Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-12, 13:21   #961
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.219
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Det er en barnemodell, sikkert samme som brukes av jenter.

Så bra, da kan sikkert Lillebror arve Storesøsters. Jeg har ikke tenkt over det, for jeg har bare sett jenter bruke Hunter her.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 29-01-12, 16:40   #962
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.017
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Så bra, da kan sikkert Lillebror arve Storesøsters. Jeg har ikke tenkt over det, for jeg har bare sett jenter bruke Hunter her.

Herre- og damemodellene er veldig like i designet, så det falt meg ikke inn at det ikke skulle være unisex. Denne derimot, ville jeg nok bare brukt til jenter:

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 29-01-12, 16:46   #963
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.219
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Hehe, de tror jeg ikke pjokken hadde gått i om han hadde fått lørdagsgodt hver dag.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 31-01-12, 14:52   #964
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012



__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå  
Gammel 31-01-12, 15:43   #965
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Bundgaard sko til vinteren igjen. Ett av de må han ta i bruk nå da, siden de andre han har begynner å bli små.

Goretex med ullfor alle sammen.
Brune både høye og lave


Blå



Må skryte av av Englebarn As altså, de holder av til du kan hente, sjekker str uten problemer om du spør de på fb og sender. Å det uten problem selv om det er salg.Er de tomme på en av plassene så tar de med fra det andre stedet.(har butikker i Lillestrøm og Sandvika)

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 31-01-12, 16:51   #966
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

De skoene var skikkelig fine, Minni! Hvordan er de i forhold til f.eks Ecco, myke og lette?

Evita er ikke aktiv  
Gammel 31-01-12, 17:21   #967
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

De skoene var skikkelig fine, Minni! Hvordan er de i forhold til f.eks Ecco, myke og lette?

De blå var myke og lette, de andre er jo litt stivere pga skinn, men var lette de også.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 02-02-12, 09:34   #968
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Mye fint! Er dere forresten fornøyd med Molo bukse og jakkesettet? Har kjøpt samme buksa - og jakter på jakken på salg


Så. Da har snuppa brukt Molo settet et par uker (TTH dress enkelte dager) og Molo settet er perfekt når det er kaldt. Hun foretrekker faktisk dette settet nå når det har vært veldig kalde dager. Nå er jeg litt usikker på hvor mye hun baser i snøen på skolen, men dressen har iallefall ikke antydning til å være våt/fuktig når hun kommer hjem.

Så konklusjonen så langt er at vi er godt fornøyd!

Buksen er dog litt liten i størrelsen. Jakka er ganske normal, men iallefall ikke stor. Vi har str 128 og snuppa blir 8 år i mai.

( TTH dressen er str 122 og er fremdeles romslig, Isbjørnsettet i str 122/128 er romsligere enn Molo. Isbjørndressen i str 128 er for stor).

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 02-02-12, 11:06   #969
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Takk for svar Liljekonvall - vi måtte returnere Molo buksa i str.122 - den var for trang i livet. Jenten min er 117 cm,snart seks så jeg var sikker på at den måtte passe men dessverre....Lurer på om vi skal prøve å få fatt i str.128 - jakka er jo kjempefin og enig at ikke den er stor heller. Tok den i str.128 heldigvis.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 02-02-12, 12:21   #970
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

I går fikk jeg, etter mye frem og tilbake, beskjed om at jeg skulle få handelen min hos LaRedoute til fult nedsatt pris. Er sååååå fornøyd!! :jipi:
Handlet for 2089,- Noe til ungen og noe til meg. Full pris hadde denne handelen (ink mine ting) kostet 7500,-

Genser til eldste,

Geox sko til eldste,

Geox sko til mellomste,

Nike sko til mellomste,


Bare litt sånn slenge på sko til minstemor,



Er så glad, trall la la...!
Legger inn mine ting i voksen-tråden.

Minni, du fortjener i grunn en stor klem.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv  
Gammel 02-02-12, 19:16   #971
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012



__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 16:06   #972
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012


Fant Viking Chilli GTX til -50% på Mani i dag, så da er neste års vintersko i boks til storesøster også.

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 19:50   #973
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Hva/hvor er Mani ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 04-02-12, 11:58   #974
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hva/hvor er Mani ?

Mani er en skobutikk, jeg kjøpte skoene på Stord.
Ser ut som de har flest butikker på vestlandet. http://skomani.no/?page_id=5

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv  
Gammel 04-02-12, 22:01   #975
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Colorkidssettet vi kjøpt ble for vidt, så det sendes tilbake. Istedenfor satser vi på Ticket.





Chablis er ikke aktiv  
Gammel 05-02-12, 09:17   #976
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.412
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Vi trengte påfyll av ull og i går var je gpå OBS og de hadde den nye kolleksjonen fra Janus.
Storesøster:


Lillebror:


og en i lime også.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 05-02-12, 10:25   #977
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Breheimen bukse

Vill Kneis jakke:


Vill Brum jakke

Skogstad bukse ganske lik denne:


Et av settene er vinter og et er allvær. Buksene er vist de dyreste, får håpe de er litt slitesterke.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 05-02-12, 11:18   #978
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

og en i lime også.

åh sånne har jeg lett etter ,de var fiiiiine alle sammen.
Med de er vel i ren ull og ikke behandlet på innsiden?

Lurer på om snoopy blir å tåle de,hun plages med en del eksem.

Pris?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Gammel 05-02-12, 11:22   #979
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.412
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Honda:
Strømpebuksen er blanding, 75% ull, 23% polyamid, 2% elastan og koster 99 kr hos Sparkjøp. Jeg så ikke på pris på OBS i går.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 05-02-12, 11:34   #980
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Honda:
Strømpebuksen er blanding, 75% ull, 23% polyamid, 2% elastan og koster 99 kr hos Sparkjøp. Jeg så ikke på pris på OBS i går.

Ja ok. Takk for svar

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no