Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilket treningstøy anbefaler du?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-23, 09:16   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket treningstøy anbefaler du?

Jeg driver kun med egentrening.

Det er raske gåturer med litt løping og intervall, samt styrkeøvelser hjemme. Nå bruker jeg enten skibukse eller en gammel jeans til gå/løp, og til øvelsene har jeg en shorts som er altfor stor i livet og ellers for kort.

Jeg har kikket i butikkene, men jeg skjønner liksom ikke helt hva jeg skal ha. Jeg trenger litt tips og inspirasjon til godt fungerende tur- og treningstøy.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 10:23   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Det kommer an på været. Jeg bruker litt tykk tights hvis det er kaldt, tynnere hvis det er varmt. Kort tights om sommeren. Så bruker jeg, alt etter været, t-skjorte eller trøye med lange ermer, og en løpejakke utenpå der igjen. Pannebånd/buff/hansker alt etter vær.

Men dette er standard hele året, egentlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 10:38   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Jeg har turbukser til gåturer om vinteren. Men går tidlig over til tights. Og shorts om det er over 15 grader.

Til løping bruker jeg tightser i forskjellige tykkelser om vinteren. Og shorts når det er over 10 grader, sånn ca. Jeg liker best korte «tights-shortser».

Twentyfour er en favoritt i turbukser og turshorts. Løpetights/shorts har jeg i veldig mange forskjellige merker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 16:31   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Jeg foretrekker tights og en veldig myk og ikke altfor vid t-skjorte til innetrening. Synes bomull fort blir klamt, så jeg trener aldri i vanlige t-skjorter; jeg har treningstopper i polyester/elastan fra Zizzi. Både til innetrening og treningsturer.

Jeg løper ikke, men går mye, og bruker innimellom oppoverbakker til intervalltrening. Og jeg går riktignok vanligvis i jeans, men turbukse er jo helt klart bedre (regner med det samme gjelder skibukse).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 16:46   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Hvis jeg skal bli svett, takler jeg ikke turbukse… Da føler jeg den må vaskes. Derfor tights. Men jeg bruker gjerne turbukse til tur, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 16:57   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Hvis jeg vet jeg kommer til å bli svett bruker jeg skibukse eller løpetights/shorts. Turbukse om jeg skal gå.
Oventil ulltrøye og vindtett jakke, eller trøye i syntetisk stoff til trening.

Har klær fra alskens merker. Viktigst at de sitter godt på og ikke strammer på feil sted.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 18:21   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

For tiden skibukse (langrenn-) og tynn t-skjorte i ull, eller treningstopp i teknisk/syntetisk stoff fra sportsbutikken (ymse merker). Foretrekker dem i ull, både ute og inne.

Kupper litt nå, men jeg blir glad for tips til tynne treningsbukser som ikke er tights, hvis noen har.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 18:53   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av My, her.


Kupper litt nå, men jeg blir glad for tips til tynne treningsbukser som ikke er tights, hvis noen har.

https://www.intersport.no/energetics...11834.050.html

Denne er billig og veldig god. Jeg har en tilsvarende fra 2XU som koster tre ganger så mye, og ikke er like behagelig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 19:15   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

https://www.intersport.no/energetics...11834.050.html

Denne er billig og veldig god. Jeg har en tilsvarende fra 2XU som koster tre ganger så mye, og ikke er like behagelig.

Er ikke dette tights? jeg tenkte på treningsbukse som er litt løsere, også nederst, og lang (har flere tights).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 19:16   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er ikke dette tights? jeg tenkte på treningsbukse som er litt løsere, også nederst, og lang (har flere tights).

Den er mye løsere på meg enn på hun på bildet. Det er bukse, jeg bruker den også på sykehus, når jeg skal ha på noe «løst og ledig». Men den er smal i leggene, uansett.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 19:19   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Ok, på bildet ser den både trang og kort ut nede ved anklene. Må nesten sjekke den live, mistenker at den er mer som på bildet til meg. men takk for tips uansett!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 19:44   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

For tiden skibukse (langrenn-) og tynn t-skjorte i ull, eller treningstopp i teknisk/syntetisk stoff fra sportsbutikken (ymse merker). Foretrekker dem i ull, både ute og inne.

Kupper litt nå, men jeg blir glad for tips til tynne treningsbukser som ikke er tights, hvis noen har.

Noe sånt?
https://braasport.no/produkter/klar/...1907755-999000

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 20:00   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Ja, tenkte på f.eks noe sånt som dette, men vil gjerne ha anbefaling, hvis noen har en de er spesielt fornøyd med. Spesielt stoff og pusting er viktig, og selvsagt passform, men det er jo mer individuelt. Men vil helst ikke ha en som er "tights-aktig" nedenfor knærne, slik mange er. Har du den selv?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-03-23 kl 20:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 20:05   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Nei, jeg har bare tights, men er på jakt etter noe lignende selv.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 20:08   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Jeg har en skibukse jeg liker godt fasongen på (tror det er Norheim), men den er litt tykkere, med vindtett materiale foran på lårene. Skulle hatt noe tynt.

Ellers, for å bidra litt til HI (sorry kupping altså) så er jeg mest fornøyd med en tights fra Kari Traa, som riktignok er noen år gammel. Og jentene elsker sine fra Reebok (persomlig foretrekker jeg dem litt lavere i livet). Også er jeg superfornøyd med en BH fra "Stay in place" Beste jeg har hatt!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-03-23 kl 20:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 20:21   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Jeg syns denne buksa er veldig god. Har to av den:
https://www.ninepine.se/products/asa...40016709976145

Passe tykt materiale, sitter bra i livet, litt mer påkledd enn en tights. Jeg bruker dem av og til på jobb også, men jeg har jo en veldig casual jobb.
Pass på å ta varianten med ekstra lange ben hvis ikke man er veldig lav.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 21:42   #17
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Takk for masse bra tips!

Trenger også trenings-bh til (ganske) liten byste, og helst en jeg ikke får kink av å ta av meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 22:05   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns denne buksa er veldig god. Har to av den:
https://www.ninepine.se/products/asa...40016709976145

Passe tykt materiale, sitter bra i livet, litt mer påkledd enn en tights. Jeg bruker dem av og til på jobb også, men jeg har jo en veldig casual jobb.
Pass på å ta varianten med ekstra lange ben hvis ikke man er veldig lav.

Kan gå god for denne. Veldig god bukse, og god kundeservice!

Jeg bruker den kun som kosebukse, da. Ikke til å trene i. (Og jeg har også brukt den på jobb…)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 22:31   #19
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Trenger også trenings-bh til (ganske) liten byste, og helst en jeg ikke får kink av å ta av meg.

Jeg liker Maria sports bra fra Eyda. Den gir passe støtte uten å skvise alt flatt, og de tynne, elastiske stroppene gjør at den er ganske tøyelig å ta av og på. De har gode treningstights med lommer på låret også.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-23, 22:36   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket treningstøy anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er ikke dette tights? jeg tenkte på treningsbukse som er litt løsere, også nederst, og lang (har flere tights).

Jeg har Kari Traa Nora Pant og liker den godt. Husker jeg anbefalte den i en annen tråd her også, vet ikke om flere har testet den.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no