Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 00:59   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

De er speisielt gode å projisere sine ting på deg, som nå vil jeg eksepelvis kunne få en sånn: "Du har nevnt noe om kvinner tidligere du", og dermed er liksom argumentet ødelagt.

Um, nå er jeg sikkert skikkelig teit og typisk dame, men: Hæ? (Som i: "Hva betyr denne setningen?")

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:00   #22
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da legger du noe litt annet i PK enn det jeg gjør, tror jeg. Det å være opptatt av/klar over hva slags bilsikring som faktisk, beviselig er sikrest, blir mer som å - tja - være klar over at røyking er farlig eller at grønnsaker er sunt, kanskje. Med den forskjellen at i motsetning til disse to tingene, så spiller det med bilsikring stor rolle hva man gjør hver gang. Når folk snakker om PK, tenker jeg på det å være overdrevet opptatt av å si ting på en korrekt måte, bare for å være korrekt, liksom - for å gi et godt eller riktig inntrykk av seg selv. Jeg tenker ikke på slike ting som å alltid bruke bilbelte eller la være å råkjøre i tettbygde strøk.


Jeg tenkte mer på å sitte bakovervendt så lenge som fysisk mulig og gjøre ting så riktig som overhodet mulig i forhold til bilsikring. Det er ikke vanlig ute RL å la en 4-åring sitte bakovervendt. Eller sånn som jeg har min lille 10-åring i beltestol.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:01   #23
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Den er noen damer hvis type jeg kjenner igjen fra skolen, som ligger i bakgrunnen og skal liksom føye den uskikkelige inn i folden. De er sterke, de er mange, og som gode kvinner jobber de i team. Og så er de totalt nazi på noen få områder, da er du fullstendig fjollete som i det hele tatt åpner munnen din - At du våger, liksom! De er speisielt gode å projisere sine ting på deg, som nå vil jeg eksepelvis kunne få en sånn: "Du har nevnt noe om kvinner tidligere du", og dermed er liksom argumentet ødelagt.

Stemmer helt med mitt inntrykk. "Teamwork er tingen" for noen her inne. Har til og med opplevd at folk har "ropt på" andre i en diskusjon.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:01   #24
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Ja, det synes jeg, men jeg er overbevist om at jeg på endel områder har et mer bevisst syn nå etter FP enn før.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:02   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg tenkte mer på å sitte bakovervendt så lenge som fysisk mulig og gjøre ting så riktig som overhodet mulig i forhold til bilsikring. Det er ikke vanlig ute RL å la en 4-åring sitte bakovervendt. Eller sånn som jeg har min lille 10-åring i beltestol.

Nei, det er sikkert ikke så vanlig utenfor som innenfor FP. Men det er fremdeles litt på siden av det med "PK", synes jeg. Da er det kanskje riktigere å kalle det noe i nærheten av "hysterisk" (hvis man ønsker å bruke et negativt ladet ord) eller "ekstremt sikkerhetsbevisst" eller noe sånt. "PK" er et ord jeg mest tenker på i forbindelse med ordvalg og meninger, tror jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:03   #26
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Um, nå er jeg sikkert skikkelig teit og typisk dame, men: Hæ? (Som i: "Hva betyr denne setningen?")

Den var ikke ment til annet enn å lokke en av disse snille, hyggelige og veloppdragne kvinnene ut på flatmark. Og det virket jo.

Bare så det er sagt fra meg til Skilpadda. Jeg synes ikke du, eller noen av ditt slag, er teite og typiske. Tvert om. Om jeg kjedet meg hadde jeg forlatt.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:05   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg følte meg hverken provosert eller truffet, Fargo, jeg bare lurte genuint på hva setningen skulle bety. Hvis den utspekulerte planen din var å skrive noe tilsynelatende meningsløst for å lure noen til å be deg forklare, så virket det altså. Glad I could help.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:07   #28
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Stemmer helt med mitt inntrykk. "Teamwork er tingen" for noen her inne. Har til og med opplevd at folk har "ropt på" andre i en diskusjon.

Jeg tror ikke det handler om team-work, men at den det ropes på er/har vært veldig engasjert i dette temaet tidligere. Og det har enten vært den som har "ledet" diskusjonen eller vært stakkaren som iherdig har forsøkt å svare for seg mot en gjeng som har vært av motsatt oppfatning i den aktuelle saken.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:09   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg har aldri blitt ropt på. :fornærma:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:13   #30
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har aldri blitt ropt på. :fornærma:

Men jeg vet et tema jeg der jeg ville bedt om ditt innspill. Det er jo noe!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:13   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Sitat:

Jeg har aldri blitt ropt på. :fornærma:

Jeg ble ropt på for noen minutter siden, men det var han drikkemannen på andre siden av tunet som ropte opp og lurte på om jeg hadde noe øl eller vin stående.
Ikke helt det samme kanskje...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:14   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Men jeg vet et tema jeg der jeg ville bedt om ditt innspill.

Å?

Si det på prikk! (rød eller grønn.. ikke så nøye på farger jeg..).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:15   #33
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ble ropt på for noen minutter siden, men det var han drikkemannen på andre siden av tunet som ropte opp og lurte på om jeg hadde noe øl eller vin stående.
Ikke helt det samme kanskje...

Hmmm.... jeg ble ropt på i går fordi jeg hadde dopapir på skoen, men ikke helt det samme vil jeg si nei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:15   #34
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Å?

Si det på prikk! (rød eller grønn.. ikke så nøye på farger jeg..).

Jeg gjorde det uten oppfordring til og med!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:16   #35
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Selvfølgelig er FP veldig PK - jeg kan ikke skjønne at noen i fullt alvor kan hevde det motsatte?
Det er jo det vi er stolte av, er det ikke? At vi er bevisste, oppegående mennesker som betrakter verden på en reflektert og tolerant måte?

Jeg synes PK er en god ting, jeg, og selv om jeg tillater meg å himle med øynene over brukere som aldri spiser annet enn økologisk&fairtrade, insisterer på at barn opp til 12 år skal sitte bakovervendt samtidig som suppeposer blir betraktet som djevelens verk og brukerne av slike anses som DårligMorTM, må jeg jo si at det er kun som en liten hake å regne ved det å ha tilgang på så mange brilliant minds på samme sted.

(...og denne tvilsomt lange og litt dårlig formulerte setningen kan sees på som en føjulsgave til flisespikkerne. )

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:18   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg gjorde det uten oppfordring til og med!

Så det..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:19   #37
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg tror ikke det handler om team-work, men at den det ropes på er/har vært veldig engasjert i dette temaet tidligere. Og det har enten vært den som har "ledet" diskusjonen eller vært stakkaren som iherdig har forsøkt å svare for seg mot en gjeng som har vært av motsatt oppfatning i den aktuelle saken.

Det er meget mulig, med det er helt klart at en viss "gjengdannelse" er det her inne. Det er vel kanskje naturlig. Det er riktignok litt mer krevende å diskutere når det er så mange som bombaderer deg med innlegg, men det "går seg jo til."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:21   #38
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er riktignok litt mer krevende å diskutere når det er så mange som bombaderer deg med innlegg, men det "går seg jo til."

Det er prisen du må betale for å delta på et forum med mange engasjerte medlemmer.

Men altså, det er jo ille hvis man lar være å skrive noe man har lyst til å skrive, fordi det blir så krevende etterpå. Jeg vet ikke hvor godtatt det er å være med i diskusjonen et par innlegg, for så å kutte ut? Kanskje de det gjelder får være flinke til å presisere i innlegget at de ikke ønsker/har anledning til å følge opp i ytterligere 10 sider eller no?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:23   #39
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er meget mulig, med det er helt klart at en viss "gjengdannelse" er det her inne. Det er vel kanskje naturlig. Det er riktignok litt mer krevende å diskutere når det er så mange som bombaderer deg med innlegg, men det "går seg jo til."

Du må ikke svare alle da?

Jeg gidder ikke svare alltid.. :lat:

Ang gjengdannelsen så er jeg uenig. Eller, en viss gjengdannelse er det alltid, men jeg opplever at de som er veldig enig den ene dagen kan være helt uenig den neste.. uten at det er noe problem.
Tror man taper på å henge seg opp i at det er gjengdannelser. Jeg syntes det blir å undervurdere folk jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:23   #40
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er meget mulig, med det er helt klart at en viss "gjengdannelse" er det her inne. Det er vel kanskje naturlig. Det er riktignok litt mer krevende å diskutere når det er så mange som bombaderer deg med innlegg, men det "går seg jo til."

Jepp - "deg mot røkla" tråder er både slitsomme og gjerne ufruktbare.
:Been there, done that:

Selv har jeg vel gjerne vært for "røkla" å regne i Fragos lærerdiskusjon - men han fortjente det jo da, dommingen!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no