Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flau(e) engelsklærer(e)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 13:02   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Flau(e) engelsklærer(e)

Sitter her og har Rally Norway på tv'n. (ikke akkurat spennende men..)
Hørte nettopp Henning Solberg og han snakket på engelsk, og de fleste av oss har vel hørt broren Petter Solberg snakke engelsk.
Hver gang jeg hører de tenker jeg på den/de stakkars engelsk læreren/lærerne de må ha hatt.
For når man hører de, så kan man trygt si at dårligere reklame for en utført jobb skal man lete lenge etter.
Ikke at jeg selv snakker engelsk sååå bra altså, men jeg bir jo rene eksperten i forhold.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:06   #2
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Hehe, enig. Må bare komme med en avsporing i tillegg:

Jeg synes det er minst like ille å høre på reporteren fra NRK. Hele helgen har han vært så ufattelig opptatt av hvordan sjåførene trives i Norge.

Greit nok, til og med jeg synes det er moro at det har latt seg gjøre med en runde her til lands, men det får da være måte på selvopptatthet og navlebeskuelse! Ikke en eneste deltaker slipper unna. Jeg har en mistanke om at internasjonale seere bryr seg mer om andre ting enn at sjåførene skal bruke de første sekundene etter målgang til å lovprise alle detaljer omkring Rally Norway.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:08   #3
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

For det vi vet så kan de bare hatt engelsk et par år på skolen. Og da er det vel kanskje ikke så rart at engelsken er ganske rusten, særlig hvis man har hatt et langt opphold der man ikke har brukt den.

Forøvrig så finnes det jo mange nordmenn som er fryktelig dårlig i engelsk. Og jeg synes ikke engelsklærerene til brødrene Solberg skal være mer flau enn hva andre lærere skal være over sine tidligere elever.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:10   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Jeg syns egentlig ikke de trenger å være så flaue. Noen har bare ikke evner (eller vilje) til å lære seg dette, uansett hvor god læreren måtte være. De er vel heller et godt eksempel på at det går an å finne sin plass og lykkes uten å være skoleflink.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:12   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Jeg syns de fleste snakker elendig engelsk. Går i klasse med et par og jeg fatter ikke hvorfor de tar engelsk på høyere nivå.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:33   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Det er vel tonefallet deres som er elendig? Ordene har de vel? Jeg tenker at manglende tonefall hører sammen med manglende musikalitet. (Jeg har ikke sett på Rally Norway).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:34   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er vel tonefallet deres som er elendig? Ordene har de vel? Jeg tenker at manglende tonefall hører sammen med manglende musikalitet. (Jeg har ikke sett på Rally Norway).

Uenig. Jeg har godt språkøre, men eier ikke sans for musikk.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:36   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Unntaket du da

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:39   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

De har ikke den beste engelsken nei.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:44   #10
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Jeg syns nesten det er like ille å høre på de som snakker for mye engelsk, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Jeg tror også at dette med språk tydligvis ikke ligger i genene til brødrene Solberg. De er kanskje bedre i matematikk.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 14:16   #11
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er vel tonefallet deres som er elendig? Ordene har de vel? Jeg tenker at manglende tonefall hører sammen med manglende musikalitet. (Jeg har ikke sett på Rally Norway).

Jeg har heller ikke sett på Rally Norway, men jeg tenker at så ille kan de da ikke være i engelsk? Har ikke Petter Solberg en engelsk kartleser da? Og i jobben sin så er de vel nødt til å kommunisere mye på engelsk, og så lenge betydningen er riktig så blir uttalen mindre viktig. Synes jeg.

(Selv om både uttale og ordforråd er best da.)

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 15:38   #12
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flau(e) engelsklærer(e)

Dere skulle hørt meg jeg hadde ng i Engelsk på skolen, Hadde ikke interesse en gang.
Har kanskje lært litt de siste årene, min datter har ofte oversatt filmer for meg som ikke er tekstet, nå kan jeg faktisk se en film ganske lenge før jeg finner ut at teksten mangler. Så det er fremskritt
Mannen har nok heller ikke tro på mine Engelskkunnskaper, for da vi er i syden og jeg bestiller meg f,eks en drink, så gjenntar han alltid det jeg har bestilt før han bestiller selv. og det har resultert i at jeg har fått 2 drinker hver gang

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no