Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-17, 18:22   #321
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Buddies; mister man kilometer gått hvis man bytter før de har oppnådd det de ønsker?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-17, 18:40   #322
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Buddies; mister man kilometer gått hvis man bytter før de har oppnådd det de ønsker?

Ja, om du slutter å gå og bytter etter f.eks. 2,8 av 3 km, mister du de 2,8. Starter på 0 hvis du bytter tilbake.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-17, 19:07   #323
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Ok. Men på 3 km er alt ok? Eller må man trykke på noe for å save?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-17, 19:26   #324
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Du trenger ikke å trykke på noe for å save hvis du bytter buddy.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-17, 22:10   #325
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ok. Men på 3 km er alt ok? Eller må man trykke på noe for å save?

Det popper opp en melding når du runder 3 km. "Grimer found a candy" står det typisk hos meg Da er det ihvertfall trygt å bytte buddy.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 01:04   #326
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ok. Men på 3 km er alt ok? Eller må man trykke på noe for å save?

Jeg bytter etter den meldingen om Candy har kommet opp.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 09:28   #327
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Hos meg står det også at Grimer found a candy, og det har det gjort i evigheter. Men nå er det bare et par-tre 3-km igjen!

Trysil, ass! Første helgen i desember fanget vi Dragonite, og nå fikk jeg Charizard på samme sted! Da begynner jeg å få ganske mange av de beste jeg manglet.

Og det er kun jeg igjen i familien som kinda bryr seg. Det begynner å slite på tålmodigheten selv her. Skuffende juleevent, ass.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 09:47   #328
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Og det er kun jeg igjen i familien som kinda bryr seg. Det begynner å slite på tålmodigheten selv her. Skuffende juleevent, ass.

Ja, egentlig enig - selv om jeg aldri hadde fått Charizard uten det. Nå har vi tre. Jeg gikk fra 11 til 100 candy på 2-3 dager.

Hitmonlee og Hitmonchan kan jeg nok bare glemme å få når jeg ikke har sett snurten av dem på et halvt år. Jeg har heldigvis en 8-åring som fortsatt er ivrig, da.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 10:58   #329
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Samme tilstand som Bluen her.

Men kjenner jeg meg rett, så kommer jeg til å fortsette til jeg har fått alle i første generasjon. Jeg leser tross alt ferdig eviglange bøker jeg ikke liker. :koko:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 11:34   #330
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Her ga juleeventen oss Blastoise og begge Charmanderevolvene, så jeg er veldig fornøyd. I tillegg har vi nå nok candy til å evolve Bulbasur til begge evolve. Selv med eventen fikk vi ikke nok candy til mer enn første charmander - evolve, så jeg er veldig glad vi fanget dem, kun kort vei hjemmefra til og med. Dårlig CP har de begge to da, men når jeg ikke har klart å fange flere i løpet av eventen, så blir det neppe noe mer uten event, gitt.

Jeg kjenner at jeg er veldig ivrig etter å fullføre gen 1, men motivasjonen begynner å dale når det kommer til å fange pidgeys og Rattata. Ponyta og Dratini, kom til oss!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 20:02   #331
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Pichu er den eneste spennende jeg har fått på lange tider.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 22:22   #332
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Mobilen min daua

Jeg har mannens gamle som backup mens min er på verksted. Den har FANTASTISK batterikapasitet. Men ikke pokemon Og den er full. Og minnekortet mitt passer ikke, så jeg får ikke pokemon go på den, og derved ikke spille på et par uker... Kjenner at det gjør noe med motivasjonen for å gå lange trlleturer også...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 22:45   #333
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, egentlig enig - selv om jeg aldri hadde fått Charizard uten det. Nå har vi tre. Jeg gikk fra 11 til 100 candy på 2-3 dager.

Hitmonlee og Hitmonchan kan jeg nok bare glemme å få når jeg ikke har sett snurten av dem på et halvt år. Jeg har heldigvis en 8-åring som fortsatt er ivrig, da.

Fikk Hitmonchan i egg i dag, aldri sett eller hørt om den før...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 22:46   #334
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Er Magby bra? Fikk den for noen dager siden og vet ingenting om den.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 23:01   #335
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Fikk Hitmonchan i egg i dag, aldri sett eller hørt om den før...

Jeg har fått begge dem i egg, jeg og.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 00:17   #336
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

De er i 10-er-egg, ser jeg. Vi får 97 % femmer-egg, og sånn har det vært lenge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 06:55   #337
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De er i 10-er-egg, ser jeg. Vi får 97 % femmer-egg, og sånn har det vært lenge.

Jeg også.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 11:00   #338
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.099
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg skjønner ikke hvoran dere kan alle disse navnene, jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 11:09   #339
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg skjønner ikke hvoran dere kan alle disse navnene, jeg.

Erfaring, erfaring. Men det er ganske sprøtt å høre på ungene, hvor mye de husker av CP og høyder og ymse verdier også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 11:12   #340
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Vi har vært i gamet siden juli i fjor, Pelle.

Vi rakk akkurat å få charizard, blastoise og venusaur nå før spurvene vendte tilbake. Mangler fortsatt mange, da.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no