Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-17, 22:14   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Jeg er i utgangspunktet ikke fan av å lytte til lydbøker, men siden ryggen gjør det vanskelig å sitte, blir det så lite lesing om dagen at jeg har funnet ut at jeg må gi lydboka en ny sjanse.

Lydbøkene må være på norsk og jeg vil ha dem på mobilen. Er det Storytel jeg bør gå for eller finnes det noe annet alternativ som funker?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:23   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Om du vil ha bøkene på norsk er det nok storytel som er greia. Selv er jeg veldig fornøyd med audible, men hører bøker på engelsk.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:28   #3
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Det er også en app som heter Fabel med bøker på norsk. Jeg prøvde den såvidt, men ettersom jeg hadde så mange bøker fra audible som jeg ikke har hørt ferdig så slettet jeg hele greia.

Som Fibi er jeg veldig fornøyd med audible.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:36   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Jeg er fornøyd med Storytel, de har endel engelske bøker også. (Samt god miks av nye bøker og klassikere).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:50   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Er veldig fornøyd med Storytel. Kan absolutt anbefales. Akkurat ferdig med de tre bøkene til Anna Grue. Mange bra bøker der. Bruker det mest i ferier.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:52   #6
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Jeg boikotter storytel frem til de får bøkene til Jim Butcher og Anne Karin Elstad.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:53   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Er veldig fornøyd med Storytel. Kan absolutt anbefales. Akkurat ferdig med de tre bøkene til Anna Grue. Mange bra bøker der. Bruker det mest i ferier.

Jeg og. Håper det kommer flere snart!

Og sånn ellers, veldig fornøyd med Storytel. 8-åringen elsker den også.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:54   #8
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Jeg har Fabel for tida. Veldig fint hvis du vil ha norske bøker, men det er ikke noe oversatt eller på andre språk der.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 22:55   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Takk for svar! Har Storytel noe slags familieabonnement?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 23:07   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Eg veksler mellom Storytel og Fabel. Det vil seie, eg har hatt Storytel lenge, og pausa abonnementet i vinter for 2-3 månadar med Fabel. Det er ikkje dei same bøkene i begge. Fabel er eigd av Aschehoug og Lydbokforlaget, og har bøker som desse to har rettane på. Mitt inntrykk er at Storytel er solid med variert utval, at Fabel har nokre gode titlar, men mindre utval. I januar-mars var det og ein del tullete ting i appen til Fabel, som gjorde den lite brukarvennlig. Men fleire av dei småfeila blei retta på. Eg sende mail med tre ting og dei fiksa alle tre i løpet av nokre veker.


Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg boikotter storytel frem til de får bøkene til Jim Butcher og Anne Karin Elstad.

Anne Karin Elstad er Aschehoug sin, så då bør du nok leite på Fabel heller.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 23:08   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for svar! Har Storytel noe slags familieabonnement?

Ein kan bruke eit abonnement på fleire enheter. Eg har på tre dingser, men eg trur det er fem som er maks.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 23:19   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ein kan bruke eit abonnement på fleire enheter. Eg har på tre dingser, men eg trur det er fem som er maks.

Det høres bra ut. Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 23:20   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for svar! Har Storytel noe slags familieabonnement?

Ikke noe problem. Du bruker det på flere enheter bare, også bare velger en ikke å godkjenne nytt bokmerke når det dukker opp på andre bøker enn den du selv holder på med. Sovefunksjonen er forøvrig genial på Storytel. Dvs. sette på hvor mange minutter bok du vil høre, og når du skrur på igjen neste gang spør den om du vil hoppe tilbake noe og hvor lenge du vil hoppe tilbake. Da slipper boka og bare gå og gå og en ikke husker helt hvor en var. Eller kan også brukes hvis du bare har tid til å høre bok f.eks. 30 minutter og vil slippe å følge med på tiden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 23:45   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ikke noe problem. Du bruker det på flere enheter bare, også bare velger en ikke å godkjenne nytt bokmerke når det dukker opp på andre bøker enn den du selv holder på med. Sovefunksjonen er forøvrig genial på Storytel. Dvs. sette på hvor mange minutter bok du vil høre, og når du skrur på igjen neste gang spør den om du vil hoppe tilbake noe og hvor lenge du vil hoppe tilbake. Da slipper boka og bare gå og gå og en ikke husker helt hvor en var. Eller kan også brukes hvis du bare har tid til å høre bok f.eks. 30 minutter og vil slippe å følge med på tiden.

Obs: Ikke familieabonnement som i at man kan høre på lydbøker på flere enheter samtidig, altså. Med mindre de har fikset det nå? Jeg husker det var snakk om det.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 23:52   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Storytel har også godt utvalg i bøker opplest på svensk. Akkurat nå hører jeg på bøker av Harlan Coben (type lettbent spenning) synes de er tusen ganger bedre på svensk enn på norsk. Det flyter så mye finere, og generell bedre kvalitet på innleserne. Han ene som leser inn på norsk kan ikke norsk tror jeg. Har stadig vekk trykket på feil stavelse.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 00:05   #16
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Obs: Ikke familieabonnement som i at man kan høre på lydbøker på flere enheter samtidig, altså. Med mindre de har fikset det nå? Jeg husker det var snakk om det.

Nei vi hører på forskjellige bøker på forskjellige enheter til forskjellig tid. Ikke samtidig. Det har jeg ikke testet om går ann, men det går kanskje ikke på Storytel?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 00:24   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Obs: Ikke familieabonnement som i at man kan høre på lydbøker på flere enheter samtidig, altså. Med mindre de har fikset det nå? Jeg husker det var snakk om det.

Kva meiner du med det? Eg synest det har fungert fint mellom iPhone/ iPad/ Sonos, i alle fall. Einaste eg sakner er spole- og bokmerkefunksjon i Sonos. Men eg har ikkje prøvd android-appen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 00:51   #18
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Det går helt fint å lytte til minst tre bøker samtidig, det er så mange vi har prøvd i vår familie, alle på samme abonnement.

Jeg har forresten startet en Storytel-tråd der vi kan tipse hverandre om gode bøker vi har lyttet til.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 08:18   #19
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Storytel har også godt utvalg i bøker opplest på svensk. Akkurat nå hører jeg på bøker av Harlan Coben (type lettbent spenning) synes de er tusen ganger bedre på svensk enn på norsk. Det flyter så mye finere, og generell bedre kvalitet på innleserne. Han ene som leser inn på norsk kan ikke norsk tror jeg. Har stadig vekk trykket på feil stavelse.

Har samme opplevelse som deg når det gjelder svenske bøker med svenske opplesere. Hører mye svensk krim, og kvaliteten på oppleserne er veldig bra. Den som likevel får førsteplassen som oppleser i mine ører er norsk, nemlig Lasse Lindtner som leser de fleste av Staalesens Varg Veum-bøker. Han er virkelig knakende god! Veum-serien finnes forøvrig på Fabel, som jeg hadde i en prøveperiode. Ellers holder jeg meg til Storytel.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 08:21   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Har samme opplevelse som deg når det gjelder svenske bøker med svenske opplesere. Hører mye svensk krim, og kvaliteten på oppleserne er veldig bra. Den som likevel får førsteplassen som oppleser i mine ører er norsk, nemlig Lasse Lindtner som leser de fleste av Staalesens Varg Veum-bøker. Han er virkelig knakende god! Veum-serien finnes forøvrig på Fabel, som jeg hadde i en prøveperiode. Ellers holder jeg meg til Storytel.

Det er ikke så lenge siden jeg leste alle de, ellers takk for tips. Skal sjekke om det er noe bøker lest av han på Storytel.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no