Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Løk-hakker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 23:27   #21
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Løk-hakker

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har en helt super en fra Tupperware! Du putter løken oppi en boks med knivblad som går rundt ved at du vrir lokket fram og tilbake. Genialt og helt uten tårer! Den er i tre deler som er lette å vaske opp.

GENIALT

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 23:12   #22
Synneva
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 10
Synneva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Løk-hakker

Eg var på Tupperware-party forrige veke og kjøpte ikkje denne (fantastiske?)løkhakkaren fordi eg synest den var for dyr. No er eg ikkje heilt sikker men meiner den kosta ca 250. Men så hakkar eg ikkje løk kvar dag heller da.

Synneva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 08:33   #23
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Løk-hakker

Jeg ser i Ikea katalogen at de har en løkhakker til under hundrelappen... skal sjekke den ut neste gang jeg er der...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 22:13   #24
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Løk-hakker

Jeg har også den fra tupperware, den er helt genial
No more tears og så slipper du å vaske så sinnsykt mye etter bruk

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 14:10   #25
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Løk-hakker

Jeg og har den lille fra Tupperware, men er det bare meg som ikke synes den er genial??

Når jeg alikevel må frem med den lille skjærefjøla og kniven som jeg vanligvis bruker når jeg skjærer løk, fordi jeg må kutte løken i 4, før den passer oppi boksen, og etterpå må bruke en liten slikkepott til å få alt ut av boksen igjen, da synes jeg det er like kjapt og greit å skjære opp løken selv jeg....

Så den blir mest stående ubrukt her hjemme i hvertfall

Gerbera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:28   #26
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Løk-hakker

Jeg ønsker meg den fra Tupperware også.

Egentlig er det mye jeg trenger fra Tupper nå, så jeg burde hatt et party i januar.....

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:31   #27
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løk-hakker

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Jeg ønsker meg den fra Tupperware også.

Egentlig er det mye jeg trenger fra Tupper nå, så jeg burde hatt et party i januar.....

Januar er en fin "Tuppermåned", mange gode tilbud.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:38   #28
to hen
***al-logisk
 
to hen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
Innlegg: 132
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Sv: Løk-hakker

Løkhakkern gjør jobben den, lager salsa og alt mulig med den. Jæ.... farlige blader som har holdt skarpheten så langt.

__________________
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no