Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp meg å bli litt mer jålete

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 09:25   #21
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Har ikke lært meg å sette inn bilder, men håper dundre opp linkene.

Du dundret opp linkene så bra som bare det!

Det er mye fine bluser nå, synes jeg. En enkel bluse i et stoff som faller fint kler de fleste, og ser passe oppdresset ut.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:10   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Berre pass på det med smykker Om du ikkje har det i deg men tenker det kan funke kan en fort ende opp med å ha brukt masse pengar på smykker som ligg i ei skuff. Har eg hørt

Du veit jo korleis eg går kledd. Og det er mykje blusar rett og slett. På Zalando legg eg inn filter på v-hals og så shoppe eg i vei. Eg har også kjøpt den Floydbuksa som heiter Emma i fleire fargar, då er bluse enda finare. Og kva med å kjøpe ei enkel dressjakke frå HM? Den kan du bruke til mykje uten at det blir heilt advokat.

Dressjakke ja. Det er aktuelt! Gikk mye i det for bare noen år siden (før de siste 15 kom på).

Jeg tror jeg må starte med smykker i det forsiktige. Har noe fra før av, men maks to veldig nøytrale alternativer som virkelig ikke gjør stort for antrekket.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 17:52   #23
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Du dundret opp linkene så bra som bare det!

Det er mye fine bluser nå, synes jeg. En enkel bluse i et stoff som faller fint kler de fleste, og ser passe oppdresset ut.


😂 Skulle stå du ser da...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 12:46   #24
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Begynt å bli en gammel tråd dette.. men svarer allikevel.

Jeg synest lebestift er et must om en skal se litt jålete / fresh ut. En med litt farge.. trenger ikke ha så mye sminke ellers i ansiktet / øynene.. men altså lebestift.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 13:47   #25
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Hvordan går det med prosjektet?

Jeg er ikke så glad i store smykker på meg selv, selv om det er kult på andre, men jeg kjører på med passe hetfuge øredobber tilpasset anledningen. Handler en del i vintagebutikker, men også Cecilie melli har mange veldig fine, synes jeg.

Jeg går stort sett kun i kjoler og skjørt, men har nå for første gang på sikkert 15 år kjøpt meg dressbukse (eller iallefall i den gata): https://www.carma.no/produkt/fiveuni...-black-jegging vedlig fornøyd!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 13:58   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Så fin bukse!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 21:42   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Joda, det har gått fremover! Trodde jeg var allergisk mot alt av lebestift/lipgloss osv.. men det er jeg ikke lenger! Så bruker mye lipgloss! Jeg har også begynt å "ordne håret" i mye større grad og bruker nok generelt mer sminke og mer smykker. Negllakk bruker jeg også mye!

Har fortsatt litt å gå på med tanke på klesstil, men det handler litt om penger også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no