Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du en favorittneglelakk?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-17, 23:14   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg liker Dior og Opi, i diverse farger av knallrød stort sett. Underlakk, to lag lakk og topplakk så blir det bra.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 15:31   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Takk for mange svar. Veldig ulik smak og det er bra for da får jeg mange tips.
Jeg byttet i går, til en grå. Trodde ikke at den ville være fin på, den var i en sånn mini collection som jeg ble fristet av.

Men ble ikke så verst på. Ser nesten litt grønnaktig ut.

OPI Liv in the gray.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 16:23   #23
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Så fin! Jeg er veldig glad i grånyanser på neglene!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 17:27   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Nails Inc gel effect! Oh my god! Gliiiir på, blank og fin overflate, holder godt, høyt pigmentert (den sorte trenger ofte bare ett strøk!)... Magisk! Med overlakk over får du en helt glatt overflate, og neglene ser proffe ut.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:11   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Har aldri hørt om det merket før, Nails Inc. Er det sånn gellakk? Trodde de ikke var så gunstig for neglene og at de er vanskelig å få av igjen?

Samme med Essie gellakk, den som har sånn vridd flaske. Er de så fine som man skal ha de til og at de sitter på lenge uten å bli slitt av på tuppen?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:18   #26
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Nails Inc gel effect! Oh my god! Gliiiir på, blank og fin overflate, holder godt, høyt pigmentert (den sorte trenger ofte bare ett strøk!)... Magisk! Med overlakk over får du en helt glatt overflate, og neglene ser proffe ut.

Enig! Jeg fikk en til jul (St. James? klarrød med ørlite blå undertone), og den satt i en uke, og da ble jeg lei av den, samt at den begynte å vokse ut. Jeg fjerner den med vanlig fjerner. Nails Inc Gel Effect krever ingen spesiell overlakk, i motsetning til Essie og de fleste andre varianter.

Det jeg synes gjør mest for holdbarheten til alle lakker, er at jeg bruker Orly Bonder baselakk under. Denne hindrer dessuten misfarging av neglen under.

Nå må jeg bare gidde å lakke neglene mer enn hver tredje måned.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:21   #27
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg er superfornøyd med Essies nye gel-lakk, som sitter minst en uke, akkurat som den lover.

favorittfargen er "Bubbles only".

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Essie.jpg (32,0 KB, 7 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:23   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Glem det, leste ikke skikkelig. Stod i innlegget til nera

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:25   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Gelelakken til Essie krever en spesiell overlakk, og derfor har ikke jeg giddet å teste den.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:28   #30
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Gelelakken til Essie krever en spesiell overlakk, og derfor har ikke jeg giddet å teste den.

Men det er da ikke noe problem? Det er ikke dyre lakker og jeg er imponert over hvor lenge den sitter på. Veldig bra.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:31   #31
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har aldri hørt om det merket før, Nails Inc. Er det sånn gellakk? Trodde de ikke var så gunstig for neglene og at de er vanskelig å få av igjen?

Samme med Essie gellakk, den som har sånn vridd flaske. Er de så fine som man skal ha de til og at de sitter på lenge uten å bli slitt av på tuppen?

Det er vanlig neglelakk, men ser ut som gellakk. Sitter bedre enn andre vanlige lakker, men fjernes enkelt med neglelakkfjerner.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 19:42   #32
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Men det er da ikke noe problem? Det er ikke dyre lakker og jeg er imponert over hvor lenge den sitter på. Veldig bra.

Det er bare jeg som er sær, og helst ikke vil ha mer enn én overlakk og én underlakk i bruk samtidig.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 21:12   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Mine negler er håpløse. Essie sitter ikke dagen ut engang på meg.
Det som funker best er Isadora, men selv ikke den sitter særlig.

Jeg kan ikke ha neglelakk på jobb, så det begrenser seg. Jeg bruker Nail repair fra Microcell2000 så fort jeg har fri, den liker jeg utrolig godt. (Klar.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no