Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tabelltoppen nå!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 13:55   #41
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Hm,hmmmmmmm

Vil bare minne om tabellen akkurat nå og hvem som fortsatt er på toppen til tross for en kamp mindre spilt.

LSK

Må benytt anledningen til å være kjepphøy så lenge jeg kan

Godt du har såpass innsikt Blir vel en 4de plass i år og eller?

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:20   #42
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Godt fornøyd med dagens resultat!!



__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:22   #43
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:23   #44
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ja, det er dessverre slik at vi under Reka har slitt, men vi BANKA dere 3-2 i Vallhall 3. februar... Så bare vent dere den 22/6! Nå har vi Myhre og han skal føre oss frem til en målfest i vår favør på Ullevål 22/6!

Kom ikke trekkende med treningskamp da . Det var det det var,trening!!

Søpla vinner aldri!!!

  Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 10:14   #45
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Søpla vinner aldri!!!

Sjelden jeg lar meg provosere av andre lags supportere og deres kallenavn av Enga, men det at dere kaller oss for søpla synes jeg er skikkelig lavmål og provoserende. At en gjeng med bortskjemte pappagutter med skjerf/skaut/pannebånd rundt hue, flyr rundt på Ullevål og synger "Søpla vinner aldri...osv..." synes jeg er så BARNSLIG at det koker i meg... Særlig når kampen endte 1-1...

Skal ikke si hva jeg har mest lyst til å kalle Lyn-supportere... Holder meg for god til det

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:00   #46
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Sjelden jeg lar meg provosere av andre lags supportere og deres kallenavn av Enga, men det at dere kaller oss for søpla synes jeg er skikkelig lavmål og provoserende. At en gjeng med bortskjemte pappagutter med skjerf/skaut/pannebånd rundt hue, flyr rundt på Ullevål og synger "Søpla vinner aldri...osv..." synes jeg er så BARNSLIG at det koker i meg... Særlig når kampen endte 1-1...

Skal ikke si hva jeg har mest lyst til å kalle Lyn-supportere... Holder meg for god til det

Men å synge at man haaaater hverandres lag - det er helt greit?

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:05   #47
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!




HURRA FOR LILLESTRØM!!!!!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:06   #48
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!

Sist redigert av Lucifer : 08-05-07 kl 11:07. Årsak: Ble litt mye kanskje... to ganger etter hverandre
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:23   #49
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Men å synge at man haaaater hverandres lag - det er helt greit?

Det er jo likt for alle, det tror jeg alle supporterklubbene har sanger om. Å kalle andre for søppel og andre ting, det synes jeg er unødvendig...

Hat i fotball og hat som i ordet hat er to forskjellige ting, stikker ikke SÅ dypt Hater hverandre i det kampen går, også er det liksom over, for den gangen...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:33   #50
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Om man synger at man hater hverandre eller om man synger søppelsanger om hverandre er vel like lavmål, spør dere meg...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:36   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Det er jo likt for alle, det tror jeg alle supporterklubbene har sanger om. Å kalle andre for søppel og andre ting, det synes jeg er unødvendig...

Hat i fotball og hat som i ordet hat er to forskjellige ting, stikker ikke SÅ dypt Hater hverandre i det kampen går, også er det liksom over, for den gangen...

Kanskje søppel i fotball ikke stikker SÅ dypt heller? Kanskje søppel i fotball og søppel som i ordet søppel er to forskjellige ting?

Jeg hater etter hver kamp (i alle fall ved tap), men jeg synger aldri hatsanger. Det synes jeg er lavmål. Enda mer lavmål enn søppel.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:37   #52
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Jøss. Jeg er enig med maribo, ser jeg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:40   #53
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jøss. Jeg er enig med maribo, ser jeg.

Vi er gode venner mellom kampene, vettu

Fotballen skaper gode bånd også

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:44   #54
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Vi er gode venner mellom kampene, vettu

Fotballen skaper gode bånd også

Absolutt

For meg er å få kastet etter meg at jeg er søppel være enn at folk synger at de hater VIF... Vi ynger jo det selv, "Vi hater alle og alle hater oss..." og vi opererer med "Elsket og Hatet"...

Nå var det ingen her som sa at JEG er søppel altså, ikke misforstå...

Venter på å få prikker i Brann-farger haglende inn på ryktebørsen Er visst dårlig tilå formulere meg om dagen... *mister hjerneceller av å gå hjemme gitt...*

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 11:46   #55
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg hater etter hver kamp (i alle fall ved tap), men jeg synger aldri hatsanger. Det synes jeg er lavmål. Enda mer lavmål enn søppel.

Hater etter hver kamp jeg også, helt til jeg setter meg i bilen... Da hater jeg bare dommern (etter tap altså)... Garantert han sin skyld at vi taper

Synger heller aldri hatsanger- etter kamp, men er med på de som går på tribunen... Kanskje umoralsk jeg da *sluttesyngehatsanger*

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:25   #56
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:29   #57
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

:snørr og tårer:

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:38   #58
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:39   #59
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!





Digger at de fleste smilier er svarte og gule

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:41   #60
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tabelltoppen nå!

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.





Digger at de fleste smilier er svarte og gule

Ikke sant?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no