Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du paraplyene i?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-12, 23:34   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hva har du paraplyene i?

Hjemme der jeg vokste opp hadde mamma en slags stor krukke som egnet seg godt til paraply-oppbevaring, men jeg kan ikke huske å ha sett noe lignende i noen butikk.

Vi flyttet for ikke så lenge siden og har fortsatt en yttergang i skjønt kaos, men da jeg ryddet i dag putta jeg paraplyene oppi en liten søpplebøtte som egentlig skulle kastes, og den passet perfekt i størrelsen, til å romme paraplyer, sykkelpumpe og skohorn. Men på sikt vil jeg gjerne ha noe som ser bra ut i stedet.

Noen tips?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:36   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Vi har en gammel krukke i leire. Sånn type som ble brukt til mat tidligere. Kanskje mulig å finne på loppis eller bruktbutikk?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:37   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Har ikke tenkt over problemstillingen... muligens fordi vi ikke har mange paraplyer? eller, i alle fall har vi dem ikke i gangen...

Jeg har ikke sett noe sånn "til å ha dem i", men jeg har slett ikke sett etter det heller da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:37   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Hmmm. Tror det ligger en bak i bilen, kanskje det henger en sånn liten på knaggene i gangen. Bruker regnjakker.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:41   #5
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Ikkeno, og det irriterer meg.
Jeg har vært på jakt etter en litt høy krukke i lengre tid, uten å finne noen som er stødige nok til formålet. Nå blir det bare stablet i en krok på vaskerommet, og irriterer vettet av meg.
Så jeg henger litt her jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:43   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Disse var litt kule da:






Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:45   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Enten er de sammenpakket på hyllen i gangen, eller så er de til tørk i badekaret. Ofte er de lenge til tørk ...

Vi har stort sett sånne små sammenleggbare paraplyer, og da duger ikke de som er i innlegget over her ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:47   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Guttemammis, likte den øverste der! Hvor har du funnet den? Den er sikkert dyr, siden den er kul?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:49   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Hmmm. Tror det ligger en bak i bilen, kanskje det henger en sånn liten på knaggene i gangen. Bruker regnjakker.

Sånn var det hos oss også til vi flyttet. Nå aner jeg ikke hvor de er. Men altså, å ha flere paraplyer i gangen, stående der og trenge noe til å oppbevares i, er for meg en ukjent tanke. En på jobb, en i bilen, og antakelig en på knaggen i gangen. Blir sikkert sånn igjen når de dukker opp.
(Minus den på jobben, den hang der etter at jeg fikk den i julegave et år og aldri tok den med hjem før jeg tilsutt sluttet)

Men det høres jo på en måte litt søtt ut med en sånn greie å ha dem i da.

Bill.mrk: Har fått stor gang hvor det er plass til slikt, det var ikke aktuelt før. Mildt sagt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:49   #10
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Vi har også bare små paraplyer uten "spiss", og sidenvi er goretexfolk bruker vi sjelden paraply. Så de gangene vi gjør det henges de opp på stumtjeneren etter hanken/reima.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 23:50   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Vi har nemlig nettopp vært på IKEA og har 4 flotte nye paraplyer.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 00:23   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Jeg liker å gå tur under en stor paraply, sånn stor med håndtak.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 01:10   #13
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 20:33.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 01:19   #14
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

De ligger på hattehyllen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 01:24   #15
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Små sammenleggbare har vi gitt opp, de blir visst bare liggende igjen på t-banen.
SÅ her går det i Ikeas billige, for vi har et voldsomt forbruk. Jentungen mister paraplyer en gang i mnd omtrent, for de blir borte mens hun er på skolen.
Sist jeg sjekka har vi 9 paraplyer, inkludert de to nødparaplyene i bilen og den lille til mellomste. Så det hadde definitivt vært fint med en dings å ha de i.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 01:26   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Tro det eller ei: Jeg har ingen paraply. :bergenser:
De gangene jeg har hatt en paraply har den lagt i gangen, enten hengt på hattehylla eller lagt på skohylla. Noe som resulterer i at tenåringene stadig vekk tar dem og vips: Jeg har ingen paraply.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 01:41   #17
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Jeg hater å gå med paraply. Bruker heller regnjakke.

Den ene paraplyen vi har i hus, den er liten og sammenleggbar, og den bor i en skuff sammen med hansker og slikt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 02:07   #18
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Vi har paraplyene i en Umbrella Stand fra Kartell, en hvit høy paraplybøtte. Glatt og ren i formen, enkel å tørke av og ikke så altfor dyr.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 02:28   #19
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Paraply er noe jeg kan finne på å kjpe på billigbutikker dersom det rett som det er pøser ned når jeg er på shopping. De ender som regel opp med å bli glemt igjen overalt dersom det ikke tilfeldigvis pser ned fremdeles når jeg skal videre til neste sted.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-12, 05:26   #20
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du paraplyene i?

Har vel ett par av de store paraplyene og noen av de små, men de brukes sjelden.
De ligger på en hylle i skyvedørsgarderoben i gangen.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no