Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det er så vanskelig med shorts!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-18, 21:33   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så vanskelig med shorts!

Jeg har en stor og rund rumpe, og selv om det er greit nok det, så ser jeg så kårni ut i shorts. Men shorts er unektelig praktisk da. Jeg kunne tenke meg en til tur i skogen og hagearbeid, som ikke klemmer noe sted, og som er sånn passe fin. Jeg er IKKE komfy i kort shorts, men syns at de blir rare om de blir for lange også.



Kanskje noen litt vide i lin?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 21:40   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Henger meg på tråden! Jeg har stor mage og mindre rumpe, og lårene blir firkanta i alle shortser jeg har prøvd!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 21:40   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Jeg liker sånne tynne vide bomullsknebukser de typisk selger på Cubus. Har tjukk mage, lår, rumpe og det ser man uansett. Jeg blåser i det, for jeg liker shorts.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 21:46   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Samme her! Synes jeg ser rar ut i alle shorts jeg har prøvd. Henger her!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:04   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Sjekket ut Boden sine Richmond shorts? Jeg synes de er helt supre, man kan velge lengde på buksebeinet så jeg har en happyfarget 4 in og en mer dempet 6 in.

Jeg er ikke modellrett men de svinger såpass inn i livet at de passet veldig bra

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:15   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Sjekket ut Boden sine Richmond shorts? Jeg synes de er helt supre, man kan velge lengde på buksebeinet så jeg har en happyfarget 4 in og en mer dempet 6 in.

Jeg er ikke modellrett men de svinger såpass inn i livet at de passet veldig bra

De var ikke dumme! Blir det veldig dyrt å bestille fra England?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 15:07   #7
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De var ikke dumme! Blir det veldig dyrt å bestille fra England?

Nei, men det jeg føler da er at småpakker går som brev og kommer raskt, mens større pakker blir fortollet og svært dyre. Lønner seg å kjøpe et og et plagg nesten.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 19:02   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, men det jeg føler da er at småpakker går som brev og kommer raskt, mens større pakker blir fortollet og svært dyre. Lønner seg å kjøpe et og et plagg nesten.

Jeg så på dem også, og ble så happy da jeg så at det var noen modeller på salg som kom under tollgrensen. Jadda. I str. 8.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:18   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Jeg hadde en lignende tråd i fjor. Jeg får ikke shorts til å passe meg. Og jeg har gjort utallige forsøk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 22:26   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Kanskje jeg rett og slett må sy noen basert på et høyliva retrobuksemønster. Ellers likte jeg de fra Boden, de var både morsomme og fine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 23:49   #11
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Jeg kjøpte noen på Lindex i fjor som jeg tror jeg ser bra ut i. Tror det var denne: https://www.lindex.com/m/no/dame/und...egular-shorts/

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 16:21   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg kjøpte noen på Lindex i fjor som jeg tror jeg ser bra ut i. Tror det var denne: https://www.lindex.com/m/no/dame/und...egular-shorts/

Takk! Da var en stk stripete og en svart kjøpt inn nå i lunsjen.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 23:52   #13
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Jeg har en fin og utrolig deilig shorts fra Columbia kjøpt på XXL i fjord. Svart med litt stretch. Super lengde sånn litt nedenfor midt på låret!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 00:19   #14
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Melder meg inn i shorts er vanskelig klubben og etter tråd ifjor endte jeg opp med å bestille noen fra Ellos av alle steder. Brukes kun hjemme og på hytta da, jeg føler meg ikke så vel i shorts at jeg farter rundt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 00:37   #15
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Jeg har gitt opp shorts og bruker turskjørt og løpeskjørt i stedet.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 11:53   #16
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har gitt opp shorts og bruker turskjørt og løpeskjørt i stedet.

Interessant! Men hvordan blir sånne i forhold til gnisseproblematikk?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 11:58   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Interessant! Men hvordan blir sånne i forhold til gnisseproblematikk?

Tror de har en "tightsaktig" del under skjørtet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:09   #18
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Jeg har en fin og utrolig deilig shorts fra Columbia kjøpt på XXL i fjord. Svart med litt stretch. Super lengde sånn litt nedenfor midt på låret!

Jeg har to par fra Columbia viser det seg. Begge er tynne og deilige med masse stretch, en til midt på låret og en til kneet. De er allikevel medt turshorts eller hagearbeidsshorts.

Min favoritt er faktisk en Jean Paul shorts i marine, damefasong og stretch, ikke for kort og ikke for smal i lårene. Kjøpt på Match i Torggata.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-18, 23:58   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Kjøpte på KappAhl i fjor, litt sånn halvlange.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:25   #20
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Jeg kjøpte en ok en hos Vero Moda. Den er riktignok ganske kort, men vid og med god strecht. Har lagt på meg 10 kg og er heller ikke komfortabel i (for) korte og trange shortser lenger.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no