Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 09:01   #21
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg blir sliten av mine unger rett som det er, og skammer meg slettes ikke. (Og jeg ville IKKE valgt en hjemmedag med dem hver uke. Det skammer jeg meg heller ikke det minste over. :tårnfrid: )

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kunne tenkt meg en hjemmedag uten barn

Disse to innleggene kan jeg i sin helhet sitere!

Jeg blir sliten av jentene mine jeg, ingen tvil om det. Det er full fart, MYE og hoy lyd, mye organisering og litt for lite sovn. Det er jo ikke det samme som at jeg angrer paa at jeg fikk barn, eller at jeg ikke skulle ha hatt barn. Det er en menneskerett aa faa kjenne paa folelsene sine og i tilegg faa uttrykt dem.

Jeg mener at de som maatte mene at jeg ikke skulle ha hatt barn, fordi jeg i perioder er sliten av alt styret rundt det aa ha barn og det aa vaere sammen med barna, er ute av stand til aa kjenne paa egne folelser og ikke minst evne aa fostaa andres folelser og behov.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:13   #22
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Jeg er nok av dem som kunne klage over en dag i uken hjemme med barn....

Det var en periode da oppmerksomheten måtte være på Snuppa hele tiden - ikke fordi hun var vanskelig, men jeg trodde vel det måtte være slik kanskje og hun krevde også all den oppmerksomheten hun bare kunne få. Og hvis man da hadde tenkt å være hjemme å bruke dagen til å pusle litt i huset - da ble det et mareritt.... Og jeg sleit med meg selv fordi jeg fikset det så dårlig.

For meg ble slike dager MYE enklere når barna ble så stor at de kunne gå på besøk til hverandre. Jeg tar heller to barn ekstra på besøk, enn ett barn alene.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:17   #23
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Ja, det er lov.

Jeg mener til og med at det er lov selv om man har valgt å få mange også, selv om man da ofte risikerer å få høre at man har fått for mange barn om man våger å innrømme at noen dager er verre enn andre. Jeg mistenker at det noen ganger er derfor mangebarnsmødre fremstår som "supermennesker". De har lært at det lønner seg å holde kjeft om dårlige dager.

Ellers må jeg si at jeg synes det høres utrolig slitsomt ut å være alene med kun 1 barn hele dagen. Det er mye mer avslappende med flere som leker sammen.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:20   #24
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Og kommentarer om at man ikke burde ha fått barnet, ikke burde ha fått så mange, ikke burde ha gjort ditt og datt. De som slenger av seg sånne ting har det vel med å ha noe å utsette på de fleste valg som de selv ikke ville ha gjort. Alt annet enn det de selv hadde villet er galt.

Jeg innbiller meg at problemet ligger der. Hos dem. Og at det er for dumt om andre skal bry seg om kommentarene og synsingen de lirer av seg.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:21   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Jeg blir sliten av 2 åringen min. Ikke hver dag, men det hender rett som det er. Jobber til litt forkjellige tider og har faktisk noen hjemmedager alene i ny og ne før jeg skal på jobb på kvelden. Propellen er da i bhg. Har jeg fri en hel dag henter jeg han tidlig og innimellom er vi hjemme sammen. Som oftest er han i bhg og leker med de andre barna.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:32   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Akkurat nå kunne jeg nesten byttet bort ungene mot noen timer søvn. Jeg er avhengig av nok søvn.

På dager som denne, med to syke små, og en syk stor, så hadde det vært fint med sin egen familie i nærheten, ikke bare svigers.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:59   #27
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Det har vært slitsomme dager,ja Når hverdagen preges av sykdom og våkennetter kan det være tøffe tak Men helhetlig er tiden med barna en flott og givende tid! Har nå en fridag i uka, der jeg og vesla på 1 år er hjemme sammen. Denne dagen er verdifull og kjempekoselig. Den er gull verd. Når sjefen drister seg til å foreslå å jobbe denne dagen, er jeg ute med klørne ganske fort

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:03   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg blir sliten av mine unger rett som det er, og skammer meg slettes ikke. (Og jeg ville IKKE valgt en hjemmedag med dem hver uke. Det skammer jeg meg heller ikke det minste over. :tårnfrid: )

Kan ikke annet enn signere. :nok en tårnfrid:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:14   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Jeg skal gjerne innrømme at jeg har klaget min nød nå som Sneipen har vært hjemme fra barnehagen en uke. Det er en fulltidsjobb å holde tritt med 2-åringer som er vant til å bli aktivisert og ha ørten barn rundt seg. Hvis jeg skulle hatt en hjemmedag i uken med ham, skulle jeg i hvert fall hatt en plan for ting vi skulle gjøre sammen.

Så ja, jeg synes helt klart det er lov å si sånt. Jeg synes flere skulle si det høyt, slik at ikke vi vanlige mennesker føler oss mislykkede i tillegg til slitne. Ride on, sister!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:58   #30
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Ja jeg blir titt og ofte sliten og jeg går bare hjemme. Er man ikke innstilt på å være hjemme med barn, så nei, da er man ikke det. Det er et tempo uten like med en to-tre åring som vi voksne har problemer med å holde tritt. Derfor er jeg så for barnhage, der får de løpt og utfoldet seg på sitt plan uten en heseblensende mamma hengende etter.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:11   #31
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Selvfølgelig er det lov.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:17   #32
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Ettersom barna mine alltid har sovet som små engler blir jeg så å si aldri fysisk sliten av de.

Kan jeg vær så snill å få oppskriften på slike sovebarn?

Jeg blir ofte sliten av egne barn, men ikke i nærheten av så sliten som jeg kan bli av andres
Vet ikke helt hva det opprinnelige innlegget det siktes til inneholder, men jeg kan personlig ikke forstå at man velger å ha en hjemmedag frivillig hvis man synes det er pes. Jeg synes ikke det bør være en tabu å velge full plass i barnehage med en slik begrunnelse.

Selv kunne jeg godt tenkt meg en dag hjemme med jentene i uken, men det går ikke slik jobben min er. Jeg synes faktisk det er mer fristende å være hjemme med de nå enn da de var spebarn, men det er jo også en personlig greie hvilken alder man synes er lettest.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:21   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

JA.
Jeg blir sliten. Jeg er hjemme med Hannah hver torsdag. Og det kan gjøre meg ganske utslitt. Men det har også mye med at min helse ikke alltid er på topp.

Så jeg er veldig klar over at jeg hadde taklet dårlig å være hjemmeværende med Hannah hele tiden. Det tror jeg hverken hun eller jeg hadde hatt gått av.

Men jeg vet jeg ikke er noen dårlig mor, selv om jeg i tider kan føle meg som en .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:30   #34
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Det er klart det er lov til å bli sliten av barna sine.
For mange er det mye mer slitsomt å være hjemme med barn enn å være ute i arbeid, mens for andre er det motsatt. Det kommer an på mye, blant annet er det stor forskjell på barn - noen er atskillig mer krevende enn andre. Desto større grunn til å være varsom med å kritisere andre mødre for at de blir slitne.

Jeg for min del gleder meg til yngstemann blir litt eldre, jeg synes toårsalderen er veldig slitsom. Men jeg øyner håp, storebror var sånn han også, men nå blir han snart fire og er mye enklere å ha med å gjøre.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:34   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Synes også 1,5 års alderen er litt hard..
Men det er kanskje noe med alle aldre?

Håper iallefall hun kan finne på LITT mindre f***skap etterhvert .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:37   #36
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Vi må vel bare godta at vi er forskjellige.
Jeg ønsker meg veldig en fridag hjemme med min 2-åring, og jeg gleder meg til høsten, for da ser det ut til at jeg klarer å få det til.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:38   #37
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Signerer de andre her, og jeg har bare ett barn.

Jeg blir egentlig ikke sliten av å være hjemme en dag om han frisk og i fin form. Skulle ønske jeg hadde mulighet til det. Men de siste månedene har det vært mye sykdom og lite sovning om natta. Det er som om han aldri blir ordentlig frisk, men er sånn halvsyk hele tiden. Når han har vondt blir han selvsagt grinete og sover lite. Dette blir jeg forferdelig sliten og frustrert av.

Han hyler og sutrer, opp om natta, på jobb, hyler på ettermiddagen. Må minne meg om at han har det vondt når han er sånn, og klarer da å mobilisere litt til.

Tenker på dere med flere, spesielt i sykdomstid.

Selvsagt har man lov til å være sliten.

Apple er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:40   #38
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Jeg vil tro at det er ganske normalt å bli sliten av barna sine.
Men det trenger ikke være fysisk sliten, men man kan bli temmlig ør i hodet. Det blir jeg sliten av.
Konstant krangling, masing osv gjør meg sliten.
Eller når jeg skal lage middag og minsten står ved siden av og hjelper til og skravla går i et (snakker da på inn og utpust)

Man er da ikke en dårlig mor eller burde ikke hatt barn om man faktisk innrømmer at ting er slik. Bedre å ha litt kontakt med virkligheten en å være så virklighetsfjern å si at folk ikke burde hatt barn.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 12:49   #39
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Klart det er lov å være sliten. Jeg har vært veldig sliten i perioder, og er ikke redd for å si det.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 13:10   #40
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Klart man kan bli sliten.
Men jeg ville neppe klaget "offentlig" over ÉN dag hjemme. Det synes jeg hørtes litt rart ut. Man kan ikke forvente å få sitte i fred med kaffekopp og wienerbrød og se formiddagssendinger med Oprah o.l., men være aktiv på barnets premisser.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no