han gikk dit i.

Jeg bruker heller ingen energi på det. Det blir på samme måte som om jeg småprater med eldstejenta om arkitektur når vi kjører bil. Også snakker vi om at den stilen har de kjennetegna og de kjennetegna. Eller nå da vi var i København.. Tiåringen er stolt over å ha lært seg navnet og kjennetegn på fire av Arne Jacobsens stoler.

Jeg har allltid hatt sans for og vært opptatt av detaljer og fargesammensetninbger er en del av den interessen.

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg håper at dette gjelder eldre barn enn Pandaen min. (2 år)

Nope. Det gjelder barn som voksne. Det tar seg ikke ut å gå i joggebukser om det ikke er trenings eller turpregede aktiviteter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 20:44   #66
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det tar seg ikke ut å gå i joggebukser om det ikke er trenings eller turpregede aktiviteter.



Jeg er mer opptatt av at Pandaen har behagelige klær med god komfort. Klær som fremmer aktivitet er for meg mye viktigere enn om det tar seg ut eller ikke for en unge på to år. Det innebærer ofte joggedresser for vår del.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no