Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 17:06   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.851
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Så mange flotte linker! Julie Sandlau har så mye nydelig, fantastisk gullfarge. Tror kanskje jeg må på Osloshopping snart, synes det er vanskelig å kjøpe smykker på nett, må se dem i virkeligheten for å få det rette inntrykket. Hvor i Oslo skal jeg da?
Hvis jeg vil se etter f.eks Julie Sandlau og Celine Engelstad og andre som ikke nødvendigvis er dyrere enn max 2000 kroner for ørepynt med litt størrelse på?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 17:09   #22
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Julie Sandlau har de på Gullsmed Thune her, og sikkert også i Oslo sentrum.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 20:26   #23
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg bruker mye Cecilie Melli, Thomas Sabo og Glitter. Har et fast sett med 3 ringer i hvitt gull med diamanter, ellers bytter jeg mye øredobber og skjerf. Jeg er veldig glad i smykker, men kjører litt klassisk stil. Pleier å ha øredobber og skjerf som matcher.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 20:42   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har akkurat det samme! Jeg har mange emaljesmykker som jeg har arvet etter min farmor, men akkurat dette kjedet og tilhørende øreklips fikk jeg av Høvdingen. Det artige var at noen av leddene var tatt av, slik at det var litt trangt. Jeg tok det derfor med til David-Andersen på Egertorget forå få satt på et lite sølvkjede bak, og damen så på det og sa "vent litt!" Så ble hun borte i ca en halv time, og jaggu kom hun tilbake med leddene jeg manglet!

Det er jo David Andersen som har laget dette smykket, og mest sannsynlig var disse leddene de som ble tatt av akkurat mitt smykke og deretter hadde blitt liggende i en skuff på bakrommet i 40 år.

Jeg har også akkurat det samme, arvet etter farmor.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 05:55   #25
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg liker av Bjørg og ByMe.

__________________
2005 - 2007 - 2011
Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 06:40   #26
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg bruker mye smykker, men nekter å bruke mye penger på det.
Siden jeg liker å variere kjøper jeg stort sett på salg på Glitter, KappAhl etc.
Jeg har ikke hull i ørene.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 07:45   #27
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Så artig, Tallulah. Jeg har ikke den varianten, men en annen type etter oldemor. Tror jeg må dra det fram.

Jeg liker godt Celine Engelstad sine smykker og har ett og ønkser meg noen øredobber.
Ole Lyngaard har jeg ikke råd til, men drømmer om både det ene og andre fra han.
Efva Attling smykker bare digger jeg!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 10:17   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Snø of Sweeden.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 10:31   #29
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg bruker stort sett mine egne smykker, lager glassperler selv og lager smykker, så det er mye å velge i her hjemme. Jeg liker smykker som ikke alle andre har.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 14:36   #30
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg liker veldig, veldig godt Thomas Sabo, men har ikke noe fra ham foreløpig. De selges ikke her i nærheten og de som gir meg smykker i gave er ikke typisk netthandlere.

Ellers liker jeg Snö of Sweden, Dyrberg Kern, Hjerter, Arts and crafts og mye annet. Gjerne litt kraftig og iøyenfallende.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 21:07   #31
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg kjøpte meg dette søte uglekjedet hos Accessorize i dag, billig og barnslig smak.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 21:20   #32
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.269
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg er alt for dårlig til å bruke smykker, men jeg liker godt mye av stykkene til Susanne Friis Bjørner.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 21:34   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Denne dama har mye fint, også gullfarget, som jeg foretrekker
http://www.juliesandlau.com/Shop

Jeg lurer på om det var disse de hadde på gardermoen her om dagen, kjempefine var de!!

Jeg bruker smykker kun på jobb, hjemme er de litt risikoutsatte gitt
Jeg har noen fine smykker fra Hasla og Hjerter, også er jeg veldig glad i dobbelt Bismarck-smykket etter mormor og en nydelig gullbrosje fra 1880-tallet, også etter mormor (dvs hun fikk det etter sin oldemor og lovte det til meg da jeg fylte 18). Det fikk jeg også låne da jeg var yngre, men da sydde hun den fast i klærne mine

Ellers bruker jeg oftest et enkelt gullhjerte som var dåpspresang (også fra mormor gitt), og en slik brosje som var dåpspresang fra farmor&farfar (min er i gull, og hvit og grå emaljert)


Anbefalingen min blir altså å bruke flere arvesmykker, eller kanskje se på det som selges brukt/antikt rundtom. Det er mye vakkert!


Sist redigert av m^2 : 21-02-12 kl 21:40.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 22:04   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Det smykket jeg er aller mest glad i er et lite hjerteanheng med en diamant inni fra Chopard. Hvis man regner klokker som smykker så digger jeg Tag Heuer klokka mi med diamanter på. Av billigere merker, som jeg tross alt bruker mest av, så er Thomas Sabo min nye favoritt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 22:36   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.860
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg fikk Georg Jensen skinnarmbånd av mannen til jul - det er utrolig lekkert. Ellers bruker jeg alltid gifteringen og har et utvalg ringer jeg pleier å gå med. Av ørepynt liker jeg litt blingete dingeldangel og bruker mye fra Arts&Crafts eller bare enkle, ganske store sølvøreringer.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 01:27   #36
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg er svak for Georg Jensen sine smykker. Enkle og samtidig litt skulpturelle. Kjøpte meg Sphere øredobber nettopp og elsker dem



Ønsker meg armbåndet i samme serie:

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 20:33   #37
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Ta en kikk på Syster P smykkene hos Creative Lounge.se. De sender fraktfritt De ligner JulieSandlau men til bedre pris og er lekre irl! Anbefaler smykke-og klesshopping fra denne nettbutikken de har så mye fint.

Ellers er jeg glad i Celine Engelstad - smykkene hennes selges også på fashionmixology.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 22:04   #38
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.851
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Ta en kikk på Syster P smykkene hos Creative Lounge.se. De sender fraktfritt De ligner JulieSandlau men til bedre pris og er lekre irl! Anbefaler smykke-og klesshopping fra denne nettbutikken de har så mye fint.

Ellers er jeg glad i Celine Engelstad - smykkene hennes selges også på fashionmixology.

Tusen tusen takk for link, smykkene fra Syster P var knallfine! Har ikke hørt om merket tidligere, men jeg tror jammen jeg kaster meg ut i det og bestiller noe derfra.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 23:09   #39
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg liker veldig, veldig godt Thomas Sabo, men har ikke noe fra ham foreløpig. De selges ikke her i nærheten og de som gir meg smykker i gave er ikke typisk netthandlere.

Ellers liker jeg Snö of Sweden, Dyrberg Kern, Hjerter, Arts and crafts og mye annet. Gjerne litt kraftig og iøyenfallende.

Thomas Sabo hos Gullsmed Rønning i Farmandsstredet, Kasia.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 23:55   #40
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Jeg er en enkel sjel og elsker Pilgrim. Og Thomas Sabo.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no