Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva gjør dere i helgene?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-15, 22:59   #41
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere i helgene?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Loker rundt i pysjen og undertøyet og bruker laaaang tid på frokost, morgenstell osv.

Pleier som regel å ende med en tur på cafè på lørdager. Enten bare oss tre eller sammen med familie/venner.

På søndager går vi av og til søndagstur, eller vi drar på besøk til venner, også er vi ofte på søndagsmiddag hos foreldrene mine.

Ellers er vi en del på tur da. Hytta til svigermor, hytta til mine foreldre, feriehuset til svigerfar og Kristiansund (venner + sambos familie).

Generellt vil jeg si vi har slappe helger. Orker ikke å presse så mye inn i dem av fastsatte planer..tar det som det kommer og tar det med ro.

Nå har jeg plutselig tre barn og en som deltar i fritidsaktiviteter. Selv om vi fremdeles er ofte på cafè og later oss på lørdags morgen, er det litt mer action i helgene nå ja. Og vi er mye mindre på reisefot i helgene (mer som aldri ). Det går mye mer tid til handling, bursdager, fotballkamper/cuper og slikt nå. Og utenfor husveggene må vi. Med en aktiv toåring er det ikke så hyggelig å bare slå i hjel timer i sofaen, noe vi godt kunne gjøre med eldstemann.

Men det går fremdeles mye i besøk hos vennefamilier og familie, da. Det er jo det kjekkeste med å ha fri, synes jeg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no