Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ny sukkerfri/sunn uke

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-08, 22:11   #21
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

Skrev i forrige tråd at jeg ikke skal være med denne uka, for jeg vil ha en dag med godteri i uka. Men nå ser jeg at flere også gjør det sånn, så da henger jeg med.

Jeg trenger litt stålkontroll denne uka, for jeg kjenner at jeg er litt ute å kjører i tankene mine allerede. Kanskje jeg klarer å stå imot dersom jeg må rapportere her.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 22:15   #22
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Ny sukkerfri /sunn uke

Mandag
Brus: en glass
Snop: non
Trening: trille tur


Tirsdag
Brus: en glass
Snop: lit is
Trening: pilates


Onsdag
Brus: en glass
Snop: non
Trening: trille+shopping tur


Torsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Fredag
Brus:
Snop:
Trening:


Lørdag
Brus:
Snop:
Trening:


Søndag
Brus:
Snop:
Trening:


Sist redigert av Botero : 04-06-08 kl 20:49.
Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 22:16   #23
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Ny sukkerfri /sunn uke

here we go!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 22:28   #24
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.934
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

Slår meg med en uke til. Helga har gått forholdsvis greit, men i kveld hivde jeg innpå litt daim. Starter på ny frisk i morgen.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 23:36   #25
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

I'm in! Og denne uka skal jeg ikke gi opp på tirsdag.

Mandag
Brus/Snop: Pepsi Maxrester fra helgen. Men det er sukkerfritt da. Spiste et par må sjokoladebiter som besøket hadde med seg.
Trening: Eeh... Ikke annet enn å vaske badet. *humre*
Røyk: *plystre* Det er vel bare å innrømme at jeg har sprukket. Men men, klarte i hvert fall å holde meg under svangerskapet...

Tirsdag
Brus/Snop:
Trening:
Røyk:

Onsdag
Brus/Snop:
Trening:
Røyk:

Torsdag
Brus/Snop:
Trening:
Røyk:

Fredag
Brus/Snop:
Trening:
Røyk:

Lørdag
Brus/Snop:
Trening:
Røyk:

Søndag
Brus/Snop:
Trening:
Røyk:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)


Sist redigert av Fibi : 03-06-08 kl 09:04.
Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 08:56   #26
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.264
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

Jeg er også med. Vil egentlig ikke, men jeg bør.
Sprakk i går, litt potetgull og mørk kokesjokolade.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 10:05   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

I'm in! Og denne uka skal jeg ikke gi opp på tirsdag.

Dette går bra! Du klarte i hvert fall en dag forrige uke, da klarer du det dobbelte denne uka. Minst!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 12:12   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

IIk åpnet skapet for å hente tepose, og der var en pose med sjokolade! Smelte det fort igjen. Hadde det ikke vært for denne tråden, så hadde jeg spist! Men suget er mindre enn før. Jeg sitter ikke og teeeenker og tenker på den sjokoladen!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 12:28   #29
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

Sybill: Sjokolade er ikke noe godt! Det smaker like vondt som oreokaka som står i kjøleskapet mitt. Kom igjen, vi klarer å la være å spise!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 12:45   #30
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

Herregud, dette går til hodet på meg. Jeg leste overskriften "Ny sukkerfri/sunn kake".

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 12:49   #31
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny sukkerfri /sunn uke

Dette har jeg gått helt glipp av ser jeg! Jeg blir gjerne med denne uken
Innunder snop ligger også kaker, kjeks, is og annet i samme duren.

Mandag
Brus: Nei
Snop: Nei
Trening:1 mil på ergometersykkelen. 367 kcal forbrent.

Tirsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Onsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Torsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Fredag
Brus:
Snop:
Trening:

Lørdag
Brus:
Snop:
Trening:

Søndag
Brus:
Snop:
Trening:


Sist redigert av Knerten : 03-06-08 kl 07:48.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 12:57   #32
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Eg er med.
Skal på fest lørdag så mulig det blir litt vanskelig da. Men være flink ellers.

Mandag
Brus:
Snop:
Trening:

Tirsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Onsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Torsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Fredag
Brus:
Snop:
Trening:

Lørdag
Brus:
Snop:
Trening:

Søndag
Brus:
Snop:
Trening:

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 13:00   #33
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.246
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Jeg er med denne uken. Så jo denne litt for sent, siden jeg har tatt ett glass cola og noen flak potetgull men jeg er med fra nå da. Trener ikke ennå, men går turer da.
Mandag
Brus: 1 glass.
Snop: Noen flak potetgull.
Trening:

Tirsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Onsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Torsdag
Brus:
Snop:
Trening:

Fredag
Brus:
Snop:
Trening:

Lørdag
Brus:
Snop:
Trening:

Søndag
Brus:
Snop:
Trening:

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 14:41   #34
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

NÅ trenger jeg spark bak! Har nettopp spist to kjeks, av typen Havrecookies. Har spist disse før mens jeg har gått på GR, for der er det jo det daglige kaloriinntaket som teller. Hver kjeks inneholder 140 kcal, så ikke så ille. Men så var det dette sukkeret.

Jeg skal ikke! Jeg skal ikke! Potetgull i skapet, som jeg har sååå lyst på...

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 15:14   #35
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Jeg blir med ei uke til
Drikker ikke brus, men trenge litt støtte fra dere til å ikke spise snop.

Mandag
Snop:0
Kaker:0
Trening:Gjelder husvask?

Tirsdag
Snop:Sprekk (mannen kom hjem med lakris)
Kaker:0
Trening:fjelltur 2 timer

Onsdag
Snop:0
Kaker:0
Trening:1,5t fjelltur

Torsdag
Snop:0
Kaker:0
Trening:1,5 t fjelltur

Fredag
Snop:0
Kaker:valgte å spise 1 stykke i bursdag
Trening:1,15t fjelltur

Lørdag
Snop:valgte å spise litt lørdagsgodteri
Kaker:0
Trening:treningsfri

Søndag
Snop:
Kaker:
Trening:


Sist redigert av konemor : 08-06-08 kl 14:36.
konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 15:19   #36
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Klokken er over 15 og det går fortsatt fint!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:09   #37
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Nå har jeg nettopp kjøpt meg suppe på automaten i gangen her, selv om alle sjokoladene lå og skreik til meg. Er ganske stolt nå, altså. Kjøpte også med en God morgen yoghurt som jeg skal spise før jeg blir sulten igjen, så jeg ikke faller for fristelsen av kjapp energitilførsel. :eksamensjobbing tar på:

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:16   #38
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Alexy; kast potetgullet om det ligger og frister deg. Ikke røre! :streng:

rajraj: Bra gjort - suppe er godt! Jeg merker også at motstandskraften er bedre når man spiser i tide.


I dag gikk jeg 40 minutt, og jeg har ikke spist noe snop foreløpig. Jeg har avtalt at gubben skal ta med seg resten av kakene og dra på besøk - så blir jeg kvitt fristelsene.
Jeg har også funnet frem skrittelleren.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:19   #39
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke

Det har gått greit i dag også. ikke noe snop og ikke noe mat eller (bare nutrilettdrikke) Måtte gå inn igjen nå, har grillet og de andre sitter å spiser, har så lyst på, men da blir jeg bare så sur på meg selv etterpå. Men i morgen skal jeg begynne å spise igjen gleder meg. - 300 gram siden i går, så jeg har gått ned 3,6 kilo siden 20 mai.
Skal trimme senere i kveld.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:49   #40
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny sukkerfri/sunn uke


Gjett om han husket å ta med seg kakene.....
Nå ligger oreokaka i kjøleskapet og hånflirer av meg. Jeg har klart å kaste restene av de andre 2, men jeg sliter med å klare å kaste oreokake. Skal legge ungene og se om jeg kommer på bedre tanker.

Mor til 4 - du er jammen standhaftig!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no