Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sommersko kjøper du i år?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-17, 12:47   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Niobe! De mulesene var fine. Hvor fra?

Takk, de er fra DinSko. Jeg kjøper ofte sko der fordi de har en del damesko i 35. Disse var et spontankjøp og har endt opp som favorittskoene. De er myke og gode, og passe høye til hverdags.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 12:54   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Tror ikke det er de samme. De har noen som ligner til 199.

Så nå det er litt tynnere såler, men de er gode de også synes jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 12:55   #43
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns de er deilige!

Vi er forskjellige , jeg synes de blir vonde etter kort tid.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:07   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi er forskjellige , jeg synes de blir vonde etter kort tid.

Absolutt!

Jeg trives godt uten demping i sko, mange vil jo helst ha det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:19   #45
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Så nå det er litt tynnere såler, men de er gode de også synes jeg.

Ja, det er jo bra. Jeg prøvde nemlig de andre med høy såle, men de glippet uansett størrelse. Så de passet ikke foten min.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:31   #46
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Synes dere er heldige som har sko, jeg. Jeg MÅ kjøpe til helgen og finner aldri noe jeg liker, men synes alle andre har så mye fint. Men nå må jeg finne noe. Tenker et par blå eller hvite stoffsko, et par finere joggesko (tips???) og noe i skinn til jobb bruk.

Jeg elsker Lille Vinkel, de har masse fine sko.
Jeg har kjøpt disse, og synes de er fine.
https://lillevinkelsko.no/casual-sne...l420dc-00-sort

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:33   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg liker ikke sånne kraftige såler. Heller ikke joggesko med tjukk hvit såle. De må matche resten av skoen..
Kan fint gå i ballerina og helt flate sko så problemet mitt er at jeg ikke liker moten som er i år.
Disse Nudeskoene er jo helt grusomme. Men "alle" voksne her jeg bor går i sånne. Og bare derfor også, så vil jeg ikke ha det som alle har. Sær.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:45   #48
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

For tiden bruker jeg disse mye https://m.zalando.no/skechers-perfor...1a00m-k11.html

Jeg har 3 par sandaler som passer. To par birkenstock og et fra merell.

Men tenker jeg skal kjøpe meg et par tøysko ala. de i hovedinnlegget. Men ikke i hvitt. Evt. et par lave converse. Har også lyst på et par ballerinasko som kan brettes til reise.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:58   #49
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Skoringen har en god del flate ballerinasko: https://www.skoringen.no/ballerinasko/

Her er diverse pumps med lav hæl https://www.skoringen.no/pumps-med-lav-hael/

Jeg bruker hvite Nike-sko til hverdags i tillegg til disse: http://www.bianco.com/dw/image/v2/AB...rge.jpg?sw=685

Når det blir litt mer sommerlig ute, så bruker jeg i tillegg ballerinasko, Toms og diverse sandaler

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 14:03   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg har bestilt meg armygrønne Kawasaki. Synes de skoene er gode å gå i (hatt dem før), og de kommer i mange fine farger:



Fra før av har jeg opptil flere par i ulike farger av disse sandalene fra Bianco. Favoritten. Ser ikke bort ifra at jeg kjøper enda et par i år, hvis de kommer i en farge jeg bare ha...

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-05-17 kl 14:14.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 14:20   #51
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


Fra før av har jeg opptil flere par i ulike farger av disse sandalene fra Bianco. Favoritten. Ser ikke bort ifra at jeg kjøper enda et par i år, hvis de kommer i en farge jeg bare ha...

Disse sandalene kjøpte jeg i fjor eller året før etter tips herinne men jeg synes de er skikkelig flytebrygger. Utrolig brede og jeg føler meg så bumsete med de så de kan jeg heller ikke gå med på jobben.
Arg.
Skal sjekke ut de som Niobe har vist frem.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 19:30   #52
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Toms, som alltid. Kjøper ofte barnemodellen med hvit såle. Har nye, hvite sneakers fra Reebok, de er helt nydelige å gå med, lette som fjær.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 19:39   #53
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Har kjøpt meg et nytt par Toms, i brungrønn farge, samt kjøpt meg nye Nike Thea i fargen gammelrosa.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 20:42   #54
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.888
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg har betent ankel etter overtråkk og kan bare drømme om høye eller flate sko. Har kjøpt Fitflop sneakers som jeg er kjempefornøyd med, null vekt og masse demping.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 20:45   #55
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Har kjøpt meg et nytt par Toms, i brungrønn farge, samt kjøpt meg nye Nike Thea i fargen gammelrosa.

Hvordan er de Nike i størrelsen synes du? Finner de ikke i noen butikker, lurer på å bestille på nett, men det er så vanskelig å bestemme seg...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-17, 21:56   #56
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Bestilte beige Vagabonds Zoe, lave.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:07   #57
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Takk for alle tips.
Må ha litt pause fra solen nå. Hysj. Så har endelig fått bestilt det som jeg har lagret på Bootz sin side.
Det er dessuten 20% på mange par der nå + at man jo får trumfbonus og Norwegian reward så da blir det litt avslag.

Jeg har shoppet disse.



Jeg kjøpte hvite stoffsko men de ble så hvite her i det sterke sollyset..
Jeg har et par hamp kilehelssko med litt hel og to flipflops med bling så nå er jeg klar for sommeren.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 17:54   #58
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for alle tips.
Jeg liker sko som har litt hel. Bak. Men så liker jeg ikke disse skoene som har så tjukk såle over det hele. Knirk. Men det er nok det som er skikkelig hot for tiden.

Tittet på Lille Vinkel på nett i går. Skjønner at jeg bør ta en tur til Lille Vinkel butikken. Noen som vet om det er like bra utvalg i den i Grensen som den som ligger på Majorstua?

Disse er supersøte. Men kunne egentlig ønske at jeg fant noe som ikke hadde så høy hel.

Skal se etter stoffsko.

Jeg så et par som dette i dag, bare med et gjennombrutt mønster på frontpartiet, noen som har sett tilsvarende i butikk?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 19:22   #59
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for alle tips.
Jeg liker sko som har litt hel. Bak. Men så liker jeg ikke disse skoene som har så tjukk såle over det hele. Knirk. Men det er nok det som er skikkelig hot for tiden.

Tittet på Lille Vinkel på nett i går. Skjønner at jeg bør ta en tur til Lille Vinkel butikken. Noen som vet om det er like bra utvalg i den i Grensen som den som ligger på Majorstua?

Disse er supersøte. Men kunne egentlig ønske at jeg fant noe som ikke hadde så høy hel.

Skal se etter stoffsko.

Eg var på lille vinkel i grensen i påsken og syns egentlig ikkje at det var så masse fint der. Forstår ikkje at folk hyper den butikken så veldig.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 19:49   #60
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sommersko kjøper du i år?

Jeg skal teste disse fra Vivobarefoot () http://en.vivobarefoot.de/en/eco-canvas/ Også har jeg Birkenstock fra før.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no