Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 16:52   #21
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Det har hendt at jeg har blitt skikkelig provosert på andres vegne. Da lurer jeg mest på hva i hel.... som plager vedkommede som har behov for å opptre slik. Her snakker jeg virkelig ikke om at vi har forskjellig terskel for hva som er spøk eller greit nok å gi tilbakemelding om.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 16:53   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Ja, det har hendt. Ikke så ofte, men det har hendt. ersilleblad:

Jeg er uenig i at det "bare" er en forumverden, og at man kan drite i både hva man sier og hva andre sier. Det er ordentlige mennesker bak hvert nick og de skal selvsagt behandles ålreit. Selv om litt tull, tøys og klare meldinger ut må være greit.

Jeg har jo selvsagt lest noen bokstveligtalt utrolige historier etter 4 år som forummedlem, noen er jo rett og slett slemme/gale/lystløgnere. Men de aller fleste er veldig ålreite folk, og jeg har fått noen ordentlig gode venner her og der.

Mor til 4: Jeg er sjokkert på dine vegne. Noen er skikkelig drøye!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:06   #23
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Har vel hendt ett par ganger att jeg har blitt litt småsåret over enkelte unødvenige kommentarer men ikke noe som går særlig innpå meg. Jeg har blitt fryktelig sint på andres vegner ihvertfall..

Irma og Nolo sa det veldig fint


Sist redigert av linka-mor : 17-02-07 kl 17:08. Årsak: Feil i navn
linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:31   #24
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg har blitt lei meg et par ganger. Har opplevd at noen har lest en masse mellom linjene som overhode ikke stod der og jeg ble tillagt meninger som jeg overhode ikke hadde. Det var ekkelt at noen var så aggresive og tydeligvis hadde en så dårlig dag at de synes det var greit å hakke løs på meg.

Man blir mer tykkhudet etterhvert og i dag ville jeg gitt beskjed om at de kunne gå å pisse på en stolpe i hagen istedenfor å gå løs på meg

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:38   #25
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Nei.

  Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:44   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Nei.. jeg har egentlig ikke blitt skikkelig lei meg. Ikke her inne iallefall. Men jeg har blitt lei meg på andres vegne.

Jeg har blitt irritert og oppgitt. Men jeg har ikke fått noen negativ respons på ting her inne som har gjort at jeg har blitt lei meg. Heller motsatt.

Jeg er på dette forumet, og et mindre mer internt forum. Der har jeg folk som jeg er venner med i virkelighetren også. Både folk jeg var venner med FØR jeg traff de der, og vennskap som har oppstått fra nettverden. Derfor er ikke nett "bare" nett for meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:59   #27
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det er klart at man kan bli lei seg på nett. Men vi aner jo ikke hvem som står bak de forskjellige nickene. I går sa en ernæringsekspert på tv bl.a. at unge mødre nå får masse informasjoner på nett. Hun sa at mange hører heller på ei uerfaren "skrulle" på nett, enn på henne som var erfaren og hadde dette som jobb. Det fikk meg til å tenke litt. Hvem står bak de forskjellige nickkene, og hvilken erfaring her de egentlig for å uttale seg?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja, det har hendt. Både på egne og andres vegne. Jeg har ikke vært usatt for grove ting selv, men jeg har sett andre bli behandlet så dårlig at jeg har blitt sint og trist.

Ellers syns jeg Irma sier mye bra over her. Forumverdenen er en del av livet mitt, og jeg er meg ,her, som i andre settinger.

Dere sier det begge godt.
Jeg kan ikke si at jeg er blitt lei meg for noe, men noe av bakgrunnen for det er at jeg som regel holder meg unna der det er mest opphetet.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:04   #28
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg føler meg i høyeste grad virkelig her jeg sitter og taster.

Og så lurer jeg litt: Er det som jeg i RL ville ha tolket som både sympati, velvilje og kanskje til og med vennskap bare fake fordi vi gjør det via dette kommunikasjonsmiddelet istedet for et annet, som f.eks. telefonen?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:09   #29
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg har ikke blitt lei meg ennå av ting som er sagt i forumverden. Men sint, irritert og provosert har jeg vært til gangs.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:10   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg vil ikke kalle det fake. Jeg sier gjerne i en post her at jeg ønsker noen god bedring. Og da mener jeg jo det, for jeg gidder jo ikke si noe jeg ikke mener. Men det betyr IKKE noe mer enn akkurat det, selv om jeg sier det fjorten ganger på rad. Hadde jeg derimot sagt det til noen irl, så hadde det vært til noen jeg har en relasjon til. Jeg hadde ment det på en annen måte, kan man kanskje si. Selv om jeg gjerne har ekte følelser på nett, så er de for meg ganske overfladiske. De betyr ikke like mye som irl.

Denne var faktisk ganske vanskelig å forklare.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:11   #31
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Ikke ennå, men hadde jeg opplevd det du beskriver hadde jeg blir helt knust, nå når jeg leser om det blir jeg rasende.
Det er mye næpskrell og idioter på nett så stort sett klarer man vel å ta det med humor om "Kooz" fra Sykkulven synes jeg er doom for atte jeg ikke synes atte det er noe tøft med bikini på baby , eller ett eller annet søkt, men litt sur og lei meg kan jeg bli i allefall om jeg blir missforstått.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:15   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg har ikke blitt lei meg på egne vegne av ting som er blitt skrevet,
men det hender jeg blir trist på andres vegne, når jeg leser ting jeg subjektivt oppfatter som nedlatende etc.

Hadde jeg opplevd noe slikt som hva Mor til 4 opplevde, derimot - da hadde jeg virkelig blitt trist.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:19   #33
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vil ikke kalle det fake. Jeg sier gjerne i en post her at jeg ønsker noen god bedring. Og da mener jeg jo det, for jeg gidder jo ikke si noe jeg ikke mener. Men det betyr IKKE noe mer enn akkurat det, selv om jeg sier det fjorten ganger på rad. Hadde jeg derimot sagt det til noen irl, så hadde det vært til noen jeg har en relasjon til. Jeg hadde ment det på en annen måte, kan man kanskje si. Selv om jeg gjerne har ekte følelser på nett, så er de for meg ganske overfladiske. De betyr ikke like mye som irl.

Denne var faktisk ganske vanskelig å forklare.

Det skjønner jeg.

Kanskje vi har litt mindre sperrer på nett, både den ene og den andre veien?

Selv er jeg nok mye mer sjenert i RL. Og kan derfor også virke avvisende. Jeg mener "god bedring" og "uff, det var dumt" osv. der også, men jeg holder det visst i større grad for meg selv. Kanskje fordi det ikke er så skummelt å bli avvist når man tross alt er litt anonym allikevel?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:24   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg kjenner meg ikke igjen i at jeg er fake fordi jeg ikke nødvendigvis viser alt av meg. Det blir litt som i jobbsammenheng, jeg er meg selv med kunder og kolleger, men jeg forteller ikke nødvendigvis til alle hva som rører meg og hva som sårer meg.

Jeg opplever at folks åpenhet er veldig forskjellig her inne; noen viser bilder og forteller om tunge tanker og problemer i forholdet mens andre knapt nok forteller hvor mange barn man har i frykt for å "bli avslørt". Jeg er vel et sted midt i mellom, kanskje, men begge de to andre ytterpunktene er like greit for meg. Man blir best kjent med, og føler kanskje mest omsorg for, de som åpner seg.

Jeg er forøvrig slik IRL også. Man må ha kjent meg en stund før jeg viser hele innsiden min. Nå var jeg forøvrig ganske så privat.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:25   #35
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg har ikke opplevd at noen har vært ekle mot meg på nett.
Historiene fra SM er jo helt på tryne. Jeg forstår veldig godt at dere ble lei dere av å bli mistrodd i en så sårbar situasjon. Det er jo horibelt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:11   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Det som kanskje er litt vanskelig med nettforum er ironi og spøk synes jeg.. Når man ikke SER personen, eller kjenner den - så er det ikke alltid lett å skjønne om det er spøk/ironi eller ikke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:22   #37
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det som kanskje er litt vanskelig med nettforum er ironi og spøk synes jeg.. Når man ikke SER personen, eller kjenner den - så er det ikke alltid lett å skjønne om det er spøk/ironi eller ikke.

Kjempe vanskelig. jeg "kødder" ganske ofte IRL, men skriftelig så er det litt vanskelig, for jeg vet ikke hvordan mottakeren vil ta det.

Men det kan være vanskelig IRL også, kjenner flere som ofte spøker og tuller, men de tåler det ikke tilbake før de blir sure.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:25   #38
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg kommer ikke på innlegg jeg har blitt såret av. Derimot har jeg noen ganger blitt sint.

Jeg forteller ikke alt om meg selv på nett, og også IRL er jeg en privat person.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:29   #39
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg tror ikke jeg er så interessant eller synlig at noen ville såre meg på nettet....så nei

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:30   #40
Millami
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 1
Millami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg blir selvfølgelig lei meg om negativiteten går på meg som person eller noe jeg har opplevd.
At andre kritiserer mine meninger eller innlegg i en debatt tar jeg ikke så tungt, det er lov å ha ulike syn på ting og mene forskjellig.

Millami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no