Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oppskrift på «hjemmelaget» meksikansk gryte

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-19, 15:57   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Oppskrift på «hjemmelaget» meksikansk gryte

Det er et lykkeøyeblikk hver gang vi finner frem til en middag som hele familien syns det er ok å spise. I desember hadde jeg derfor er gjensyn med Toro meksikansk gryte, som jeg ikke har smakt siden ca 1988. Overraskende godt. Men dette må det vel være mulig å lage uten hjelp av Toro også? Noen som har en oppskrift?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-19, 16:02   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på «hjemmelaget» meksikansk gryte

Jeg tror det er denne oppskriften jeg lagde da jeg fikk lyst til å lage den hjemmelaget, etter at tenåringsguttene mine fikk dilla på Toros og jeg var litt lei posevarianten. Synes hvertfall den ble kjempegod:
https://coop.no/extra/mat--trender/s...sikansk-gryte/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-19, 16:06   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppskrift på «hjemmelaget» meksikansk gryte

Denne er god
https://matpaabordet.no/2016/10/05/a...sikansk-gryte/

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-19, 16:07   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på «hjemmelaget» meksikansk gryte

Vi lager en chili con carne som hele familien spiser (ungene mine liker vanligvis ikke «gryter» )

Jeg lager den normalt med høyrygg, men karbonadedeig fungerer også.

https://www.matprat.no/oppskrifter/g...e-med-hoyrygg/

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no