Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor kjøpe bunad?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-21, 21:43   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøpe bunad?

Finnes det noen seriøse butikker utenom husfliden hvor man kan kjøpe bunad?

De to jeg har kjøpt til nå var gjennom tips fra bekjente. Litt enklere når det er bunad som hører til området vi bor i.

Jeg ser etter brukt på finn også.

Det er blå nordlandsbunad jeg er ute etter.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 23:31   #2
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Finnes det noen seriøse butikker utenom husfliden hvor man kan kjøpe bunad?

De to jeg har kjøpt til nå var gjennom tips fra bekjente. Litt enklere når det er bunad som hører til området vi bor i.

Jeg ser etter brukt på finn også.

Det er blå nordlandsbunad jeg er ute etter.

Hvilken størrelse? Jeg har en kjempefin omtrent ubrukt en, størrelse 38/40...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 01:06   #3
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.422
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Skal du selge, Lorien?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 08:06   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.163
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Vi endte opp med å kjøpe en ny fra Norske Bunader (som ikke regnes som en seriøs butikk). Den ser helt lik ut som bunadene til tanter og kusiner selv om de har fått dem sydd lokalt. Det er for alle snakk om akkurat denne bunaden, altså blå nordlandsbunad.

Det kostet mindre enn mange av de vi fant på Finn.no, og var også helt ny og tilpasset akkurat vår datter. Prisen inkluderte også en omsying ettersom konfirmanten gikk fikk ekstremt mye større brystmål fra første måling i oktober til hun skulle bruke den første gang i april. Sånt skjer jo i den alderen, men vi betalte ikke noe for det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 08:09   #5
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Skal du selge, Lorien?

Ja.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 08:56   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Hvilken størrelse? Jeg har en kjempefin omtrent ubrukt en, størrelse 38/40...

Ca 36 tror jeg. Går det greit å sy inn nordlandsbunaden? Hvis det går så er jeg interessert.
(Må bare høre med min mann hva han tenker om det, jeg har jo en bunad fra før. )

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 09:56   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.918
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Hvis ikke søker du bunadstilvirker og finner flere. Jeg skal til en privatperson på Gjøvik som jeg fant på Finn.no. Jeg kjenner bunaden jeg skal kjøpe, vi har to fra før i husholdningen,
og vet hvordan den skal se ut. Det er ikke alle som broderer pent. Yngste skal ha blå trønder om et par år, tenker jeg kjøper hos Flid på Hønefoss.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 09:59   #8
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Dersom bunaden er sydd av en som er dyktig og kan det med bunader, så er det ikke noe problem å sy inn en nordlandsbunad. Ene venninna mi har som biinntekt å sy bunader, og å sy om, og selv om det er arbeidskrevende så er det ingen problem.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 10:08   #9
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.669
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Dette lurer jeg også på. Her er det også blå nordlandsbunad som er aktuell til konfirmanten. Hun er ca 36/38. Jeg har funnet denne tilvirkeren, men jeg aner jo ikke hvordan jeg skal vurdere om det er bra: http://www.tryllenålen.no/nordlandsbunad/

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 10:14   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.734
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Dette lurer jeg også på. Her er det også blå nordlandsbunad som er aktuell til konfirmanten. Hun er ca 36/38. Jeg har funnet denne tilvirkeren, men jeg aner jo ikke hvordan jeg skal vurdere om det er bra: http://www.tryllenålen.no/nordlandsbunad/

Det var da ekstremt billig? Jeg hadde vært skeptisk på grunn av det. Bunadene på bildene de bruker for å presentere bunaden sitter jo også ganske feil på modellen, det er det som hadde gjort meg mest skeptisk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 10:26   #11
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.669
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det var da ekstremt billig? Jeg hadde vært skeptisk på grunn av det. Bunadene på bildene de bruker for å presentere bunaden sitter jo også ganske feil på modellen, det er det som hadde gjort meg mest skeptisk.

Ja, det er jo mye billigere enn husfliden, men det er mange i det sjiktet der hvor prisen ligger på ca 20 000 uten sølv. Den Tjorven nevner for eksempel. Men de er kanskje useriøse alle sammen? Jeg vil jo gjerne ha en fin bunad, men den behøver ikke å fylle de absolutt strengeste krav til kvalitet heller. Den blå bunaden på bildene ser ikke ut til å være ferdig montert, men den ser ikke så veldig annerledes ut enn min gamle nordlandsbunad, synes jeg?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 10:28   #12
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.669
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Og jeg kjøper gjerne en brukt også, men det har ikke vært så lett å finne en som kan passe i prøvbar avstand.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 10:40   #13
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.036
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det var da ekstremt billig? Jeg hadde vært skeptisk på grunn av det. Bunadene på bildene de bruker for å presentere bunaden sitter jo også ganske feil på modellen, det er det som hadde gjort meg mest skeptisk.


Enig, den var ikke pent montert. Hektene sitter helt feil.

Jeg har en blå nordlandsbunad som jeg vurderer å selge. Jeg kommer aldri til å komme inn i den. Den er vakkert brodert av bestevenninna til bestemor, og montert av en av de flinkeste bunadssyerskene her i området på 80-tallet. Man opererte ikke med størrelser da, men kan nok tilpasses både 36 og 40-42.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 10:51   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.734
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ja, det er jo mye billigere enn husfliden, men det er mange i det sjiktet der hvor prisen ligger på ca 20 000 uten sølv. Den Tjorven nevner for eksempel. Men de er kanskje useriøse alle sammen? Jeg vil jo gjerne ha en fin bunad, men den behøver ikke å fylle de absolutt strengeste krav til kvalitet heller. Den blå bunaden på bildene ser ikke ut til å være ferdig montert, men den ser ikke så veldig annerledes ut enn min gamle nordlandsbunad, synes jeg?

Broderiene ser riktige ut (for meg, som ikke har særlig mye kunnskap), men det er unektelig lite seriøst å presentere en umontert bunad når man skal selge bunader. Og modellen med det blonde håret har jo en ferdig montert bunad, og den sitter veldig feil på henne. De som Tjorven nevner ligger jo en godt stykke over disse i pris, gjør de ikke?

Jeg er absolutt ikke noe bunadspoliti og mener det er trist at man skal mene så himla mye om andres bunadsvalg. Så om andre mener det er godt nok, kjør på, men når du sier at du ikke vet hvordan du skal vurdere om bunadstilvirkeren er bra, så åpner du for råd (jeg ville f.eks. aldri kommentert noe etter at noen hadde kjøpt).

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 10:57   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Jeg er veldig interessert i å kjøpe brukt, bunader blir sjeldent slitt, selv om min faktisk er det. Har fått fikset det verste og kjøpt ny skjorte, den er 54 år gammel så kanskje ikke så rart..

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 11:00   #16
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Det er derfor jeg spør her input, synes det er vanskelig å vurdere selv. Har hatt private til å brodere de to bunadene jeg har kjøpt og da har vi sett prosessen underveis. Vet bare ikke hvordan jeg skal få tak i noen som broderer nordlandsbunad her jeg bor.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 11:02   #17
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.669
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Broderiene ser riktige ut (for meg, som ikke har særlig mye kunnskap), men det er unektelig lite seriøst å presentere en umontert bunad når man skal selge bunader. Og modellen med det blonde håret har jo en ferdig montert bunad, og den sitter veldig feil på henne. De som Tjorven nevner ligger jo en godt stykke over disse i pris, gjør de ikke?

Jeg er absolutt ikke noe bunadspoliti og mener det er trist at man skal mene så himla mye om andres bunadsvalg. Så om andre mener det er godt nok, kjør på, men når du sier at du ikke vet hvordan du skal vurdere om bunadstilvirkeren er bra, så åpner du for råd (jeg ville f.eks. aldri kommentert noe etter at noen hadde kjøpt).

Ja, vil gjerne ha råd. Prisforskjellen på Norske Bunader (som Tjorven nevnte) og Tryllenålen er ca 1000 kr.

Jeg tror hun bunaden til hun blondinen hadde sittet bedre om hun hadde lukket igjen hektene.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 11:14   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.734
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg tror hun bunaden til hun blondinen hadde sittet bedre om hun hadde lukket igjen hektene.

Næh, da hadde det vært enda tydeligere at livet er for trangt. Det skrår også for lite nedover nederst. Stakken er også for lang. Jeg trodde Norske Bunader lå litt høyere, men da er det jo ganske likt, ja.

Jeg kjøpte meg bunad før vi giftet oss i 2019, og det var svimlende mye penger. Min er sydd for hånd, alle delene da, og hun som produserer den er den eneste som gjør det. Så det var ikke så mye valg. Men vurderte andre bunader før jeg bestemte meg, og for min del var det litt sånn "skal jeg først bruke 20.000 kan jeg like greit spare noen måneder ekstra og bruke 35.000 for å få den sydd av noen som vet hva de driver med". Og jeg sparte i ganske mange år, begynte før sønnen min ble født i 2010, så det var liksom ikke easy peasy. Men det er klart det gikk betraktelig fortere da jeg fikk en annen voksen å dele alle andre utgifter med.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 11:37   #19
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.343
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Jeg har en grønn nordlandsbunad som er for liten. Er det noen forskjell på grønn og blå, annet enn fargen?

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 11:38   #20
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.669
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bunad?

Alternativene for oss er nok enten å kjøpe brukt eller en nytilvirket rimeligere variant. Og prisene for disse to alternativene ligger omtrent på samme nivå. Vi kan være griseheldig med passform på brukt, selvsagt, men fordelen med de nytilvirkede er jo at den tilpasses kunden. Å handle i 35 000 kroners klassen er ikke aktuelt, dessverre.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no