Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-11, 11:28   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp meg å finne sko

Jeg ønsker meg et par sko, som har litt hæl altså utgår type ballerina etc.

Samtidig ønsker jeg meg ikke pumps, det har jeg nok av etterhvert.

Jeg var veldig glad i et par Skechers jeg hadde, altså en litt nett røff gummisko som man også kan bruke til en enkels sort halvveis penbukse, samtidig som man kan bruke dem til dongeri, shortser etc.

De kan minne om disse:

http://www.skechers.com/style/21131/.../gun#Color=BLK

Nå har jeg lett hele byen rundt og ingen sko sier: "Ta meg med hjem".

Har dere gode forslag til hva jeg egentlig er på jakt etter? Jeg ønsker primært å trø rett oppi, de må være gode på foten og gode å gå i.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 11:43   #2
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å finne sko

Jeg kjøpte disse for to måneder siden, og har bodd i dem siden (det skjer ikke ofte med noenogtjue par å velge i):
http://www.skechers.com/style/24866/...per-active/bbk

Supergode å gå i, og de første av denne typen jeg har funnet som man faktisk kan bruke til skjørt. At jeg ikke har hatt ryggvondt etter at jeg kjøpte dem er den største bonusen.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 12:01   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne sko

Personlig synes jeg de er for klumpete. Jeg har MBT sandaler som ikke blir brukt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no