Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Endelig!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-12, 23:26   #21
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer sååå masse

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:29   #22
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:34   #23
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer med nytt hjem.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 23:42   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer. Det er virkelig en dag for å feire.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 05:45   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig!

Nå ble jeg sittende å bla gjennom prospektet på huset mitt. Jeg gleder meg sååååå til Jeg overtar.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 07:51   #26
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 08:33   #27
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig!

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Nå ble jeg sittende å bla gjennom prospektet på huset mitt. Jeg gleder meg sååååå til Jeg overtar.

Ja, det skal bli så diggbart. vi flytter i dag, og står på hodet i pappesker her. Det beste er egentlig å tenke på at det er bare m i t t hus, og at ingen kan bestemme noe som helst hvis jeg betaler det jeg skal

  Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 08:45   #28
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer så mye med huset, håper dere vil trives! Har sett annonsen, det så kjempekoselig ut.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 09:35   #29
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer med nytt hus vi flyttet inn i nytt hus for en uke siden

Ligger det ute link til huset?

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 09:40   #30
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Endelig!

Gratulerer

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 17:00   #31
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ja, det skal bli så diggbart. vi flytter i dag, og står på hodet i pappesker her. Det beste er egentlig å tenke på at det er bare m i t t hus, og at ingen kan bestemme noe som helst hvis jeg betaler det jeg skal

Ikke sant?! Jeg er helt høy på følelsen av at jeg kan bestemme absolutt alt, og ingen kan blande seg. Oppussing, møbler, hvor ting skal stå.. U name it, jeg bestemmer.

Kos deg med pappeskene. Mine kommer sannsynligvis først i slutten av juli.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 09:25   #32
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig!

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Gratulerer med nytt hus vi flyttet inn i nytt hus for en uke siden

Ligger det ute link til huset?

Det ligger en link i interiørtråden tror jeg. Surfer på tlf nå, så får ikke til å legge inn. kjøkkenoppussingstråd.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no