Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-17, 09:33   #381
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Kan det ikkje kome noen Hitmonlee-spawns i sentrum?

Eg trur ikkje dette spelet er laga for tobarnsmødre med full jobb.

Det var min konklusjon i høst. Nå er min konklusjon at der jammen ikke er bra for tobarnsmødre som prøver å gjøre andre konstruktive ting enn å jobbe heller. Hvem ER egentlig dette spillet for?


Sist redigert av Timar : 25-01-17 kl 10:15.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 11:26   #382
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Det funker sånn dels for trebarnsmødre i permisjon. Går en lang trilletur innom det eeeeene pokestoppet ca hver dag, og klekker egg mens jeg triller. Men gymmen har i det siste vært høyt nivå av sterke greier fra... vel småungene på skolen. Barneskolen. De yngler ut derfra klokka to med telefonene sine...

Men jeg er langt fa noe komplett pokedex og jeg har mistet gnisten litt ja

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 11:40   #383
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det funker sånn dels for trebarnsmødre i permisjon. Går en lang trilletur innom det eeeeene pokestoppet ca hver dag, og klekker egg mens jeg triller. Men gymmen har i det siste vært høyt nivå av sterke greier fra... vel småungene på skolen. Barneskolen. De yngler ut derfra klokka to med telefonene sine...

Men jeg er langt fa noe komplett pokedex og jeg har mistet gnisten litt ja

Jeg bonda skikkelig med en gutt i 7-8 års alderen på ferie. Pokemon, ass, treffer folk i alle aldre

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 11:48   #384
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Eg er ikkje villig til å få ein unge til for å få full Pokedex.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 12:03   #385
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Eg er ikkje villig til å få ein unge til for å få full Pokedex.

Ser den, men jeg hadde allerede fått ungene når pokemon go kom da. Så da kunne jeg jo likegodt utnytte det faktum at jeg dytter rundt på henne en time for dagen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 12:40   #386
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Ferdig med generasjon 1 på pokedexen?
Det er noen jeg aaaalri finner. Har 124 (og sett 137 )
Jeg mangler en Snorlax for eksempel

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 12:45   #387
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Her er 137 fanget totalt og 144 sett. Noen av dem kan fås ved å samle nok candy. Det er bare så innmari mange kilometre som skal til.

Vi hanket til oss Dragonite sånn da. Vi har sett to, men de stakk fra ballen gitt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 12:51   #388
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Hadde det ikke vært for at jeg fikk tips, ville jeg aldri ha fått Hitmonlee, f.eks. Irma har sett den på samme sted flere ganger - et sted jeg passerer minst én gang HVER J&%¤A dag, men jeg har aldri sett snurten av den. I går var den der igjen, og da hev jeg meg på sykkelen etter å ha fått melding. Jeg har også blitt med i en gruppe som heter Pokemon Go Oslo og Akerhus eller noe i den dur, der folk tipser når de kommer over sjeldne figurer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 13:00   #389
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Vi bor jo langt i fra Oslo, og må stort sett ta til takke med en haug med rattattas og pidgeys ..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 13:01   #390
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, det er vel ofte sånn, dessverre - og i Lillestrøm også (for ikke å si på kontoret mitt bak Slottet), men iblant synes jeg det er skikkelige oaser på små steder også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 13:14   #391
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, det hender.
Lillehammer har hatt mange nye og sjeldne pokemons innimellom. Går litt i perioder virker det som. Nå er det en litt laber periode igjen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 13:22   #392
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Her har jeg hatt gleden av å ha tilgang til en kjempespawn av - tada! - Drowzee i Slottsparken i to uker.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 13:25   #393
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Vi har spawn like utenfor huset, men sjeldent veldig bra som dukker opp. Som oftest er det pidgey, spearow og drowsee, men det har dukket opp Snorlax, Lapras, Venosaur, Bulbasaur og diverse annet innimellom. Ikke mye sporty å fange fra sofa akkurat.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 14:07   #394
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg høyner med en Jynx.


Grattis!

Jeg har Taurus etter USA-turen, men mangler fortsatt en håndfull av de andre. Tenkte å ta en runde i kveld for å se hvordan ståa er i byen, har ikke jaktet aktivt her på en drøy måned.

Ok, du vinner.

Jeg har kikket på PogoVestfold nå. Jeg vet ikke om du bruker kart, men hvis du gjør det, så er det absolutt vært å kikke på. Der står det også hvor lenge pokemonene spawner.

Dog er det rimelig frustrerende å få melding om at Dratini popper opp både her og der, mens jeg sitter låst hjemme med en syk unge.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 10:59   #395
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Da kan jeg melde om at pogovestfold funker. Det funker så bra at det i tillegg til å fortelle hvor pokemonen er, også sier hvor lenge den blir der. Så da kan man sette seg i bilen en sen tirsdagskveld og kjøre til Vestre Gravlund og plukke Snorlax. Har jeg hørt.

Det skal sies at det ikke er en morsom måte å spille på. Jeg trodde jeg skulle bli glad over å ha fanget ham, men det er jeg ikke. Det kjennes som juks. Jeg har jo brukt andre kart, men da er det for en kjapp scan i nærheten når jeg uansett er ute på jakt. Det blir noe annet, for meg.

Nuvel, nå gjenstår bare Dragonite, og siden jeg ikke tror jeg møter ham tilfeldig på min vei, så må jeg ut og gå. 300 km, var det ikke?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:03   #396
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har inntrykk av at det er større sjanse for å fange Dragonite og de andre "kanonene" i det fri nå, Timar. På tirsdag fanget jeg Lapras i ingenmannsland på joggetur, og i morges tok jeg en diger Gyarados på sykkeltur.

Inntil for tre dager siden manglet jeg Hitmonlee, og han er rapportert å være i byen min flere ganger siden den tid. Jeg har gått rundt der i et halvt år uten å se snurten av ham før nå.

Og så synes jeg det må være lov å "jukse" med en slik app når man har kommet så langt og jobbet så hardt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:04   #397
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map


Det spawnet plutselig en dragonair på jobben, og så 2 forsøkt på å ta den så "poff" borte vekk.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:13   #398
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har fanget tre dratinier nå i det siste, helt plutselig, så det er noe på gang.

Og ENDELIG Hitmonlee. Det hjalp å sutre på Internettet.

Bare Snorlax igjen før hele 1. gen er på plass!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:22   #399
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og så synes jeg det må være lov å "jukse" med en slik app når man har kommet så langt og jobbet så hardt.

Takk. Det er jo opp til hver enkelt hvilke hjelpemidler de bruker, det er jo bare et spill, mot seg selv. Men jeg syns ikke det var noe gøy likevel. Jeg får sette min lit til at 10 km egget mitt faktisk inneholder Snorlax!

Dessverre er jeg ikke i byen så ofte, så det skal nok litt tid at jeg snubler over spennende drager. Med mindre han flytter inn i skogen her, hvem vet.

Heia Luftslottet! Du finner ham nok plutselig!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 11:27   #400
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.


Det spawnet plutselig en dragonair på jobben, og så 2 forsøkt på å ta den så "poff" borte vekk.

Hvilket level er du på? Og hvor mange Dratinicandy har du? Tidligere har "evolven" kun dukket opp vilt hos meg når jeg nærmer meg nok candy til å kunne evolve, men Dragonite viser seg kanskje for alle?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no