Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du George Clooney er dødssexy?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er George Clooney dødssexy?
Ja 92 52,27%
Nei 66 37,50%
Vettkje 16 9,09%
George hvem? 2 1,14%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-14, 16:13   #161
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Nå gleder jeg meg i hvert fall til årets Downton Abbey julespesial. http://www.nrk.no/kultur/clooney-kla...bey-1.11927164

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 21:31   #162
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Han er sexy. Og han er ikke eldre enn meg nå enn han var da jeg var yngre og syntes han var sexy. Men brucern er mer sexy. Men hjelpes, jeg hadde tryglet om tilgivelse etterpå om Gerorge hadde ringt på døren også.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 21:41   #163
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Nja. En utrolig flott mann, men voldsomt sexy synes jeg ikke han er. Da holder jeg faktisk mer en knapp på Sean Connery, også som gammel mann. (Men mest i yngre utgave.)

Generelt synes jeg menn, så fremt de holder stilen, bare blir kjekkere og kjekkere med årene.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men det synes jeg visst at David Beckham er og. Det syntes jeg ikke for 15 år siden.

Jeg også! Jeg synes rett og lett han har blitt ekstremt tiltrekkende de siste årene. Jeg som ikke liker "glatte" menn engang. I tillegg synes jeg han virker svært sympatisk. Muligens ikke den skarpeste kniven i skuffen, men jeg synes han har en veldig fin utstråling.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg og mannen har alltid hatt våre favorittskuespillere, som vi synes er hotte.

Her også. Mannen har Scarlett Johansson som sin store favoritt, i tilllegg til at han er svært betatt av Michelle Dockery (Mary i Downton Abbey). Jeg veksler nok litt mer.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 20:17   #164
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Nå har jeg vært mutters alene på kino for å se en knapt middelmådig (men nokså herlig!) film som aldri kommer til å vinne noen Oscar, KUN for å kunne se på George Clooney i halvannen time sammenhengende! Ahhh! Han blir hottere for hvert eneste år!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 20:38   #165
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nå har jeg vært mutters alene på kino for å se en knapt middelmådig (men nokså herlig!) film som aldri kommer til å vinne noen Oscar, KUN for å kunne se på George Clooney i halvannen time sammenhengende! Ahhh! Han blir hottere for hvert eneste år!

Hvilken film var det?

Jeg kjenner at jeg også er klar for film med George Clooney.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 20:43   #166
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvilken film var det?

Jeg kjenner at jeg også er klar for film med George Clooney.

Sorry, det glemte jeg å skrive. Ticket to Paradise heter den. Tror jeg. Noe i den dur. Julia Roberts spiller også i den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 21:24   #167
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sorry, det glemte jeg å skrive. Ticket to Paradise heter den. Tror jeg. Noe i den dur. Julia Roberts spiller også i den.

Jeg leste Aftenpostens anmeldelse av den. Riktig god underholding, men ikke stor kunst, var deres konklusjon. Og det høres egentlig ålreit ut.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 21:30   #168
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg leste Aftenpostens anmeldelse av den. Riktig god underholding, men ikke stor kunst, var deres konklusjon. Og det høres egentlig ålreit ut.

Stemmer på en prikk. Koste meg, jeg. Men ingen kunst nei. Langt ifra.

Men George Clooney er jo med, da. (Det viste seg da jeg kom hjem at mannen egentlig ikke liker at jeg snakker sånn om ham. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 21:50   #169
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.740
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Nå måtte jeg inn å se for
A) Hva skrev jeg i denne tråden og
B) HVEM dro den opp igjen.


Filmen har jeg sett trailer for, og den så passe hjernedød og grei ut for mitt modus om dagen. Men å komme seg på kino skjer nok ikke. Håper den blir streaming et sted.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 22:55   #170
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Ja, det var selvsagt meg, begge deler. Ingen bombe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 23:00   #171
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.659
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Kan fint hvile øynene på han.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 23:13   #172
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Det har gått noen år, men Clooney hadde fremdeles røket med.

Måtte se hva jeg skrev forrige gang. Og jeg forstår overhode ikke hva jeg mente da.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 23:47   #173
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det har gått noen år, men Clooney hadde fremdeles røket med.

Måtte se hva jeg skrev forrige gang. Og jeg forstår overhode ikke hva jeg mente da.

Jeg husker ikke hva du skrev, men jeg har ikke skiftet mening.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 23:54   #174
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.807
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg husker ikke hva du skrev, men jeg har ikke skiftet mening.

Ikke jeg heller. Jeg kunne ikke huske om jeg hadde svart her, men så sjekket jeg og det jeg tenkte inni hodet mitt at jeg ev. skulle svare var nøyaktig det jeg hadde skrevet den gang da. Jeg er, om ikke annet, enig med meg selv.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-22, 23:54   #175
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.217
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Jeg skjønner ikke hvorfor folk syns han er så spesiell, så jeg er ikke fan

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-22, 00:17   #176
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg husker ikke hva du skrev, men jeg har ikke skiftet mening.

Jeg har ikke skiftet mening heller. Men jeg formulerte meg på en måte som jeg ikke for alt i verden klarer å forstå hva jeg mente å si.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-22, 07:58   #177
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.516
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

For en tråd. Skammer meg litt over å ha deltatt i den, kjenner jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-22, 08:15   #178
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For en tråd. Skammer meg litt over å ha deltatt i den, kjenner jeg.

Neeeei, det må du jo ikke! Jeg har kost meg med å lese hele tråden på nytt, og det tror jeg er første gang i historien at jeg har følt behov for.

Og George Clooney blir hottere jo eldre han blir. I filmen hadde han rufsete hår og skjegg, og var aldeles… ja, jeg har ikke ord. Og DET smilet! Altså. Filmen er verdt å se KUN for det smilet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-22, 08:35   #179
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Nei. Ikke i 2014, og ikke nå heller.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-22, 08:37   #180
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For en tråd. Skammer meg litt over å ha deltatt i den, kjenner jeg.

Jeg synes egentlig jeg kom bedre ut i svarene mine avgitt i 2014 enn i 2022.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no