Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innrapportering av innlegg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange, ca, innlegg har du innrapportert?
0-5 128 96,97%
6-10 3 2,27%
11-20 0 0%
21-30 0 0%
31-40 0 0%
41-50 1 0,76%
51 + 0 0%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 10:10   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Jeg tror jeg har rapportert 2-3 innlegg på NM. Ett var grovt rasistisk (virkelig grovt), ett var reklame, det jeg husker.

Begge ble slettet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 10:15   #42
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror DM mente at av de innrapporteringene som kommer, er det en ganske stor andel som omhandler det hun skrev om. Ikke at det nødvendigvis er massevis av innrapporteringer.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jo jo. Men "en del" er ikke så veldig entydig. Avhengig av hva man er vant til, kan 5 innrapporteringer på én dag være "en del", eller 150 kan være det.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er jeg enig i. Hvis f.eks. halvparten av de 38 som har svart "0-5" har kommet med én innrapportering hver i sitt liv, så vil jeg helt klart si at det er veldig lite. Men hvis alle disse 19 innrapporteringene kom den siste uken på FP (mens det ikke kom noen i januar), så vil jeg absolutt sagt at "den siste uken har det kommet en god del innrapporteringer". Så det kan godt ha kommet "en del" slike, selv om de fleste enkeltbrukerne har innrapportert veldig få ganger.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 10:19   #43
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

ingen. jeg syns man bør få si det man vil nesten... så lenge man ikke er OND eller rassistisk eller noe.. ja dere skjønner jo hva jeg mener.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 10:22   #44
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er sant, men spørsmålet inkluderer alle forum man noensinne har vært på.

Det skjønte ikke jeg. Har ikke innrapportert noen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 10:26   #45
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Jeg har innrapportert ett innlegg i hele min forumtid. Det var en person som tydligvis registrerte seg bare for å slenge dritt til enkeltbrukere. Innlegget var stygt og langt over streken, og ble redigert etter kort tid. Brukeren ble også rødprikket herfra til evigheten, tydligvis, for hun tronet på ryktebørsen i negativ forstand i lange tider.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 10:56   #46
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

0-5 her.
Da er det som regel ting som er ulovlig etc. Outing av andres navn og adresse, forsøk på kjøp og salg av reseptbelagte legemiddel der konsekvensene kan være ulovlig osv.

Men jeg har jo fått en liten tankevekker når jeg har sett at det noen steder er slik at den "siden" i en konflikt som "sladrer" mest får medhold av ledelsen, og motparten blir utestengt etc. Allikevel er det noe i meg som protesterer mot å hive meg på og innrapportere ting brukerne godt kan ordne opp i selv bare for å sørge for å nyansere i tilfelle en part står i fare for å bli utestengt. Så jeg rapporterer fortsatt ikke inn så mye.

Som medlem av forumledelse har jeg derimot innrapportert utrolig mange, men det har en litt annen funksjon. "Er det noen som vet svaret på dette?", "Dette var jo et godt forslag. Kan vi diskutere det?" osv. Dette fordi innrapporteringer der automatisk starter ny tråd på "bakrommet".

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 11:07   #47
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Jeg har aldri innrapportert et innlegg, men ba om å få stenge en tråd på SM der det var litt vel mye informasjon om meg.
(Ja, jeg la det ut selv, men jeg gadd ikke spørre alle om de kunne slette quotene, lettere å slette tråden.)
Tråden var alikevel teit, og det dukket vel opp en ny neste dag.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 11:08   #48
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

ingen.

  Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 11:19   #49
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Jeg har ikke innraportert innlegg hverken her eller på NM, men andre fora jeg har vært på har det vel hent et par ganger at jeg har gjort det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:44   #50
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Ingen

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:50   #51
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.779
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Jeg vet ikke, men det er da noen.
Har tilogmed innrapportert et innlegg her på FP.

Jeg har en høy grense for å innrapportere meldinger. Det skal være grov sjikane eller svært upassende og nedsettende språkbruk hvis det skal få meg til å reagere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:57   #52
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Jeg var stort sett modde i min aktive tid på NM, var modde/hjelpeadmin på SM, og er modde på det andre forumet jeg er aktiv på, så jeg har jo tatt opp mye til diskusjon, men sjelden brukt innrapporteringsfunksjonen. Her inne har jeg fortsatt til gode å gjøre det.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:06   #53
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Jeg leser hele tiden intimbarbering av innlegg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:07   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.159
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg leser hele tiden intimbarbering av innlegg.

Nå leste jeg "Jeg driver hele tiden intimbarbering av innlegg" og ble litt overrasket.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:12   #55
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Ett.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:25   #56
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

En gang her på FP. Da var det personangrep....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:26   #57
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Ingen

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:28   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.562
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Ett på NM. Noen startet en anonym tråd om en annen bruker. Med nick og alt.

Ja, også sa jeg fra om et innlegg hvor en hadde lagt ut noe veldig personlig om seg selv som anonym, og deretter kommentert lengre ute i tråden uten å huske å logge seg ut først. Jeg sendte selvfølgelig pm til henne, men meldte også fra til moderator. Det var tydelig at det ikke var meninga at man skulle vite nicket hennes, og at det var en glipp at hun skrev som innlogget lenger ute i tråden. Hun var ganske takknemlig etterpå.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-02-07 kl 13:35.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:32   #59
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Det lønner seg visst å lese hovedinnlegget før man stemer. Jeg stemte 0-5, men det stemmer ikke når det gjelder hele "karrieren". Ca 20 stk totalt kanskje? Altså 11-20.

Det dreier seg om alt mulig rart egentlig. Jeg har rapportert reklame, personsjikane, en tråd hvor en bruker spurte om noen kan jobbe svart for dem, tråd som inneholdt selvmordstrussel og tråder med oppfordring til drap. Tror alle innlegg/tråder jeg har innraportert har blitt endret, utenom det innlegget som oppfordret til drap på en bruker. Det var på DiB forresten. *bombe*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:39   #60
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innrapportering av innlegg

Innraportering gidder jeg ikke å drive med.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no