Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Med eller uten arm?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-07, 13:25   #1
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Med eller uten arm?

Apropos tråden om dvaske armer. Det er du som har armer, genseren/toppen din har ermer, (i entall et erme).

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 13:30   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Med eller uten arm?


En av mine kjepphester, dette. Som å knappe/kneppe knappene (det er faktisk lov til å skrive knappe. Usj).

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 13:43   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Enkelte sier jo: Brette opp armene - AU sier jeg!

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 15:13   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Enkelte sier jo: Brette opp armene - AU sier jeg!


Det hørtes vondt ut...

Ja, dette er en av mine kjepphester også!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 15:31   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Det heter selvsagt ermer.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 13:58   #6
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Med eller uten arm?

I en butikk i Åmot kan du få kjøpt både korte og lange armer. Prisen er henholdsvis kr. 49,- og 99,-. Kan kanskje være kjekt av og til? Ikke vet jeg.

Men ja. Mennesker har armer, plagg har ermer.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 14:53   #7
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

I en butikk i Åmot kan du få kjøpt både korte og lange armer. Prisen er henholdsvis kr. 49,- og 99,-. Kan kanskje være kjekt av og til? Ikke vet jeg.

Men ja. Mennesker har armer, plagg har ermer.

Kanskje det var der min farmor ikke kunne handle genser til pappa, for de hadde jo bare gensere for lange armer, og pappa sine armer var litt korte.


Sist redigert av Kaija : 27-04-07 kl 15:04.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 15:00   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Enkelte sier jo: Brette opp armene - AU sier jeg!



På H&M så jeg en plakat igår; de solgte gensere med kort erm. En krysning?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 15:02   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Ermer er et teit ord.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:45   #10
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Jeg sier noe helt annet enn jeg skriver. For meg er det helt unaturlig å si ermer, men jeg skriver det.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 20:51   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Med eller uten arm?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

I en butikk i Åmot kan du få kjøpt både korte og lange armer. Prisen er henholdsvis kr. 49,- og 99,-. Kan kanskje være kjekt av og til? Ikke vet jeg.

Men ja. Mennesker har armer, plagg har ermer.

Alle "mammaer" burde hatt 10. Fint at man kan få reservedeler hvis det skulle røyne på

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no