Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leie av sommerhus i Danmark

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 19:18   #1
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Leie av sommerhus i Danmark

Hei!

Vi må hive oss rundt og få bestillt en tur til Danmark kommende sommer.

Noen som har gode tips? Erfaringer?

Vi har tidligere hatt hus på Nordvest kysten og har flotte opplevelser derfra, men tenker kanskje å flytte litt på oss. Alle erfaringer og tips mottaes med takk!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 19:50   #2
Elin1982
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 6
Elin1982 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

I sommer leide vi sammen med 3 andre familier et feriehus i Søndervig. Jeg må ærligt innrømme at dette er en av de beste feriene vi har hatt. Huset var helt topp, vi hadde oppmot 30 grader hver dag, og ungene storkoste seg.

Lykke til med valget. Vi kunne gjerne gjordt det igjen

Elin1982 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:01   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Polyanna har nylig hatt en tråd om dette, hvis du søker litt så får du kanskje endel tips der.
Jeg likte meg ogs veldig godt i Søndervig, har vært der to somre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:05   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Jeg vil også gjerne abonnere på tråden.

Har vært mye i Danmark. Jeg liker best Syd-Danmark. Hvro kan dere tenke dere å dra, da? Vi vurderer Falster i år, men det er jo laaangt å kjøre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:09   #5
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg vil også gjerne abonnere på tråden.

Har vært mye i Danmark. Jeg liker best Syd-Danmark. Hvro kan dere tenke dere å dra, da? Vi vurderer Falster i år, men det er jo laaangt å kjøre.

Vi er veldig i tvil. Skal vi velge det området vi kjenner til fra før, eller velge noe nytt tro? Vi har flere år vært i området Blokkhus/Løkken og Saltum. Det er veldig fint der og selvom Løkken er kjent for å være litt av et ungdomssted, så ble vi ikke nemneverdig plaget

Det er nærhet til mye. Det eneste som trekker ned er vinden....alltid vind.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:11   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Vind, ja. Jeg har tilbragt uttalllige vinterferiere på Jylland i min barndom. Jeg husker bare vind og kulde. Jeg har nok blitt skremt, for vi har aldri valgt vestjylland til sommerferier. Min anbefaling er syd-Jylland, evt øst. Fyn er min favoritt.

Det kommer an på hvor langt dere vil kjøre også, og hvor dere reiser til. Vi må alltid via Hirtshals.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:30   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Jeg har veldig god erfaring med Nord-Sjælland. Har vært i Hornbæk flere ganger. Der er det mye mindre vind enn på Jylland. Det er kort vei til København også, bare 4-5 mil hvis ikke jeg husker feil.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 21:29   #8
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Har vært på Nord Sjælland, Nykøbing. Vi trivdes veldig godt. Par timers kjøring fra København.

Hvis man ønsker å unngå lang kjøring anbefales ferja til København. Ikke nevneverdig dyrere enn Hirtshals og mye koseligere.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 21:44   #9
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Vi skal på bondegårdsferie.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:25   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Her finner du kanskje noe:
http://www.foreldreportalen.no/forum...hlight=danmark

http://www.foreldreportalen.no/forum...hlight=danmark

Lykke til!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:59   #11
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Vi var 2 uker på vest-Fyn ifjor sommer, og det var kjempebra. 30m fra havet, fint hus, schwær tomt og masse artig for ungene i nærheten. Var 2 turer i Legoland (1,5t unna), og fartet en del rundt, dagstur til Tyskland bl.a.

Vi ferierte en del på vest-Jylland da jeg var mindre, og jeg minnes store bølger og mye vind. Fyn er perfekt for barn, og "vårt"hav var rolig hele tiden, og ungene storkoste seg. Masse koselig å finne på på Fyn; slottbesøk, besøksbondegårder, temaparker, små byer, og selvsagt bading og krabbefiske!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 13:13   #12
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Lalandia er et supert sted for en familie med barn i ulik alder.
http://www.lalandia.dk/Badeland#frames(content=)

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 16:41   #13
karma
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 23
karma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Vil også anbefale Nord-Sjælland. Tsivildeleie, Rågeleie, Gilleleie. Fint hvis man kan kjøre til Danmark gjennom Sverige. Det pleier vi å gjøre, men så bor vi jo sentralt på østlandet. Ta båten fra Helsingborg til Helsingør så er man nesten der. Kort vei til København og det er jo ett pluss!

karma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:13   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leie av sommerhus i Danmark

Vi leide hus på Falster i 2005 (fløy til København og leide bil, så for oss var det mest praktisk). Det var nydelig der og vi hadde ei flott uke. Har ikke noe sammenligningsgrunnlag da, siden jeg ikke kjenner de andre delene av Danmark. Men ungene maser i hvert fall stadig om å reise tilbake.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no