Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-12, 15:13   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Siden det ser ut som vi går et par sørpete gjørmemåneder i møte tenkte jeg å kjøpe et par skallbukser fra Polarn o. Pyret, men de har to ulike, et par heter skalbyxor, det andre zipbyxor. Men når jeg leser om dem så ser jeg i grunn ingen forskjell?

Noen som har noen av dem og kan uttale seg? Tåler de å vaskes ofte uten å miste vanntettheten? Det er så gjørmete om dagen at de må vaskes minst en gang i uka.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 15:17   #2
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.017
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Jeg har hatt to typer skallbukser fra PO.P. til ungene, den ene typen hadde glidelås helt ned (så hele buksa kunne glides av), den andre har glidelås bare øverst. Kanskje det er zipbuksene som kan glides helt ned?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 15:19   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Nettopp, det høres fornuftig ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 16:26   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Forskjellen er glidelåsen i sidene. De fungerer like bra synes jeg. I fjor var det bare den med glidelåser som fantes i de største størrelsene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 21:00   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.440
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Jeg har kjøpt den med glidelås helt ned på salg nå etter jul og er spent på den. Veldig god erfaring med POP i regn, holder tett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 22:16   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Vi har begge to.
Jeg synes den med glidelås helt ned er litt tykkere, men det kan hende det bare er den grå som er sånn?
Ellers er de like, og begge to er favoritter.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 22:36   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.440
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Vi har begge to.
Jeg synes den med glidelås helt ned er litt tykkere, men det kan hende det bare er den grå som er sånn?
Ellers er de like, og begge to er favoritter.

Vi har den med glidelås helt ned, sort. Den er og litt tykkere. Den er kjøpt i vinter, vinterkolleksjon, og jeg har tenkt å ha den til høst-og vinterbruk (med flere lag under).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 00:36   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på skallbukser og Zipbukser fra Polarn o. Pyret

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har den med glidelås helt ned, sort. Den er og litt tykkere. Den er kjøpt i vinter, vinterkolleksjon, og jeg har tenkt å ha den til høst-og vinterbruk (med flere lag under).

Den grå kjøpte jeg i fjor vår, nærmere skoleslutt kanskje? Men det kan jo godt hende at det var vinterkolleksjonen.

Den røde har nå fått en lapp på seg, lille E har enten sklidd på knærne eller hengt fast i noe, men det har holdt i trekvart år.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no