Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Utsikten vår

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 12:40   #41
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ser unektelig deilig ut!

Du bor i Phillipsburg, no? Synes jeg skimter hotellet vi bodde på de første dagene vi var der.

Gode sykehus har de også på øyen din :erfaren:

Ja, vi bor rett ved Philipsburg, i Great Bay, så det er Philipsburg vi ser om vi kikker til venstre.

Ja, sykehuset er helt ok. Går til kontroll der med datteren (ettersom de ikke har vanlige helsestasjoner her) hos en nederlandsk barnespesialist, og han er veldig, veldig flink.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:53   #42
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Å, helt nydelig! Akkurat NÅ, som regnet pøser ned utenfor, og det er halvmørkt hele dagen, kunne jeg godt tenkt meg en tur dit, ja.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 20:48   #43
Tomine
Nybegynner
 
Tomine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord Norge
Innlegg: 1
Tomine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utsikten vår

Der har jeg faktisk vært....

Av de plassene vi var innom på cruiset, var det den desidert fineste. Har sagt det mange ganger at jeg vil tilbake....

__________________
Tomine
Tom1 2002
Tom2 2005
Tommeliten 2006
Tomine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 10:14   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Veldig flott utsikt ja, kunne tenkt meg det selv, og hadde gjerne tatt utvidet permisjon for å følge mannen til et slikt sted
Må være veldig deilig å ha så lite klær på seg.

Absolutt!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 10:25   #45
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Gærninger.

Jeg kunne gjerne bodd sånn. Hele livet. Men helst på et større sted enn dette, og nærmere en ordentlig by. Og med en jobb jeg trivdes i. Og gode sosiale forhold og skoler. Og grei økonomi.

Kan bare signere hvert ord!
Og pissregnet på Vestlandet - jeg hadde ikke savnet det et sekund.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 10:50   #46
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utsikten vår

Utrolig flott. Drømmeland

Skulle ikke hatt noe i mot å være på et sånt sted en tid....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 17:15   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Hva synes du om Phillipsburg vs. den franske siden, forresten? Som turist trivdes jeg jo klart best på nordsiden, men det er nok veldig annerledes å bo der. Marigo var en trivelig by, men virker litt … uekte, kanskje?

Vi bodde stort sett i Grand Case. Nyyydelig, men knøttlite, selvsagt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 17:57   #48
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Sukk... for en utsikt! Synes det høres helt perfekt ut jeg, å bo der noen få år! Tror jeg hadde fått veldig hjemlengsel om jeg skulle blitt der "for alltid", men noen år hadde vært utrolig deilig!

Heldiggrisen! Nyt dagene!!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 18:24   #49
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Flott utsikt!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 19:13   #50
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Utsikten vår

For en utsikt! Det må være i Paradis!! Heldiggrisen!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 19:44   #51
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hva synes du om Phillipsburg vs. den franske siden, forresten? Som turist trivdes jeg jo klart best på nordsiden, men det er nok veldig annerledes å bo der. Marigo var en trivelig by, men virker litt … uekte, kanskje?

Vi bodde stort sett i Grand Case. Nyyydelig, men knøttlite, selvsagt.

Vi bor på den hollandske siden, ettersom mannen er ansatt for nederlandsk politi, så har vi heller ikke lov til å bo på den franske siden (skatteregler osv.).

Jeg synes Philipsburg er den desidert mest karibiske byen av de to "hovedstedene" på øya for der finnes tross alt litt karibisk arkitektur og atmosfære, spesielt etter at strandpromenaden kom. Før den var vel heller ikke Philipsburg det helt store.

Marigot er koselig for lunsj eller middag ved Marinaen, men ellers ikke hverken fransk eller karibisk synes jeg. Marigot har også et bra fiskemarked to dager i uken, så dit reiser jeg innimellom, og selvfølgelig er alle de kjente dyre motene repr. i Marigot med Chanel, Cartier, Hermés, Gucci osv. Men der kan jeg ikke akkurat påstå at jeg frekventerer daglig

Grand Case er jo gourmet-byen i karibien, så dit reiser vi innimellom. Vi har imidlertid lite sansen for restauranter der man må bruke mikroskop for å finne pent dandert, men ofte smakfattig mat, så i Grand Case ender vi ofte opp på en lounge-sak på stranden som heter "Calmos", eller på en av de mange lokale lo-lo's- ene (lokal mat solgt til en slikk og ingenting) og på den franske siden er lo-lo's-ene bedre enn på den hollandske.

Når du sier Nordsiden, mener du da Anse Marcel? For forøvrig er det ingenting på nordsiden, eller tja... Grand Case ligger vel litt nordvest kanskje.

Det er en fin øy i alle fulle fall

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 19:53   #52
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsikten vår

Fantastisk utsikt! Jeg kunne også bodd slik et par år

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 17:18   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsikten vår

Tja, jeg mente vel egentlig bare nordre del av øyen, jeg er jo ikke såå lommekjent som du akkuart. Calmos, var det der man gikk nedover en liten sti og spiste i en bungalow eller satt rett på stoler i sanden ved vannet? Deilig sted, vi var der stort sett hver kveld. Bortsett fra når de hadde stengt, og det var jo med ujevne mellomrom. Ordentlig Caribean relaxed, gitt.

Håper ikke du synes jeg kupper tråden din, men her bodde vi. Rett vis a vis det franske bakeriet med varme croissants hver morgen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:40   #54
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Håper ikke du synes jeg kupper tråden din, men her bodde vi. Rett vis a vis det franske bakeriet med varme croissants hver morgen.

Bare kupp i vei du! Er dette Grand Case Beach Club eller?
Grand Case er veldig koselig om kvelden synes jeg. Stranden er vel ikke det helt store ,men helt ok *bortskjemt*

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:05   #55
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utsikten vår

Nydelig! Litt annerledes enn utsikten her ja....

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:16   #56
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Hva med et FP-treff hjemme hos deg?

Den melder jeg meg på å! Kan vi ta det i februar engang???

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 21:47   #57
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utsikten vår

Tjaaa.... Ok + kanskje?

*misunnelig*

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:17   #58
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsikten vår

Fantastisk! Blir skikkelig misunnelig her jeg sitter og skuer mot patologisk avdeling...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:19   #59
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utsikten vår

Hva gjør dere der, forresten?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 00:26   #60
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utsikten vår

Opprinnelig lagt inn av petra, her.

Den melder jeg meg på å! Kan vi ta det i februar engang???

Jada, februar passer bra. Da er vi tilbake her igjen etter juleferie i Norge.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no