Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine antrekk - hjelp meg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 13:50   #1
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Fine antrekk - hjelp meg

Ja nå trenger jeg hjelp, har begynt å tenke på fineantrekk til selskap og julebord før jul og klær i jula.

Jeg er på vei nedover i vekt så trenger tips som ikke er altfor dyrt. Jeg liker ikke så godt å gå i skjørt, synes ikke jeg kler det, men er åpen for evnt tips.

Jeg har litt ekstra rundt magen og er sånn normal/mot kraftig tenker jeg, regner med å ha kommet litt over halvveis i vektnedgang mot jul.

Hva er in nå?, hva skal jeg kikke etter fra topp til tå?. Bør ikke være altfor fint, men slik at en kan ha det på julebord (ikke stivt) og i juleselskap. Vil gjerne ha bilder

På forhånd tusen takk

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 13:59   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Jeg ville gått for en klassisk svart dressbukse med vide, rette og lange ben. Snerte sko med høye hæler og så en pyntet topp. På den måten kan du bruke buksen flere dager og variere med ulike belter, topper og sko.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:05   #3
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg ville gått for en klassisk svart dressbukse med vide, rette og lange ben. Snerte sko med høye hæler og så en pyntet topp. På den måten kan du bruke buksen flere dager og variere med ulike belter, topper og sko.

Ja jeg tror nok det hadde vært veldig meg og kjekt med mulighet for variasjon uten for mye nytt. Føler meg ikke vel i smale bukser så litt vidde hadde nok vært fint (fått inntrykk av at det meste er smalt i bukser). Liker godt smykker og. For nok kikke etter stilige topper som ikke sitter klistret, magen er nok ikke helt borte. Også stilige smykker til kanskje.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:05   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Sort klassik bukse er smart basis
Da kan du varire med sko og topp alt ettersom

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 23:40   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Jeg MÅ bare vise julebordskjolen min fra ifjor

Jeg bare elsker den, og den skal benyttes mye i år også! Den er laget av to norske jenter, litt kult å bruke norsk design, ikke sant?



Den ser akkurat sånn ut på meg også, altså.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 00:08   #6
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Så stilig kjole Miss Norway , heldig du som kan gå i noe sånt . Og kjempemorsomt at det er norsk design da
Hadde nok ikke passet kroppen min, ikke enda hvertfall

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 00:10   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Det kan være stilig med en omslagskjole over en svart bukse!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 00:14   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det kan være stilig med en omslagskjole over en svart bukse!

Ja kanskje det hadde vært noe, det må jeg prøve et sted.
Lyst på noe som ikke blir for kjedelig og

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 01:23   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg MÅ bare vise julebordskjolen min fra ifjor

Jeg bare elsker den, og den skal benyttes mye i år også! Den er laget av to norske jenter, litt kult å bruke norsk design, ikke sant?



Den ser akkurat sånn ut på meg også, altså.

Helt nydelig kjole! Hvem har laget den? Selges den fortsatt osv. VIL HA!!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 22:18   #10
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Jeg har pleid å kjøpe meg et par rimelige festtopper som går til svart bukse/skjørt hvert år. Nå er jeg heldig og har hatt omtrent samme størrelse en stund, så dermed har jeg mange anvendelige topper liggende på lur. Det blir ikke hypermoderne stil, men det blir mange kombinasjonsmuligheter og litt julete farger, glitter, paljetter osv.

Et par flotte sko i gull eller sølv gjør masse med en kjedelig bukse, spriter opp antrekket til julebordfestfin.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 22:26   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.


Et par flotte sko i gull eller sølv gjør masse med en kjedelig bukse, spriter opp antrekket til julebordfestfin.

Ja gullsko kunne jeg tenkt meg, takk for tips

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 22:46   #12
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg MÅ bare vise julebordskjolen min fra ifjor

Jeg bare elsker den, og den skal benyttes mye i år også! Den er laget av to norske jenter, litt kult å bruke norsk design, ikke sant?



Den ser akkurat sånn ut på meg også, altså.

Denne har jeg også! Jeg føler meg så fin i den. Hadde aldri funnet på å bruke slike strømper til, men det skal jeg jammen meg gjøre neste gang.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 00:08   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Denne har jeg også! Jeg føler meg så fin i den. Hadde aldri funnet på å bruke slike strømper til, men det skal jeg jammen meg gjøre neste gang.

HAR DU??? Så morsomt! Har aldri sett den på noen andre noen gang, det var den siste de hadde i butikken (ifjor og nei, jeg tror ikke man finner disse i butikkene i år gitt) og det er min desiderte favorittkjole! Og jeg bruker svarte tette strømper til da. *kjedelig, men nødvendig når man har fotbatll-legger...)

Har akkurat tatt den av meg nå; var ute og spiste middag med Mr.Norway og et vennepar. Jeg også føler meg så FIN i den (og så får jeg jo ganske fancy utringning av den, da... )

Hvor kjøpte du din?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 02:07   #14
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg MÅ bare vise julebordskjolen min fra ifjor

Jeg bare elsker den, og den skal benyttes mye i år også! Den er laget av to norske jenter, litt kult å bruke norsk design, ikke sant?



Den ser akkurat sånn ut på meg også, altså.

Den var rålekker! Nydelig kjole, litt Odd Molly aktig.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 03:38   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

HAR DU??? Så morsomt! Har aldri sett den på noen andre noen gang, det var den siste de hadde i butikken (ifjor og nei, jeg tror ikke man finner disse i butikkene i år gitt) og det er min desiderte favorittkjole! Og jeg bruker svarte tette strømper til da. *kjedelig, men nødvendig når man har fotbatll-legger...)

Har akkurat tatt den av meg nå; var ute og spiste middag med Mr.Norway og et vennepar. Jeg også føler meg så FIN i den (og så får jeg jo ganske fancy utringning av den, da... )

Hvor kjøpte du din?

Og hvor har dere kjøpt disse nydelige kjolene deres da?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 08:44   #16
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine antrekk - hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

HAR DU??? Så morsomt! Har aldri sett den på noen andre noen gang, det var den siste de hadde i butikken (ifjor og nei, jeg tror ikke man finner disse i butikkene i år gitt) og det er min desiderte favorittkjole! Og jeg bruker svarte tette strømper til da. *kjedelig, men nødvendig når man har fotbatll-legger...)

Har akkurat tatt den av meg nå; var ute og spiste middag med Mr.Norway og et vennepar. Jeg også føler meg så FIN i den (og så får jeg jo ganske fancy utringning av den, da... )

Hvor kjøpte du din?

Den finnes i flere farger og stofftyper. Min er i mørkebrunt ullstoff. Jeg husker jeg prøvde en i svart fløyel også. Jeg kjøpte min i desember i fjor på Nadine (Sandvika Storesenter).

Jeg har akkurat pakket den i kofferten, den skal være med på tur i helgen .

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no