Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lilla til advent?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 19:38   #21
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lilla til advent?

Lilla lys i adventsstaken, ja. Har vel hendt et og annet år at jeg har kjøpt lilla servietter også, men det er bare noe tull, for vi bruker nesten ikke servietter... Og det er kjedelig å ha igjen av de samme serviettene år etter år :uff:

Lilla er fint og jeg synes det hører advent til.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 19:48   #22
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Lilla til advent?

Nå har jeg hatt lilla detaljer gjennom hele huset i noen mnd,så til advent blir det rødt.Har alltid hatt røde adventslys,så har tenkt å fortsette med det.
Synes det passert bedre til de røde julegardinene også Så første desember blir lys,puter og kjøkkengardiner byttet ut med røde

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 19:59   #23
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.506
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lilla til advent?

Adventslysa mine er lilla, det er liksom slik det skal vere, men en pynter ikkje noko meir med lilla til advent.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:15   #24
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lilla til advent?

Jeg bytter til lilla lys og har til nå hatt lilla servietter også. Tror ikke det blir like pynta i år siden hele huset står på hodet pga oppussing.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:16   #25
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lilla til advent?

Jeg bruker ikke lilla i noen settinger i det hele tatt. Derfor er adventslysene mine røde eller hvite.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:19   #26
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lilla til advent?

Her har det også vært røde lys og duker i adventstiden. Men mulig jeg kan finne på noe annet i år. Det er vel in med lilla.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:27   #27
Lille Blå
Titter innom
 
Lille Blå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
Innlegg: 24
Lille Blå er litt kulLille Blå er litt kul
Standard

Sv: Lilla til advent?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg pyntar med lilla, det er jo advent, ikkje jul. Jul pyntast det ikkje til før lillejulaften.

Skriver under på denne

Lille Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:29   #28
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Lilla til advent?

Lilla lys i adventstaken, ellers lite pynt til advent.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:34   #29
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lilla til advent?

Jeg har lilla lys til advent, men jeg foretrekker lys lilla i stedet for mørk.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:39   #30
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Lilla til advent?

Jeg har lilla lys i adventstaken. Ellers ikke noe lilla.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:18   #31
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lilla til advent?

Jeg har fått skikkelig sansen for lilla. Ikke mørk lilla men lys. Fikk veldig lyst til å sjekke ut La Bangas lilla fløyelsgardiner, høres veldig fine ut!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:26   #32
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lilla til advent?

Neste søndag legger jeg på den lilla løperen og putter lilla lys i den nye lysestaken. Ellers ingenting.

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:08   #33
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla til advent?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg pyntar med lilla, det er jo advent, ikkje jul. Jul pyntast det ikkje til før lillejulaften.

Eg dultar veldig på Haugtussa
Lilla er advent, raudt og grønt er jul.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:11   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla til advent?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg dultar veldig på Haugtussa
Lilla er advent, raudt og grønt er jul.

Alfa!! Kor har du vore??

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:19   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla til advent?

Vi har lilla stearinlys i adventsstaken, men det er vel about it. Jeg liker ikke den vanlige lillafargen de har på adventslysene, men i fjor fant jeg noen som var litt brun-lilla. De var veldig fine, så la oss håpe jeg finner dem igjen i år...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:35   #36
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lilla til advent?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg bruker lite lilla, men har lilla adventslys.
Lilla er jo fargen for ventetid.

Nå er ikke jeg glad i rødt da, men bruker rødt til jul.
Hvite lys er mere helårs lys for meg og derfor blir det lite brukt i jula/advent.

Samme her.

Vi har lilla lys i adventstaken, også har ungene min gamle kalender som mamma har sydd i ulike lilla stoff. (Usikker på om det er fordi lilla er advendtfargen eller fordi den ble sydd midt i "lilla skjerf-perioden")

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:52   #37
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla til advent?

Jentene har farget lilla lys til advent, men det blir kun lysene som er lilla her

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:14   #38
Tia
Fullverdig medlem
 
Tia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 37
Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Lilla til advent?

Det enste lilla som kommer fram her, er adventstalglysene.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:22   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla til advent?

Hm, det vet jeg sannelig ikke. Jeg pleier ikke å pynte til advent, men i fjor på julesalget fant jeg en råkul adventsstake i betong, så da må jeg jo ha den fremme!

Men siden vi har hvitt, mørkebrunt og litt orange i huset, er det ikke så enkelt med lilla. Jeg får se om jeg finner en sprek variant som ikke kræsjer fullstendig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:25   #40
Tia
Fullverdig medlem
 
Tia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 37
Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Lilla til advent?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men siden vi har hvitt, mørkebrunt og litt orange i huset, er det ikke så enkelt med lilla. Jeg får se om jeg finner en sprek variant som ikke kræsjer fullstendig.

Da passer det vel med litt lilla da. Mener jeg har sett at det selges f.eks. putetrekk som er oransje og lilla.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no