Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-15, 13:51   #21
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

I Oslo (sannsynligvis i garderoben i Vulkanhallen). Nummeret aner jeg ikke, men om denne har nummer ned på 22 000, og Nenne har et senere nummer enn det og i tillegg var ferdig for 20 år siden, hadde nok min fortapte ring et enda høyere nummer.

Det er nok ikke denne da.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 13:55   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Jeg er gamlis i år!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 14:30   #23
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er klart det er jåleri, men siden det finnes en del jålete mottakere har jeg også hatt stor glede av den. Men nå har ikke brukt den på mange år.

Jepp!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 14:41   #24
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Spennende, og jeg her helt hundre prosent sikker på at dere finner eieren via den gullsmeden. Både min mann og min far har slike ringer. Min mann fikk sin av sin onkel som også er siv.ing., fordi onkelen var så stolt over at det kom en til siv.ing. i familien.

Men poenget mitt: Min far ble frastjålet ringen sin en gang det var innbrudd i leiligheten hans, og da kontaktet min mor gullsmeden for å skaffe en ny til ham. Da slo de opp i registreret sitt og fant pappa der, med størrelse på ringen og når den var kjøpt og alt sammen. Så fikk hun bestilt en ny i riktig størrelse. Pappa er nå 68 år, og dette var vel for max 5 år siden, så jeg er brennsikker på at de også vil kunne klare å finne ut hvem som eier den ringen som din venninne har funnet.

__________________

Sist redigert av Njulaif : 13-03-15 kl 16:17.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 14:42   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er klart det er jåleri, men siden det finnes en del jålete mottakere har jeg også hatt stor glede av den. Men nå har ikke brukt den på mange år.

Eneste grunnen til at jeg gidder å ta en master på NTNU er nettopp for å få ringen. Jeg skal ha den på langfingeren.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 16:15   #26
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Jeg fant på nett av det var visstnok rundt 28 000 slike ringer i omløp - aner ikke om det stemmer, men hvis da nr 1 er den eldste, tilsier nummeret i denne at vedkommende nok ble uteksaminert for ikke så lenge siden at det er snakk om arvegods - vil jeg tro. Dette er spennende!

Min ring har nr 1238.

Jeg er glad i ringen min, jeg, og jobber i en bransje den helt klart har sin nytte.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 18:04   #27
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Min ring har nr 1238.

Jeg er glad i ringen min, jeg, og jobber i en bransje den helt klart har sin nytte.

Stas med så lavt nummer! En kollega av meg arvet også bestefarens ring, og den ringen var så velbrukt av kula var helt flat på toppen.

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 18:36   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Den heter fortsatt NTH-ringen eller siv.ing-ringen, ikke NTNU-ringen, og gullsmeden har arkiv over alle ringer:
http://www.gullsmeddahlsveen.no/nth-ringen

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-15, 20:44   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funnet NTNU Alumni ring - finne eier?

Kult med nummerserie på den måten da

Jeg og mannen har sivøk/nhh-ring, og der er det studentnummeret som står i ja. Det vil jeg egentlig tro skolen kan ha oversikt over, men sannelig om jeg vet. Vi har bare mistet våre i eget hus, det tok noen mnd før mannens to gullringer dukket opp en gang (før vi var forlovet, den har han bare mistet i et par dager av gangen)

Spennende om dere finner eieren.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no