Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du George Clooney er dødssexy?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er George Clooney dødssexy?
Ja 92 52,27%
Nei 66 37,50%
Vettkje 16 9,09%
George hvem? 2 1,14%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-14, 10:41   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvor ser dere karismaen? Er det i rollene sine? Intervjuer? Har noen vært på date?

Den karismaen er jo helt objektiv. Jeg fleiper litt, men er litt seriøs også. Selv om preferanser er subjektive, så et utstrålingen til George objektiv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:41   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nja, helt grei - ikke helt den typen jeg oftest faller for.

Er du mer Kurt Cobain-typen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:42   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ikke dødssexy, men helt tagbar. Han her er dødssexy. (Viktig med stort nok bilde).

Pen. Men milevis fra Clooney.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:42   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Er det sønnen til Stellan?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:42   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Kjekk og med sterk karisma, ja. Og litt småsexy. Men ikke dødssexy.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:44   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Jeg mener også han har objektiv karisma. Har dere sett Gravity? Der fyller han jo hele verdensrommet. Iført romhjelm.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:44   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Han er rufsete, voksen, beleven, erfaren, du ser han har humor på smilerynkene, du kan ane at han lukter skikkelig deilig og han har en ekstremt tilstedeværende fysikk.

Jeg synes Alexander Skarsgård er altfor glatt på det bildet, Joika. Han må se skumlere og mer sulten ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:45   #28
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den karismaen er jo helt objektiv. Jeg fleiper litt, men er litt seriøs også. Selv om preferanser er subjektive, så et utstrålingen til George objektiv.

Men ser du det på bilder? Filmer? Jeg har sikkert sett for lite Clooney- filmer. Tror bare jeg kommer på de Ocean- filmene.

Jeg klarer sjelden å se noe utstråling eller sexy ut fra bilder. Kan jo se at de er pene altså, men ikke slik du mener.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:46   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Han er rufsete, voksen, beleven, erfaren, du ser han har humor på smilerynkene, du kan ane at han lukter skikkelig deilig og han har en ekstremt tilstedeværende fysikk.

Også virker han grei, rett og slett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:46   #30
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det sønnen til Stellan?

Ja.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:48   #31
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Ja, helt klart! Kan ikke komme på noen skuespillere som har det han har. Full pakke. Og de øynene! Det blikket!!! "smelt"

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:48   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.


Jeg synes Alexander Skarsgård er altfor glatt på det bildet, Joika. Han må se skumlere og mer sulten ut.

Jeg syntes ikke han er sånn INNMARI pen og kjekk og sånt, egentlig. Men han har en utstråling som er helt bananas i True Blood feks. Og jeg har ikke sett alle sesongene engang, så sååååå fan av TB er jeg ikke. :niks:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:49   #33
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Han er definitivt en flott mann med utstråling, men jeg knekker ikke akkurat sammen i knærne ved synet av ham.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:49   #34
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Prøver å forestille meg Clooney som banker på kontordøra for å kline. Det hadde selvsagt gjort meg opprømt fordi; hallo? En Hollywoodstjerne som vil kline med meg på jobben, liksom! Men utover det? Nei, blir ikke særlig mo i knærne...

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:51   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men ser du det på bilder? Filmer? Jeg har sikkert sett for lite Clooney- filmer. Tror bare jeg kommer på de Ocean- filmene.

Jeg klarer sjelden å se noe utstråling eller sexy ut fra bilder. Kan jo se at de er pene altså, men ikke slik du mener.

Jeg klarer ikke å forklare det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:52   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Prøver å forestille meg Clooney som banker på kontordøra for å kline. Det hadde selvsagt gjort meg opprømt fordi; hallo? En Hollywoodstjerne som vil kline med meg på jobben, liksom! Men utover det? Nei, blir ikke særlig mo i knærne...

Jeg tror de færreste hadde gjort meg mo i knærne av det scenariet der. Det er jo bare litt stalkeraktig. Bortsett fra mannen min da. Som har minst like fin utstråling som Clooney.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:53   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Ja, helt klart! Kan ikke komme på noen skuespillere som har det han har. Full pakke. Og de øynene! Det blikket!!! "smelt"

Han er defintivt den mest sexy mannen på denne jord.

Brad Pitt har noe av den samme karismaen, men i mye mindre skala. Han kan overhodet ikke sammenlignes med Clooney.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:54   #38
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Dere har glemt stemmen. Stemmen er viktig.

Hadde han ikke hatt den, hadde det bare blitt pus med Clooney også.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:57   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er du mer Kurt Cobain-typen?

He-he, ja, vel heller det, men han var heller ingen bestemt favoritt hos meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-14, 10:57   #40
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du George Clooney er dødssexy?

Er det Skarsgård? Han ser jo ikke sånn ut til vanlig?

Når det gjelder Clooney: Han er hot, men jeg kan kontrollere meg. Jeg syns ikke han er såå fin, men jeg er enig i utstrålingen. Og jeg syns Gravity var kjedelig, Clooney eller ikke Clooney.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no