Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synder du på veien?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 20:51   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Synder du på veien?

Er du en vei synder?

Og hvordan synder du?

- mobilprat?
- sendig av sms?
- for høy fart?
- for lav fart?
- ingen bruk av blinklys?

What?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:52   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synder du på veien?

Jeg synder mest på sending av sms... .
... og på å kjøre for fort .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:53   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synder du på veien?

Det eneste må vel være å ha for lav fart noen ganger.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:55   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synder du på veien?

Jeg holder køen. Hvis den går over fartsgrensen så kjører jeg også over fartsgrensen, men helt ærlig så er det sjelden jeg får anledning til det i Oslotrafikken.

Ellers synder jeg på ingen av de andre punktene, men jeg hytter & kjefter som en middels agitert italiener til landeveisidioter.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:55   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synder du på veien?

Mobilprat...
For høy fart....(men ikke sååå høy fart,da )
Dette er nok mine synder i trafikken

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:56   #6
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synder du på veien?

Jeg kjører sjelden for fort....om jeg gjør det så er det bare litt over fartsgrensen, men sakker fort opp igjen når jeg merker det går litt fort. Men jeg snakker nok litt i telefonen og har også sendt et par meldinger....ser på veien mens jeg skriver da..

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:58   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synder du på veien?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg holder køen. Hvis den går over fartsgrensen så kjører jeg også over fartsgrensen, men helt ærlig så er det sjelden jeg får anledning til det i Oslotrafikken.

Ellers synder jeg på ingen av de andre punktene, men jeg hytter & kjefter som en middels agitert italiener til landeveisidioter.

He he he, som jeg skulle sagt det selv. Halvt italinsk som jeg er.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:59   #8
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synder du på veien?

Er du en vei synder?

Og hvordan synder du?

- mobilprat? Kan snakke via stereoen så der er jeg flink.
- sendig av sms? Hender jeg leser en sms men skriver ikke mens jeg kjører.
- for høy fart? Sjelden
- for lav fart? Sjelden
- ingen bruk av blinklys? Jeg banner over andre som ikke bruker blinklys, så der er jeg flink.

What?

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:59   #9
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synder du på veien?

Jeg snakker av og til i mobben, og kjører pittelitt for fort.

Opprinnelig lagt inn av Veronal

...men jeg hytter & kjefter som en middels agitert italiener til landeveisidioter.

Flere som er hissige i trafikken, skjønner jeg?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:00   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synder du på veien?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg holder køen. Hvis den går over fartsgrensen så kjører jeg også over fartsgrensen, men helt ærlig så er det sjelden jeg får anledning til det i Oslotrafikken.

Ellers synder jeg på ingen av de andre punktene, men jeg hytter & kjefter som en middels agitert italiener til landeveisidioter.

Ei venninne av meg sier at jeg skifter personlighet når jeg kjører bil .
Jeg kjefter og smeller veldig sjelden egentlig, men tålmodigheten min når jeg kjører bil er liiiiiiiten..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:01   #11
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synder du på veien?

Jeg synder nok litt med farten i blant, ja. Men det er aldri særlig mye over grensa, spesielt ikke i 60-soner og lavere.
Ellers snakker jeg i mobilen iblant, men sender ikke sms.

Jeg blinker ALLTID! Hater folk som ikke bruker blinklys.
Også tuter jeg når jeg blir sint, det er vel å regne som en uvane, det også.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:02   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synder du på veien?

På motorveier holder jeg konsekvent farten 10-20 km over grensen...hvis det er grei flyt. Jeg blir forferdelig irritert på folk som ligger under fartsgrensen når det ikke er nødvendig.
Jeg prater sjelden i telefonen, og hadde jeg sendt sms hadde jeg vært direkte trafikkfarlig, så dreven er jeg ikke at jeg kunne gjort det forsvarlig.
Hm, det er langt ifra alltid jeg har god sikt bakover, vi har stort bagasjerom og setter som regel sovevogna til minste rett inn uten å slå den sammen, og setet til eldste må flyttes ut til siden fordi høyden er blitt justert oppover.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:02   #13
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synder du på veien?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ei venninne av meg sier at jeg skifter personlighet når jeg kjører bil .
Jeg kjefter og smeller veldig sjelden egentlig, men tålmodigheten min når jeg kjører bil er liiiiiiiten..

Samme her.

Jeg kjører som regel forsiktig, men ligger nok for det meste over fartsgrensen.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:03   #14
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synder du på veien?

Ja jeg synder:
- prater i mobil (men prøver å holde det svært kort)
- kjører innimellom for fort (men det daglige er å følge køen)
Tror det var det.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:03   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synder du på veien?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synder mest på sending av sms... .
... og på å kjøre for fort .

jeg også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:04   #16
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synder du på veien?

Jeg er vel ikke av de verste, men: ja, prater i telefon. Har sendt melding også, ja. Og kjører ofte litt for fort. Men blinklys, det bruker jeg!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:04   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synder du på veien?

Sender du sms mens du kjører? Det syns jeg faktisk er veldig dumt. Det er ikke mulig å være like konsentrert som man skal mens man sender sms.

Jeg er en veldig lovlydig sjåfør, og prøver å både holde fartsgrenser og bruke blinklys. Mobiltelefonen holder jeg meg unna mens jeg kjører.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:05   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synder du på veien?

Er også god på blinklys!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:08   #19
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synder du på veien?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Er også god på blinklys!

Der kan jeg skryte også, blinker alltid! Jeg blir fly forbannet på andre som ikke gjør det, det er fryktelig irriterende!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:14   #20
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synder du på veien?

Er også veldig god på å bruke blinklys. Blir veeeeldig irritert over alle de som aaaaldri bruker det.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no