Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd III

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-12, 21:57   #61
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

ER den dyr den Kartell lampen??

Den koster ca 2200,-.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 08:32   #62
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.767
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Den koster ca 2200,-.

Takker.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 16:57   #63
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III



To av disse:

To av disse:

Ikke akkurat interiør...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 19:16   #64
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Superfint, Krem! Er det bare jeg som ikke kommer inn på Hviit?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 21:55   #65
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Jeg klarte endelig å få med meg mannen på møbelshopping.





dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:16   #66
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det (lave) skapet var fint, hvor mye måtte du gi for det, dharma?

Electrolux sin støvsuger ble med meg hjem i går. Har hatt lyst på den lenge, og når den koster 899 var det ikke noe å lure på lenger. Ser for meg et enklere liv med denne:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:24   #67
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Krem: Min fantastiske svigermor kjøpt de håndklærene, sydde de om til puter og sendt de (elg, ulv og hjort) i posten til meg!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:28   #68
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det (lave) skapet var fint, hvor mye måtte du gi for det, dharma?

Electrolux sin støvsuger ble med meg hjem i går. Har hatt lyst på den lenge, og når den koster 899 var det ikke noe å lure på lenger. Ser for meg et enklere liv med denne:

Den er helt knall!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:05   #69
Olivia81
Aktiv
 
Olivia81 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 150
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det (lave) skapet var fint, hvor mye måtte du gi for det, dharma?

Electrolux sin støvsuger ble med meg hjem i går. Har hatt lyst på den lenge, og når den koster 899 var det ikke noe å lure på lenger. Ser for meg et enklere liv med denne:

Jeg innser hvor husmor jeg har blitt når jeg syns støvsugeren var stilig Den var kjempefin! Oppladbar?

__________________
Turbo 2009
Frøken fjong 2011
Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:17   #70
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

dharma, lekre møbler...

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:24   #71
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Noen som vet hvor man får kjøp de lyshusene fra Kahler i Lørenskog- området?
: vilha:

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 15:15   #72
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det (lave) skapet var fint, hvor mye måtte du gi for det, dharma?

2995, var 1000 kr i avslag på det.

Støvsugeren er forresten super, elsker min, min er forresten lilla.
Og du har virkelig snill svigermor da, kule!

Februarmamsen, det skulle stå takk og ikke R i prikken til deg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:15   #73
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Det var en fin pris!

Salt og pepper fra Georg Jensen:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:50   #74
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Olivia81, her.

Jeg innser hvor husmor jeg har blitt når jeg syns støvsugeren var stilig Den var kjempefin! Oppladbar?

Ja, den er oppladbar. Og man kan løsne selve støvsugeren og bare bruke den som håndholdt ved behov.

Min er lilla!



__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:56   #75
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Vi har den støvsugeren, jeg angrer på at vi ønskte oss den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:10   #76
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Så kult å se, det er nemlig det som er planen min og!

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Krem: Min fantastiske svigermor kjøpt de håndklærene, sydde de om til puter og sendt de (elg, ulv og hjort) i posten til meg!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:15   #77
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Jeg har kjøpt flere Billyhyller. En på 80cm, med glassdører, og en på 40cm.
[IMG][/IMG]

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:20   #78
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Krem: Kult!

Nabojenta: Stilig!

Ang. støvsugeren. Jeg hadde den på lading i 16 timer, det blå lyset slukket og jeg støvsugde. Etter ca. 15 min. bruk sluknet den og må lades på nytt? Det står jo at den skal vare 20 timer?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:29   #79
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.


Ang. støvsugeren. Jeg hadde den på lading i 16 timer, det blå lyset slukket og jeg støvsugde. Etter ca. 15 min. bruk sluknet den og må lades på nytt? Det står jo at den skal vare 20 timer?

Jeg tror det er samme som vi har. Suger virkelig elendig (halvparten blir liggende igjen) og må lades hele tiden. Jeg synes den er helt ubrukelig og angrer på kjøpet.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 14:14   #80
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Krem: Kult!
Ang. støvsugeren. Jeg hadde den på lading i 16 timer, det blå lyset slukket og jeg støvsugde. Etter ca. 15 min. bruk sluknet den og må lades på nytt? Det står jo at den skal vare 20 timer?

Så merkelig. Min rekker jeg å støvsuge hele hovedetasjen samt trappene og gangen oppe med før den trenger litt påfyll. En stund fungerte den som eneste støvsuger i vår heim. Fikk ny og skikkelig støvsuger til jul da, så nå har jeg den bare på kjøkkenet til den daglige smulingen, og har virkelig ikke noe kapasitetsproblem. Suger godt gjør den også. Husker ikke helt om vi har hatt den i ett eller to år.

Men den har jo kommet i litt ulike utgaver da, vet ikke om det har noe å si for kapasitet!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no