Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fjortisfyll....

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 10:57   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Fjortisfyll....

Jeg fant ikke noe forum hvor dette temaet passet. Det er bare forum for Småtroll og det passer nok ikke for tenåringer, vil jeg tro.

I dag sto det i lokalavisen at det har vært mange fulle 13-14 åringer i byen nå i helga. Journalisten, som selv er ung, fant en gjeng i en park som var skikkelig fulle og ei sto og spydde... Det var ei jente på 14 år. Iflg. han var det mange 13-14 åringer som debuterte på alkohol disse helgene. Det er tivoli og messe to ganger i året, vår og høst. Det har vært tivoli og messe her nå i helga.

Jeg nevnte dette til datteren min på 14 år, som ikke får lov å være ute om kvelden. Hun svarte at hun visste om ei jente i klassen som har drukket seg full mange ganger alllerede. Det var denne jenta som nylig skulle ha med datteren min på bursdagsfeiring til en 18- åring. Det fikk hun ikke lov til. Jeg skjønner meg ikke på foreldre som lar ungene gå løs på den måten. De er da bare 14 år.

Jeg har hørt at det er mye narkotika i vår lille by. Jeg bor i en by med 18 000 innbyggere. Men det er ikke lett å vite hva man skal gjøre i forhold til å beskytte barna sine. Her hjemme har vi grenser. Hun får ikke slenge i byen når det passer henne. Vi kjører henne til og fra. Det er en måte å ha litt oversikt på.

Hvordan er det der dere bor?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no