Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 19:35   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg varierer med å signere Tinetoff . Det skal fryktelig mye til i tilfelle. Har ikke skjedd såvidt jeg kan huske, at jeg har tatt meg nær av negative tilbakemeldinger på forum. Hverken i diskusjoner, prikkekommentar eller PM. Jeg har blitt provosert selvfølgelig, sint og opprørt på andres vegne, men har aldri blitt lei meg på egne vegne.

Det eneste jeg har blitt lei meg for er når jeg selv har såret andre uten å mene det. Huff, det er ekkelt. Da har det hendt at jeg har ligget våken om kvelden, for så å skrive en unnskyldende PM med det samme jeg har stått opp neste morgen ...

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-02-07 kl 19:45.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:37   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Ja, jeg har blitt skikkelig lei meg noen ganger. Det har gått utover både nattesövn og humör, og iblant har det blitt en del tårer også. Jeg har heller ikke noe tydelig skille mellom forumlivet og "det virkelige liv", noe som delvis henger sammen med at jeg etter hvert har mött veldig mange av mine forumforbindelser de siste åra. Noen av dem har også blitt blant mine närmeste venner. Jeg pröver å väre den samme personen på fora som i virkeligheten, og hvis noen skriver noe negativt til meg, tar jeg det veldig personlig. I det virkelige liv er jeg veldig uvant med å ha "uvenner" og komme i konflikt med andre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:39   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det er klart at man kan bli lei seg på nett. Men vi aner jo ikke hvem som står bak de forskjellige nickene. I går sa en ernæringsekspert på tv bl.a. at unge mødre nå får masse informasjoner på nett. Hun sa at mange hører heller på ei uerfaren "skrulle" på nett, enn på henne som var erfaren og hadde dette som jobb. Det fikk meg til å tenke litt. Hvem står bak de forskjellige nickkene, og hvilken erfaring her de egentlig for å uttale seg?

Det var Gro Nylander (barnelege og jordmor) som sa det

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-02-07 kl 00:30.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:56   #44
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det var Gro Nylander (barnelege og jordmor) som sa det

Og vi har vel delte meninger om hun bør lyttes til.

Jeg har blitt såret og sint på grunn av kommentarer jeg har fått på nett. Ingen opplevelser har vært så graverende som Mor til 4's historie, men det har minnet meg på at jeg er den samme personen her som IRL.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:18   #45
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og vi har vel delte meninger om hun bør lyttes til.

You got that right. Personlig ville jeg lyttet til omtrent alle andre nek enn henne.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:20   #46
Buffe
Bare svada..
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 60
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg har aldri blitt såret el lei meg på nett. Men orker ikke engasjere meg i lange opphetede diskusjoner som alltid ender med fjas og misforståelser og forvregninger av det som blir skrevet heller da...

Og så er jeg nok litt "mildere" på nett enn jeg er IRL, nettop fordi jeg ikke har lyst å såre noen andre, og min sære, litt krasse humor er lett å misforstå

__________________
Storebror -05 og Lillesøster -06
Buffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:23   #47
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Ja, det ville jeg ha blitt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:25   #48
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

You got that right. Personlig ville jeg lyttet til omtrent alle andre nek enn henne.

Signerer denne gitt.
Den dama har mye rart for seg synes jeg for min del.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:50   #49
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror jeg er litt rar, for jeg anser f.eks min deltagelse på FP som en del av mitt virkelige liv.

Jeg signerer Irma på dette. Jeg er meg på nett også. Hvis noen synes jeg er en drittsekk/tulling/mindre intelligent på nett så er det meg de synes det om - ikke et nick.

Jeg har blitt lei meg på nett, for min del er det når jeg vet jeg har rett og argumenterer sånn nogenlunde for det og alikevel ikke når frem. For min del har de diskusjonene alltid gått på fysisk kontra psykisk mishandling av barn og hva som oppleves som skremmende for barna. For meg er dette ting som er viktig at det blir oppfattet riktig. Rett og slett en kjepphest fra min side. Jeg ser at andre har andre kjepphester: sukker, riktige leker, sunn mat, bæring av barn, amming osv Jeg opplever det som frustrerende å ikke "nå frem" - all kommunikasjon dreier seg egentlig om det, at det man sier er meningsbærende for den som leser.

Jeg tror også at terskelen for å bli såret går på hvor privat man er. Det som du beskriver i hovedinnlegget hadde jeg aldri kommet over. Jeg er forskånet fra den type kommentarer i og med at jeg er mer privat av meg. Det er anderledes å blottlegge følelsene sine og få en negativ tilbakemelding på det enn det er å blottlegge meningene sine.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vil ikke kalle det fake. Jeg sier gjerne i en post her at jeg ønsker noen god bedring. Og da mener jeg jo det, for jeg gidder jo ikke si noe jeg ikke mener. Men det betyr IKKE noe mer enn akkurat det, selv om jeg sier det fjorten ganger på rad. Hadde jeg derimot sagt det til noen irl, så hadde det vært til noen jeg har en relasjon til. Jeg hadde ment det på en annen måte, kan man kanskje si. Selv om jeg gjerne har ekte følelser på nett, så er de for meg ganske overfladiske. De betyr ikke like mye som irl.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Du mener at relasjonene på nett er svakere fordi man ikke kommuniserer med hele seg?

Jeg legger til for min egen del at relasjonene på nett blir anderledes fordi det er mange som bare leser. Det kan sammenlignes med å være i en lærer, elev relasjon. Eleven sitt forhold til læreren er ofte "nærere" og mer følelsesladd enn læreren sitt forhold til eleven. Rett og slett fordi at for læreren er bare eleven "en av mange". Og slik blir det på nett også, noen deler mye og dem føler man at man kjenner, selv om de kanskje ikke aner hvem man er en gang.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:03   #50
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Har heldigvis ikke blitt lei meg for kommentarer jeg har fått. Men det har hendt at jeg har blitt lei meg på andres vegne.... Enkelt får jo gjennomgå
Er "meg selv" på nettet, og skriver ikke noe som jeg ikke kunne sagt til en person i RL også. Og i RL har jeg heldigvis ikke noen uvenner heller!

Å oppleve hets som HI opplevde på SM, synes jeg er trist. Spesielt når det var i forhold til et så følelsesmessig tøfft tema....
Tror nok at endel forumbrukere lever ut sitt alter ego på forum Kan virkelig ikke få meg til å tro at noen kan være så spydige og noen ganger ondskapsfulle som det jeg har sett at enkelt brukere av forum er....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:10   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er anderledes å blottlegge følelsene sine og få en negativ tilbakemelding på det enn det er å blottlegge meningene sine.

Godt poeng!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 23:17   #52
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er anderledes å blottlegge følelsene sine og få en negativ tilbakemelding på det enn det er å blottlegge meningene sine.


Jeg er nok kanskje litt for åpen noen ganger, men det har vært mere positivt enn negativt for min del, kun den ene gangen på snart gravid som jeg har reagert på tilbakemeldinger. men da var jeg sårbar, ikke sikkert jeg hadde brydd meg så mye i dag, for nå har jeg det på avstand. Hadde nok blitt mere irritert enn lei meg i dag tror jeg.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 00:13   #53
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det var Gro Nylander (barnelege og jordmor) som sa det

Ok. Jeg så ikke programmet, men akkurat den uttalelsen fikk jeg med meg.
Fint at du rettet på meg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 00:37   #54
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det har jeg sikkert, way back then når jeg ikke var annet enn en fersk forumist og trodde at ordene på forum var det virkelige liv.



Signerer.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 00:42   #55
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror jeg er litt rar, for jeg anser f.eks min deltagelse på FP som en del av mitt virkelige liv. Det store skillet IRL og ikke IRL som mange prater om ser ikke jeg så tydelig. (Med mindre man gir seg ut for å være enn annen den den man faktisk er.) At man uttrykker seg forskjellig skriftlig og muntlig/sosialt dreier seg etter min mening ikke om hva som er virkelig eller ikke.

Det jeg mener er at de fleste her ikke kjenner meg, de vet ikke hva jeg står for og det skrevne ord er mye lettere å mistforstå enn det som blir sagt ansikt til ansikt. Dermed så distanserer jeg meg en del til folk jeg ikke har truffet. Syntes det er mye lettere å "forstå" innleggende dine feks etter at jeg faktisk traff deg. Vet at du er koselig og dermed så leser jeg også det du skriver med en annen innstilling. Faktisk.
Er så mye lettere å være superkritisk til folk man ikke aner hvem er og man kan overhodet ikke stole på at folk er som de gir utrykk for.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 01:41   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det har jeg sikkert, way back then når jeg ikke var annet enn en fersk forumist og trodde at ordene på forum var det virkelige liv.

Jeg har endelig erkjent at dette også er det virkelige liv, så jeg er litt uenig med deg.

Jeg blir lei meg hvis noen slenger dritt som treffer. Altså dritt som kanskje har en grad av sannhet i seg. Ting jeg ikke føler har rot i virkeligheten, eller som bare er drittslenging kan jeg humre litt av.

Folk som er nær meg og som kjenner meg godt kan lett såre meg. Her inne er det ikke mange som klarer det. Tror jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:06   #57
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Et par ganger i mitt forumliv har jeg "lagt ut til diskusjon" mine litt mer personlige problemer. Og når da folk bare synser i vei på generelt grunnlag, helt uten forståelse for at det er MINE problemer de syner om - da har jeg følt det ubehagelig ja. Men jeg er nok slik i virkeligheten også - veldig var på hvordan jeg blir møtt på ting som er sensitivt for meg. Så min erfaring er at jeg må være litt mer forsiktig på nett enn i virkeligheten, det er like sårende å ikke blir møtt på en OK måte på nett - og veldig ofte er det noen der som ikke tenker over hva de skriver.

Ellers synes jeg de verste tingene på forum har vært disse diskusjonene om folk er fake, de som på død og liv skal "avsløre" at andre juger. Spesielt på SG og litt på SM var det endel slike tilfeller - som jeg ser også HI har blitt utsatt for. Jeg synes det er HELT horribelt! Hva gjør det meg om en av de jeg leser om ikke er ekte? Men hva gjør det med dem som blir feilaktig blir beskyldt for å være fake?!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:46   #58
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg kan ikke huske at jeg har blitt lei meg om andre har skrevet noe negativt om meg. Men hvis jeg, uten å mene det, har klart å såre andre så blir jeg lei meg. Men jeg er rask til å be om unnskyldning i så tilfelle.

Det hender at jeg har blitt skikkelig provosert i diskusjoner (ikke her), men det går fort over.Bare å logge seg av og riste det av seg.

At noen kan finne på å beskylde trådstarter for å lyve når hun nettopp har mistet barnet, det syns jeg er umenneskelig og grusomt. Ondskapsfullt! Det er desverre noen som må vite bedre og gi uttrykk for det samme hva.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:49   #59
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg har blitt lei meg et par ganger. Har opplevd at noen har lest en masse mellom linjene som overhode ikke stod der og jeg ble tillagt meninger som jeg overhode ikke hadde. Det var ekkelt at noen var så aggresive og tydeligvis hadde en så dårlig dag at de synes det var greit å hakke løs på meg.

Signerer denne.

Jeg har lært meg at dersom jeg bare blir sittende i forsvar og ingen prøver å møte meg i det jeg egentlig mener da skal jeg bare "forsvinne" fra tråden.... enkelt og greit. Gidder ikke å diskutere med folk som bare skal vri og vrenge og komme med karakteristikker av meg som jeg vet er feil. Det skal være hyggelig å være på forum....

Mor til 4: Det du forteller er grusomt. Skjønner godt at du ble lei deg. Jeg brukte også et forum da jeg mistet mine to. Det var god terapi for meg.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:21   #60
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg har ikke blitt lei meg, men heller litt fortvilet over at noen tror jeg har en skjult agenda. Iallefall når jeg er langt ifra en slik person. Da føles det urettferdig.... Så jeg synes ikke det er noe kjekt når noen slenger med leppa bare for å være spydig. Jeg elsker spøker og practical jokes , men ikke frekke folk. Det er ganske uspiselig, og JEG synes det vitner om mangel på folkeskikk, om det er her, eller i RL.

Har blitt fortvilet på andre sine vegne også, fordi jeg synes de er blitt urettferdig behandlet og tråkket på. Så jeg har rett og slett problemer med å takle urettferdighet, både her og i RL. Så så "bløt" er jeg

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no